معرفی و دانلود کتاب اتاق شگفتی‌ها

عکس جلد کتاب اتاق شگفتی‌ها
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اتاق شگفتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اتاق شگفتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اتاق شگفتی‌ها

کتاب اتاق شگفتی‌ها نوشته‌ی ژولین ساندرل به زیبایی عشق مادر به فرزند را به تصویر می‌کشد. این کتاب در مدتی بسیار کوتاه یه یکی از پرفروش‌ترین آثار کشور فرانسه در سال 2018 تبدیل شد و پر از لحظه‌های شگفت‌انگیز و دوست داشتنی است.

ژولین ساندرل (Julien Sandrel) در اولین تجربه‌ی نویسندگی خود به سراغ مادر و پسری می‌رود که به تنهایی با هم زندگی می‌کنند. تلما مادری شاغل است وقت زیادی ندارد تا با پسرش لوئیز بگذراند. یک روز تلما و لوئیز تصادف می‌کنند و پسر 12 ساله‌ی او به کما می‌رود. حال تلما مجبور است با این حقیقت کنار بیاید که پسرش ممکن است هیچ‌گاه از کما بیدار نشود. مادر در اوج ناامیدی در اتاق پسرش یک لیست پیدا می‌کند، لیستی از کارهایی که لوئیز دلش می‌خواست انجام دهد. در همین‌ لحظه، تلما برای نجات پسرش راهی به ذهنش می‌رسد. او تصمیم می‌گیرد تمام آرزوهای پسرش را عملی کند، اقدامی که به هیچ‌وجه آسان نخواهد بود. به عنوان مثال؛ اولین خواسته‌ی لوئیز گذراندن یک روز در شهر توکیو است.

کتاب اتاق شگفتی‌ها (The Book of Wonders) شما را میهمان سفری شگفت‌انگیز می‌کند که سراسر عشق خالص است و حسی خوب برایتان بر جای می‌گذارد و مطمئن باشید که پس از خواندن آن تا مدت‌ها احساسات مربوط به این کتاب همراه شما باقی می‌ماند.

جملات برگزیده‌ی کتاب اتاق شگفتی‌ها:

- روی تختم بیدار شدم. سرم داشت منفجر می‌شد و حالت تهوع داشتم. دلم می‌خواست درون سوراخ موشی پنهان شوم. خاطرات شب گذشته را آرام آرام، به یاد می‌آوردم. از خجالت، آب می‌شدم. امیدوار بودم با همسایه‌ای روبه‌رو نشده باشم و زود، متوجه شدم که ابداً به خاطر نمی‌آوردم چطور بالا رفته و به خانه‌ام رسیده بودم. عجب ماجرایی!

- مادربزرگ اصطلاحاتی مثل «افتاد» و از اون قبیل، که مال دو قرن پیش بودن، رو زیاد توی حرف زدن به کار می‌برد. به همین دلیل، باز لبخند زدم و لبخندم پایانی نداشت، چون می‌دیدم که مادرم داره به نقشه‌هام جامة عمل می‌پوشونه.

- به لطف بیخوابی ناشی از تغییر زمان و صداهای عجیب هم اتاقیام، تمام شب مشغول فکر کردن بودم، به زندگیام، به مادرم، به ما.

در بخشی از کتاب اتاق شگفتی‌ها می‌خوانیم:

در انتهای یک شب بیخوابی، چمدانم را بستم و بلیتی گرانقیمت به مقصد توکیو رزرو کردم. هنوز انتخاب درجه‌ی بلیتم مانده بود که آن هم با توجه به آخرین اخباری که وکیلم درباره‌ی مذاکرات تکمیلی با هژمونی داده بود، میتوانستم به راحتی مبلغ یک بلیت درج یک را بپردازم.

سری به بیمارستان زدم تا با لویی خداحافظی کنم و نقشهی دیوانهواری را که در ذهنم نقش بسته بود برایش شرح دهم. لویی باز هم همانقدر زیبا، آرام، ساکت و بیحرکت بود، اما در آن صبح، امری غیرعادی اتفاق افتاد. من پسرم را از حفظم و از زمانی که روی این تخت بیمارستان بوده نیز، هیچ چیز در صورتش برایم غریب نیست. میتوانم بینی خوش ترکیبش را شرح دهم و رویش موهایش، پلکهای ظریفش و ابروهایی که هر بار صاف و مرتبشان میکنم. با این شرح و توصیفات، در حالی که تب و تاب قلبم از هفتههای آینده آن را در هم میفشارد و هیجانزدهام میکند، در گوشۀ چشم راست لویی، قطرۀ اشکی می‌بینم که در ادامه، از شقیقهاش پایین آمده است. لویی گریسته است، من مطمئنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اتاق شگفتی‌ها
نویسنده
مترجمداود نوابی
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-8740-53-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اتاق شگفتی‌ها

امنه عابدینی
۱۳۹۸/۱۱/۸
کتاب بسیار پر باری بود انسان را به اندیشیدن وا میدارد که بین و مرگ و زندگی فاصله‌ای بس کوتاه وجود دارد و ما انسان‌ها باید قدر زندگی خود را بیشتر بدانیم. با خواندن این کتاب یاد جمله معروف قیصر امین پور افتادم که گفت: وناگهان چقدر زود دیر میشود
sarina sanei
۱۴۰۰/۳/۱۸
هرچند خیلی از شخصیت تِلمای داستان خوشم نیومد ولی از تحول و تلاشش برای پسرش خوشم اومد.
در کل کتاب خوبی بود.
کتاب درسی که داشت این بود که قدر لحظات زندگیمون، قدر عزیزان و خانوادمون و همچنین فرصت‌ها رو بدونیم تا زمانی پشیمان و درمانده نشیم!
Arash Sahel
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
جوکی هست که میگه یک کتاب تقویت اراده در 14 روز گرفتم دو ساله اراده نکردم بخونمش. البته این کتاب رو با تمام گرفتاریها وقت گذاشتم و کامل خوندم و بسیاری از نکاتش بسیار آموزنده بود.
پریناز ع
۱۳۹۹/۱/۵
من از حس مثبت و امیدوارانه‌ی نویسنده بسیار لذت بردم که خیلی درمتن به چشم می‌خورد. خیلی از جمله‌ها منو به فکر میبرد و بهش عمیق فکرمیکردم. دوستش داشتم و به نظرم داستان خوبی داشت
Masstooreh Amirhosseini
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
کتاب بسیار جالبی بود، در عین سادگی ادم رو به فکر وا میداشت، بسیار روان، خوندنش رو خوشحالم که از دست ندادم
الهام. ت
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
راستش میتونست جالب تر باشه اونقدر که انتظار داشتم داستان قویی نبود اما در کل بدک نبود
ممنونم کتابراه
مبینا اسماعیلی
۱۳۹۹/۳/۱۱
کتاب جالبی بود خوندنش رو پیشنهاد میکنم خودم لذت بردم از حسی که در کل کتاب جریان داشت
عسل
۱۴۰۱/۴/۲۰
کتاب معمولی بود. چون گفته بود در لیست پرفروش‌ها گفتم بخونمش. زیاد چنگی به دلم نزد
سعید فتحی
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
این کتاب تا حدودی عشق بین مادر و فرزند رو به تصویر میکشه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب اتاق شگفتی‌ها

برای دریافت کتاب اتاق شگفتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.