معرفی و دانلود کتاب ابراهیم در آتش

عکس جلد کتاب ابراهیم در آتش
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ابراهیم در آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ابراهیم در آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ابراهیم در آتش

کتاب ابراهیم در آتش، روایتگر داستان گلستان شدن آتش بر حضرت ابراهیم (ع) است که لاله جعفری آن را به زبان کودکانه بازنویسی کرده. این اثر یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه قصه‌های پیامبران است که نمود معجزه را در زندگی پیامبران به‌تصویر می‌کشد و بر اهمیت صبر و پایداری در راه حق تأکید می‌ورزد.‌

درباره‌ی کتاب ابراهیم در آتش

بازنویسی، یکی از انواع نگارش یک داستان است که با افزودن جزئیات و آب‌وتاب دادن به روایت اصلی یک قصه، آن را برای مخاطب ملموس‌تر می‌کند. ماجرای گلستان شدن آتش بر حضرت ابراهیم نیز از جمله داستان‌هایی‌ست که در قرآن و تورات به‌عنوان منابع اصلی مذهبی انعکاس پیدا کرده و پس از آن بارها از سوی نویسندگان و شاعران بازنویسی شده است. کتاب ابراهیم در آتش، نوشته‌ی لاله جعفری، نمونه‌ای از این‌گونه بازنویسی‌ها به زبان کودکانه است که مخاطبان را با استقامت این پیامبر اولوالعزم در راه خداپرستی آشنا می‌کند.

داستان از این قرار است که نمرود، می‌خواهد حضرت ابراهیم را به‌جرم ایمان به خدای یکتا مجازات کند و این مجازات، سوزاندن او در آتشی بزرگ است. اما معجزه‌ی خدا نقشه‌ی شوم این پادشاه ظالم را خنثی می‌کند تا چهره‌ی پیامبرانه‌ی حضرت ابراهیم بیش از پیش میان مردم شناخته شود. داستان حضرت ابراهیم می‌تواند پیام‌آور صبر و و توکل و ایمان به خدا باشد؛ و ایمان حقیقی در قطع امید کامل از هر قدرتی به‌غیر از قدرت مطلق خداست. در این داستان، کودکان با معجزه، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نشانه‌های نبوت، آشنا می‌شوند. این داستان از سوی نشر افق منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های پیامبران

مجموعه‌ی 12 جلدی قصه‌های پیامبران، بازنویسی قصه‌ی پیغمبرانی چون ابراهیم (ع)، موسی (ع)، یونس (ع)، سلیمان نبی و... به‌قلم لاله جعفری است. کار تصویرگری این کتاب برعهده‌ی فاطمه رادپور، ماهنی تذهیبی، سحر حقگو و علی خدایی بوده و این مجموعه توانسته است به فهرست توصیفی آثار منتخب آموزش و پرورش راه پیدا کند. از جمله این آثار می‌توان به قصه‌های «موسی و دو دختر»، «یونس در شکم نهنگ»، «موسی (ع) پیامبر می‌شود» و... اشاره کرد.

کتاب ابراهیم در آتش مناسب چه کسانی است؟

این داستان مذهبی برای کودکان 7 تا 9 سال نوشته شده و به کودکانی که از خواندن قصه‌های تصویری لذت می‌برند، توصیه می‌شود.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب ابراهیم در آتش می‌خوانیم

نمرود خشمگین شد و عصبانی بود که ابراهیم بت‌ها را شکسته است. دلش می‌خواست همان‌جا خنجر می‌کشید و ابراهیم را می‌کشت. نعره کشید: «ابراهیم را بیاورید».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ابراهیم در آتش
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-678-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ابراهیم در آتش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ابراهیم در آتش

برای دریافت کتاب ابراهیم در آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.