معرفی و دانلود کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند

عکس جلد کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند
قیمت:
47000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند

اگر قرار است به دنیای پدرانگی قدم بگذارید، یا اینکه هم‌اکنون در حال تجربه‌ی چنین دنیایی هستید، تبریک می‌گویم؛ این کتاب بهترین راهنما برای شماست. کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند اثر تیم مانجیم، شما را به پدری بهتر و کارآمدتر تبدیل خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند

صاحب فرزند شدن، یکی از تجربه‌های پیچیده و چالش برانگیز در زندگی هرکس است. در فرآیند بارداری، نقش اصلی به عهده‌ی مادران است؛ اما یک پدر در این برهه‌ی حساس چه مسئولیت‌هایی دارد؟ کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند (Fantastic First-Time Father) کتابی است که شما را با نقش پدری و مسئولیت‌هایش در دوران بارداری همسرتان و پس از آن آشنا می‌کند.

آنچه می‌تواند در روابط میان زنان و شوهران به مشکل تبدیل شود، اطلاعات ناکافی مردان درمورد همسرانشان، به خصوص در دوران بارداری است. مردان با آگاهی از تغییراتی که در دوران بارداری و پس از آن برای جسم و روح همسرانشان رخ می‌دهد، می‌توانند به بهترین نحو، نقش خود را به انجام رسانند. توانایی به عهده گرفتن نقش پدری، همچنین شما را به پشتیبانی مناسب برای همسرتان تبدیل می‌کند.

تیم مانجیم (Tim Mungeam) با ارائه‌ی راهنمایی عملی و جزئیات صریح و کاربردی، به شما ابزاری کافی و مناسب برای روبرو شدن با این اتفاق چالش‌برانگیز و در عین حال هیجان‌انگیز می‌دهد؛ بنابراین خواندن این کتاب با اینکه جذاب است، کاری ضروری نیز به شمار می‌رود.

کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام مردانی که پدر هستند یا می‌خواهند صاحب فرزند شوند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند می‌خوانیم

ماماها امدادگران اصلی همسر شما در دوران بارداری، تولد نوزاد و دوره‌ی کوتاهی پس از تولد (حدود بیست و هشت روز) هستند. آن‌ها متخصصان ورزیده و قابلی هستند که در ابتدا درس پرستاری عمومی می‌خوانند و سپس تعلیمات ویژه‌ای می‌بینند تا در جایگاه یک ماما مشغول به کار شوند. با وجود آن‌ها می‌توانید مطمئن باشید که دوران بارداری همسرتان در بی‌خطر‌ترین شکل ممکن طی می‌شود و همچنین مشکلات این دوره به سرعت به دست آن‌ها حل می‌شود.

همسر شما در نخستین هفته‌های بارداری‌اش به یک ماما معرفی می‌شود، اما در برخی کشورها یک تیم مامایی با او در دوره‌ی بارداری همراه می‌شوند. تا زمانی که همه چیز به صورت نرمال طی می‌شود، مامای همسرتان به خوبی از عهده‌ی مراقبت‌های پیش از زایمان برمی‌آید، اما اگر مشکلات خاصی ایجاد شد، ماما همسر شما را به پزشک متخصص زنان و زایمان و یا ژینکولوگ معرفی می‌کند تا آن‌ها مشکل را بهتر بررسی کنند.

اغلب ماماها در بیمارستان و یا مراکز بهداشت کار می‌کنند، اما ماما‌های مستقلی هم هستند که مطب خصوصی خود را دارند. بنا به ترجیح خود می‌توانید از کمک آن‌ها بهره‌مند شوید. مامایی که در بیمارستان کار می‌کند معمولاً در بخش زنان و زایمان، مشاوره، مرکز تولد یا واحد مامایی قابل دسترسی است. ماماها همچنین در کلینیک‌های خصوصی پیش از زایمان در بخش‌های پیش از وضع حمل و پس از وضع حمل کار می‌کنند.

برخی ماماها به صورت گروهی کار می‌کنند تا به طور تخصصی هم به همسر و هم به فرزند شما رسیدگی کنند. آن‌ها زنان را در خانه و یا کلینیک یا زایشگاه می‌پذیرند. در برخی موارد مامای همسر شما در هنگام وضع حمل به اتاق او در بیمارستان می‌آید و این نیز ممکن است که ماما پس از زایمان تا ده روز در خانه‌ی شما همسرتان را ویزیت کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: پسری که پدر می‌شود
آیا از عهده‌اش برمی‌آیم؟
پدرها متفاوت هستند
هیچ‌کس کامل نیست
نخستین هفته‌ها برای همسرتان
پدر و پدربزرگ
همسران
دوستان قدیمی و دوستان جدید
فصل دوم: از میانه‌ی بارداری تا تولد
رشد نوزاد
همسرتان دوباره مثل سابق شده است
کار شما در دوره‌ی دوم سه‌ماهه‌ی بارداری همسرتان
دست‌هایی که در کارند
آزمایش‌های دوره‌ی بارداری
مسائل مالی
حقوق خود را به عنوان یک پدر بشناسید
برنامه‌ی تولد چیست؟
با من بگو
ترس‌های کابوس‌وار
سه ماه آخر بارداری
سیسمونی نوزاد
وقت عمل
روز تولد
فصل سوم: نخستین روزهای زندگی
وقتی زندگی کمی سخت‌تر می‌شود
آموختن مهارت‌های جدید
نخستین بیست و چهار ساعت از عمر فرزندتان
دل به دریا زدن
عشق در نگاه اول؟
اسباب و وسایل نوزاد
کنترل جمعیت
دوقلوها
یاد خوابیدن به خیر!
نوزاد گریان
چشم و هم‌چشمی
آمیزش پس از تولد نوزاد
شما هم مهم هستید
افسردگی پس از زایمان
توسعه و نگهداری ارتباطات
فصل چهارم: زندگی شغلی
تعادل کار و زندگی
مرتب‌تر باشید
کار کمتر
در پناه پدر
احساس گناه نکنید
فصل پنجم: دنیای پدرانگی
عشق بی‌قید و شرط
عشق یعنی برایم وقت بگذار
ای کاش این پنج نکته را می‌دانستم
چهار قانون خوشبختی
چهار چیزی که کودکان نیاز دارند بشنوند
رشد و بالندگی همراه فرزندتان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند
نویسنده
مترجمامیر حسین مرزائیان
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات230
زبانفارسی
شابک978-600-8029-53-3
موضوع کتابکتاب‌های مادر و بارداری
قیمت نسخه الکترونیک
47000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند

برای دریافت کتاب آنچه مردان درباره‌ی بارداری نمی‌دانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.