معرفی و دانلود کتاب اثر ماه عسل: چگونه زوج عاشقی باشیم و تا آخر عمر ماه عسلی بمانیم؟

عکس جلد کتاب اثر ماه عسل: چگونه زوج عاشقی باشیم و تا آخر عمر ماه عسلی بمانیم؟
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر ماه عسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر ماه عسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر ماه عسل: چگونه زوج عاشقی باشیم و تا آخر عمر ماه عسلی بمانیم؟

اگر می‌خواهید زندگی مشترکتان همواره به شیرینی و نشاط دوران ماه عسل باشد، کتاب اثر ماه عسل نوشته‌ی بروس لیپتون بهترین انتخاب است. این کتاب به شما کمک می‌کند راز تحقق و حفظ این تأثیر را کشف کنید و نه فقط در دورانی زودگذر، بلکه تا زنده هستید سرشار از شور و عشق و انرژی باقی بمانید.

درباره‌ی کتاب اثر ماه ‌عسل

هنگامی‌که زوج‌ها به یاد دوران ماه عسل خود می‌افتند، حسرت آن روزهای شاد و پرانرژی را می‌خورند که گویی آفتاب درخشان‌تر از همیشه می‌تابید. بی آنکه دغدغه‌ای داشته باشند، بی‌صبرانه در انتظار رسیدن فردا بودند تا عشق و سرمستی از نو آغاز شود. اما چه اتفاقی می‌افتد که عمر این سرخوشی اغلب بسیار کوتاه است و سایه‌ی ناسازگاری‌ها و اختلافات، زندگی زناشویی را تیره و تاریک می‌کند. آیا راهی هست که حلاوت ماه عسل برای همیشه در زندگی مشترک جاری باشد؟ دکتر بروس اچ. لیپتون (Dr. Bruce Harold Lipton) نویسنده‌ی کتاب اثر ماه عسل (The Honeymoon Effect) با پاسخ مثبت به این پرسش، پیام‌آور خبر خوشی شماست. او نیز مانند سایر اساتید برجسته‌ی حوزه‌ی موفقیت، این تأثیر را ناشی از شانس نمی‌داند، بلکه آن را نتیجه‌ی آفرینش فردی و تلاش‌های هر دو طرف در زندگی مشترک در نظر می‌گیرد.

دکتر لیپتون در کتاب اثر ماه عسل به ذکر نکاتی پرداخته که باعث از دست رفتن این تأثیر می‌شوند و این دانش به خواننده کمک می‌کند با اجتناب از اشتباهاتی که به آن‌ها اشاره شده، تجربیات دوران خوش ماه عسل را دوباره تکرار کرده و با تقویت بنیان‌های آن، برای همیشه از این تأثیر بهره‌مند باشد.

کتاب اثر ماه عسل مانند اغلب آثار مربوط به تکنیک‌های موفقیت، به قانون جذب نیز پرداخته و آن را یکی از گام‌های مهم برای رسیدن به هدف معرفی می‌کند. ترکیب اصول کوانتوم، علم بیوشیمی و دانش روانشناسی که با زبانی ساده برای خواننده توضیح داده شده، معجونی منحصربه‌فرد می‌سازد که شخص را قادر به حفظ رابطه‌ی عاطفی پایدار و دلنشین می‌کند.

بروس اچ. لیپتون مخاطب را با چهار ذهن حاکم بر یک رابطه آشنا می‌سازد تا خواننده را برای حرکت به سوی پیوندی نو آماده سازد. سپس به تأثیرات ارتعاش مثبت و قانون جذب پرداخته و از آنجا که در علم پزشکی سررشته دارد، تأثیر هورمون‌ها و مسائل بیوشیمی را نیز بر روابط عاطفی شرح می‌دهد. نویسنده فصلی از کتاب خودش را به اصول پرورش فرزند اختصاص داده و به فراز و نشیب‌های مسیر خوشبختی در کنار فرزندان می‌پردازد. او برای حفظ شادی ماندگار و اثر ماه عسل، شش گام اساسی را در نظر گرفته که در آخرین بخش از کتاب به بیان آن پرداخته است.

کتاب اثر ماه‌عسل در سال 2012 منتشر شده و انتشارات کاپیتان با ترجمه‌ی محمود جولایی آن را روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب اثر ماه عسل

  • دستاوردی حقیقتاً بی‌نظیر. راهکار یک عمر زندگی با لذت و شادی، در این اثر خردمندانه به رشته‌ی تحریر درآمده. (دکتر وین دایر)

  • خواندن کتاب اثر ماه عسل برای هر زوجی که تلاش می‌کنند عشق و اعتماد را در رابطه‌ی خود ایجاد نمایند، امری الزامی است. درک توضیحات شیوای بروس لیپتون در شرح علم نهفته پشت جادوی عشق، امری سرگرم‌کننده، الهام‌بخش و از همه مهم‌تر، روشنگر است. (آریل فورد، نویسنده‌ی کتاب عشق وابی سابی)

  • بروس از اصول علم جدید استفاده می‌کند تا همه ما را آگاه کرده، توضیح داده و تشویق کند تا عشقی را که همیشه در زندگی می‌خواستیم تجسم کنیم. (جوآن بوریسنکو، دکترا، زیست‌شناس، روان‌شناس، و نویسنده پرفروش کتاب «تذکر بدن، اصلاح ذهن»)

کتاب اثر ماه عسل برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کسانی که می‌خواهند زندگی عاطفی سرشار از عشق و علاقه‌ی پایدار را تجربه کنند، توصیه می‌کنیم. همچنین اگر دوست دارید روابط زناشویی و عاطفی خودتان را بهبود ببخشید، نواقص رفتاری‌تان را برطرف کرده و به سمت خوشبختی ماندگار حرکت کنید، این کتاب را از دست ندهید.

با بروس لیپتون بیشتر آشنا شویم

دکتر بروس هارولد لیپتون، نویسنده، سخنران، بیولوژیست و استاد دانشگاه اهل ایالات متحده است که در سال 1944 متولد شده. جهانیان او را به عنوان یکی از پیشگامان پیوند علم و روان می‌شناسند، چرا که در کتاب پرفروش خود به نام «بیولوژی باور»، ادعا کرد آنچه که بیولوژی انسان را کنترل می‌کند، باورهای اوست نه دی.ان.ای و قوانین توارث. او مدرک دکترای خود را در رشته‌ی زیست‌شناسی تکوینی از دانشگاه ویرجینیا اخذ کرد و در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی، در دانشگاه‌های پزشکی ویسکانسین و سنت جورج به تدریس آناتومی مشغول بود. یکی از ادعاهای مشهوری که نام او را بر سر زبان‌ها انداخت، این بود که عملکرد هر سلول و طرز کار آن، برهانی برای وجود خداست.

هنگامی‌که بروس لیپتون در پژوهش‌ها و آثار خود به مقوله‌ی قانون جذب پرداخت، مورد مخالفت جامعه‌ی علمی نیز قرار گرفت، اما به کار خود ادامه داد و به خاطر تلاش‌هایش موفق به دریافت جایزه‌ی صلح Goi و هزار پرچم صلح از طرف سازمان ملل شد. «بیولوژی باور» نام اثر دیگری از بروس اچ. لیپتون است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه نویسنده
چهار ذهن حاکم بر رابطه
فصل 1: حرکت به‌سوی پیوندی نو
فصل 2: ارتعاش خوب انرژی
ارتعاش و انرژی
قانون جذب و ماه‌ عسل
فصل 3: معجون‌های عشق
ساده‌سازی پیوند مغز- بدن
زیست‌شناس خودتان باشید!
مبانی زیست‌شناسی مغز و بدن
استروژن و تستوسترون: عاشقی
دوپامین: لذت و اشتیاق
وازوپرسین: محبت و پرخاشگری
اکسیتوسین: پیوندهای عشقی
سروتونین: وسواس
فصل 4: چهار ذهنی که یکسان فکر نمی‌کنند
ذهن آگاه: خلاق، فرزانه
ذهن ناخودآگاه: عادت، ضبط – پخش
برنامه‌ریزی درون رحمی
برنامه‌ریزی پسارحمی ذهن
مراحل برنامه‌ریزی مجدد ذهن ناخودآگاه
فصل 5: گازهای نجیب؛ گسترش صلح و عشق
گازهای نجیب
گازهای نجیب: لیزرها و عشق
گل‌های رز، تولسی و شایستگی
فرزندپروری آگاهانه
گازهای نجیب مرتبط
فصل 6: شادی ماندگار
پرده اول: دختر با پسر ملاقات می‌کند
پرده دوم: پسر دختر را از دست می‌دهد
پرده سوم و چهارم: پسر و دختر سفرشان را آغاز می‌کنند
پرده پنجم: مسیر پرفراز و نشیب به سمت خوشبختی
پرده آخر: زندگی پر سعادت
ضمیمه 1: 6 گام تا اثر ماه‌ عسل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر ماه عسل: چگونه زوج عاشقی باشیم و تا آخر عمر ماه عسلی بمانیم؟
نویسنده
مترجممحمود جولایی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-622-96033-8-3
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر ماه عسل

پروا حسن پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
این کتاب رو به همه دوستانی که خواهان رشد شخصی هستند پیشنهاد میکنم و کتاب دیگر بروس لیپتون که بیولوژی باور هست رو هم مطالعه بفرمایید عالی هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اثر ماه عسل

برای دریافت کتاب اثر ماه عسل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.