معرفی و دانلود کتاب موسی پیروز می‌شود

عکس جلد کتاب موسی پیروز می‌شود
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موسی پیروز می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موسی پیروز می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موسی پیروز می‌شود

لاله جعفری در کتاب موسی پیروز می‌شود به بازنویسی قصه‌ای از زندگی حضرت موسی می‌پردازد. این کتاب از مجلدهای مجموعه کتاب‌ قصه‌های پیامبران است که در فهرست آثار منتخب آموزش و پرورش قرار دارد.

درباره‌ی کتاب موسی پیروز می‌شود

اثری که مقابل شماست، پنجمین مجلد از مجموعه‌ای با نام قصه‌های پیامبران است که به قلم لاله جعفری و به همت انتشارات افق منتشر شده است. لاله جعفری در کتاب موسی پیروز می‌شود تلاش کرده تا به شرح داستان‌هایی از زندگی حضرت موسی بپردازد. کتاب نامبرده یک بازنویسی به شمار می‌آید و زبان و لحن نویسنده در این اثر ساده و شیواست. بد نیست اشاره کنیم پنج جلد ابتدایی مجموعه کتاب قصه‌های پیامبران به زندگی حضرت موسی اختصاص یافته است.

داستان کتاب موسی پیروز می‌شود از این قرار است؛ چیزی به شروع مسابقه باقی نمانده. فرعون همه‌ی تلاش و نیرنگش را به کار بسته تا بتواند از طریق این مسابقه، موسی را شکست دهد؛ او به زبده‌ترین جادوگرانش وعده داده که اگر موسی را شکست دهند، صاحب مال و مقام خواهند شد...

از مواردی که کتاب موسی پیروز می‌شود را به اثری درخور توجه بدل ساخته، تصویرسازی‌های آن است که فاطمه رادپور آن را بر عهده داشته. علاوه بر این، اثر حاضر می‌تواند مهارت خواندن را در کودکان مقطع دبستان به شکل قابل‌توجهی افزایش دهد. از داستان حضرت موسی و فرعون، تاکنون فیلم و انیمیشن‌های زیادی ساخته شده که بسیار تماشایی هستند.

کتاب موسی پیروز می‌شود نخستین بار در سال 1389 منتشر و چندین مرتبه تجدید چاپ شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های قصه‌های پیامبران

لاله جعفری در مجموعه کتاب‌های قصه‌های پیامبران با زبانی ساده و شیوا به بازنویسی داستان زندگی پیامبرها پرداخته است. او تمام تلاش خود را به کار بسته تا از طریق روایت داستانی، کودکان را به مطالعه در باب زندگی پیامبران علاقه‌مند سازد. این مجموعه دوازده مجلد را در بر می‌گیرد که عبارتند از «1: پسری که با رود آمد»، «2: موسی و دو دختر»، «3: موسی پیامبر می‌شود»، «4: موسی و عصایش»، «5: موسی پیروز می‌شود»، «6: داستان غدیر»، «7: زمزم می‌جوشد»، «8: ابراهیم در بتخانه»، «9: ابراهیم در آتش»، «10: خبر هدهد»، «11: هدهد در قصر ملکه» و «12: یونس در شکم نهنگ».

گفتنی است این مجموعه توانسته است به فهرست توصیفی آثار منتخب آموزش و پرورش راه پیدا کند. تصاویر این کتاب‌ها که توسط تصویرگران به‌نام کشورمان، از جمله فاطمه رادپور، ماهنی تذهیبی، سحر حقگو و علی خدایی خلق شده، دوچندان بر جذابیت آن‌ها افزوده است. همچنین مجموعه کتاب‌های قصه‌های پیامبران ذیل مجموعه‌ی دیگری به نام «کتاب‌های فندوق» منتشر شده‌اند. انتشارات افق این آثار را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب موسی پیروز می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 9 سال که از مطالعه‌ی داستان‌های مذهبی لذت می‌برند، مخاطبان اصلی کتاب موسی پیروز می‌شود می‌باشند.

با لاله جعفری بیشتر آشنا شویم

لاله جعفری به سال 1345 در اصفهان متولد شد. او شهرت امروز خود را مدیون‌ داستان‌هایی است که برای رده‌ی سنی کودک و نوجوان به رشته‌ی تحریر در آورده است. بااین‌حال این نویسنده‌ی توانا در ترجمه‌ی داستان و کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌های کودکانه نیز دستی بر آتش دارد. گفتنی است او مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی هنرهای دراماتیک از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

لاله جعفری را می‌توان در زمره‌ی نویسندگان پرکار ایرانی به شمار آورد. از او تاکنون نزدیک به صد جلد کتاب به چاپ رسیده است. همچنین حدود بیست کتاب نیز در انتظار چاپ دارد. از او چندین مجموعه، از جمله مجموعه کتاب‌های قصه‌های پیامبران، «داستان‌های خبیث»، «قصه‌های گوگولی برای بچه‌های گوگولی»، «فه‌فه زرافه» و «کلاس اولی، کتاب اولی» منتشر شده است. از دیگر آثار این نویسنده‌ی محبوب، می‌توان به کتاب‌های «مامان آناناس، بابا آناناس»، «الف چی بود، ب کی بود»، «نی نای رفت و رفت»، «دختری که از تاریکی می‌ترسید» و «جناب خر و سه فسقلش» اشاره کرد.

لاله جعفری به‌واسطه‌ی نگارش آثارش، افتخارات متعددی را به دست آورده؛ بسیاری از کتاب‌هایش نیز در کتاب‌های درسی معرفی شده‌اند. آنچه در ادامه آمده، مروری است فهرست‌وار بر برخی از این افتخارات و جایزه‌ها.

جوایز و افتخارات لاله جعفری

  • کاندیدای کتاب فصل؛
  • داوری جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان؛
  • کتاب سال سلام بچه‌ها در سال 1385؛
  • پیام برگزیده‌ی یکصدمین سالگرد هانس کریستین آندرسن؛
  • ده جایزه‌‌ی جهانی برای کتاب نگهبان خورشید؛
  • مجموعه قصه‌ی برگزیده در یازدهمین جشنواره‌ی مطبوعات؛
  • کاندید کتاب سال ارشاد در سال 1385؛
  • ترجمه‌ی آثار به زبان‌های متعدد، از جمله مالایایی، اسپانیایی، فرانسه، چینی، روسی و کره‌ای.

در بخشی از کتاب موسی پیروز می‌شود می‌خوانیم

جادوگران فرعون دور تا دورش جمع شده بودند. چیزی به شروع مسابقه باقی نمانده بود. جادوگران برای پاداش گرفتن لحظه شماری می‌کردند. فرعون که آرزوی شکست را داشت می‌گفت: فقط او را شکست دهید، آن وقت می‌بینید که صاحب چه چیزهایی می‌شوید. او را شکست دهید.

جادوگران خوشحال از گرفتن پاداش و مقام، مسابقه را شروع کردند. ‌های و هوی راه انداختند و طناب و چوب‌هایشان را بر زمین زدند. چوب‌ها مثل مار شدند. طناب‌ها مثل مار حرکت کردند. جادوگران مارها را روی زمین چرخاندند.

موسی (ع) گوشه‌ای ایستاده بود و نگران همه چیز را نگاه می‌کرد. مردم را می‌دید که هاج و واج جادوگران و مارهایشان را نگاه می‌کردند. با خود گفت: خدایا! اگر مردم فریب جادوگران را بخورند، آن وقت چه... ناگهان ندایی شنید: نترس! نترس موسی و عصایت را بر زمین انداز...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موسی پیروز می‌شود
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-596-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موسی پیروز می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موسی پیروز می‌شود

برای دریافت کتاب موسی پیروز می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.