معرفی و دانلود کتاب ابراهیم به دنیا آمد

عکس جلد کتاب ابراهیم به دنیا آمد
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ابراهیم به دنیا آمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ابراهیم به دنیا آمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ابراهیم به دنیا آمد

کتاب ابراهیم به دنیا آمد نوشته‌ی لاله جعفری روایتگر زندگی حضرت ابراهیم از نگاهی تازه است. این کتاب که ششمین جلد از مجموعه‌کتاب‌های «قصه‌های پیامبران» است با تصاویری زیبا و رنگارنگ و نثری به شدت ساده و روان تدوین شده تا کودکان به مطالعه‌ی داستان‌ پرفرازونشیب زندگی حضرت ابراهیم تشویق و مجذوب کند.

درباره‌ی کتاب ابراهیم به دنیا آمد

کودکان در سنین دبستان و قبل از آن، بیشتر متمایل به شنیدن و مطالعه‌ی کتاب‌هایی در ژانر فانتزی و یا افسانه‌ها و داستان‌های ماجراجویانه هستند. داستان‌های تاریخی و زندگینامه‌ها اگر با عناصر خاص و جذابی ترکیب نشوند غالباً نمی‌توانند توجه کودکان را به خود جلب کنند. این عناصر خاص می‌توانند شعر‌های موزون و زیبا باشند یا نقاشی‌ها و تصاویری که حواس کودک را به خود معطوف می‌کنند.

کتاب ابراهیم به دنیا آمد نوشته‌ی لاله جعفری این اصل را مدنظر قرار داده است و با ترکیب متنی روان و تصاویری زیبا و مسحورکننده، به روایت زندگی حضرت ابراهیم، پیامبر بزرگ و عظیم‌الشان می‌پردازد.

این کتاب از زمان تولد حضرت ابراهیم در زمان نمرود آغاز می‌شود و تا اواسط زندگی ایشان را پوشش می‌دهد، لاله جعفری روایت داستان زندگی حضرت ابراهیم را در جلدهای بعدی این مجموعه ادامه‌ داده است.

این کتاب که توسط ماهنی تذهیبی تصویرگری شده، توسط نشر افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب قصه‌های پیامبران

مجموعه کتاب‌های قصه‌های پیامبران، داستان‌هایی از زندگی پیغمبران هستند که با زبانی ساده، روان و کودکانه روایت و بازگو شده‌اند تا کودکان را در سنین دبستان و پیش از آن با تاریخ ادیان آشنا سازند. از عناوین کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «ابراهیم در آتش»، «ابراهیم در بتخانه»، «موسی و دو دختر»، «زمزم می‌جوشد»، «موسی پیامبر می‌شود» و «هدهد در قصر ملکه» اشاره کرد. تمامی کتاب‌های این مجموعه توسط لاله جعفری به تحریر درآمده و به همت نشر افق به چاپ رسیده‌اند.

کتاب ابراهیم به دنیا آمد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با وجود متن ساده و روانش برای کودکان پیش از دبستان و کودکانی که تازه خواندن و نوشتن را آموخته‌اند، مناسب و آموزنده خواهد بود. کودکان می‌توانند خود این کتاب را بخوانند و از تصاویر زیبا و لحن دلنشین نویسنده لذت ببرند.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود از صحت نمایش فایل در تلفن‌همراه یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب ابراهیم به دنیا آمد می‌خوانیم

ابراهیم وقتی خیلی کوچک بود، پدرش از دنیا رفت. پس کسی باید از او مراقبت می‌کرد. عمویش این کار را کرد. او دنبال ابراهیم آمد، بار و بندیلش را سوار شتر کرد و او را پیش خودش برد. اسم عموی ابراهیم آزر بود.

عمو آزر از چوب و سنگ بت می‌ساخت و بت‌ها را در بتخانه می‌گذاشت. آدم‌ها به بتخانه می‌آمدند و بت‌های چوبی و سنگی را می‌پرستیدند. عمو آزر هم بت پرست بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ابراهیم به دنیا آمد
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-677-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ابراهیم به دنیا آمد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ابراهیم به دنیا آمد

برای دریافت کتاب ابراهیم به دنیا آمد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.