معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر ماه عسل: علم آفرینش بهشت بر روی زمین

عکس جلد کتاب صوتی اثر ماه عسل: علم آفرینش بهشت بر روی زمین
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر ماه عسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر ماه عسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر ماه عسل: علم آفرینش بهشت بر روی زمین

همه‌ی ما در جست‌وجوی خوشبختی و عشقی ماندگار هستیم. زندگی مشترک می‌تواند همیشه به شیرینی عسل باشد و اگر نمی‌دانید چطور چنین چیزی ممکن است، بروس لیپتون، راز آن را کشف کرده و در کتاب صوتی اثر ماه عسل، این راز را به شما می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی اثر ماه عسل

اگر می‌خواهید راهی پیدا کنید تا هر لحظه از زندگی مشترک‌تان مملو از احساس شادی و کامیابی باشد، می‌توانید از راه‌حل‌هایی که بروس لیپتون (Bruce Harold Lipton) در کتاب صوتی اثر ماه عسل (The Honeymoon Effect) به شما معرفی کرده است، استفاده کنید. اثر ماه عسل به شما کمک می‌کند که نه فقط برای مدتی کوتاه بلکه در طول زندگی خود، عشق و شادکامی و نیک‌بختی را تجربه کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر ماه عسل

عمر لحظاتِ عاشقانه و ناب در زندگی مشترک می‌تواند طولانی‌تر باشد اگر بدانیم چگونه رابطه را پیش ببریم. به گذشته بنگرید و زیباترین و عمیق‌ترین لحظه‌های زندگی خود را به‌یاد بیاورید. چه می‌شد اگر این دقایق و ثانیه‌ها با کیفیتی کمابیش مانند قبل تکرار می‌شدند؛ اگر همیشه پر از انرژی و شور، مملو از عشق و احساس سرمستی، زندگی می‌کردیم. چه اتفاقی می‌افتد که زندگی زناشویی پر از تیرگی و جدال و حسرت می‌شود؟ چرا عمر خوشبختی در زندگی مشترک برای برخی کوتاه است؟ بروس لیپتون، در کتاب صوتی اثر ماه عسل، با ردِ عوامل تصادفی مانند شانس و اقبال، علتِ اصلیِ ماندگاری احساس خوب در زندگی را حاصل تلاش هر دو طرف می‌داند.

راهکارهایی که بروس لیپتون در کتاب صوتی اثر ماه عسل ارائه داده است، به شما کمک می‌کند تا ریشه‌ی مشکلات را شناسایی کرده و از بروز آن‌ها پیشگیری کنید. او به شما می‌آموزد چگونه هنگامی که اشتباه می‌کنید، مسیر درست را پیدا کنید و دوباره به دوران خوش ماهِ عسل برگردید. بروس لیپتون، همانند بسیاری از نویسندگان حوزه‌ی موفقیت و کامیابی، به قانون جذب، اصول کوانتوم و دانش روان‌شناسی نیز اشاره می‌کند. از آنجایی که نویسنده‌ی کتاب حاضر از پزشکی نیز سرشته‌هایی دارد، تأثیر هورمون‌ها و مسائل بیوشیمی را بر روابط عاطفی بررسی کرده است. بخشی از کتاب صوتی اثر ماه عسل نیز به پرورش فرزندان و چالش‌های آن اختصاص یافته است. در خاتمه، بروس لیپتون شش گام را پیشنهاد می‌کند که با پیروی از آن‌ها، می‌توان به ماه عسلی جاودانه دست یافت:

  • مرور ذهن آگاه
  • مرور ذهن ناخودآگاه
  • استفاده‌ی همیشگی از ابزارها
  • تمرین و تکرار عاشقی
  • بحث و مشاجره ممنوع
  • از خود شروع کنیم

کتاب صوتی اثر ماه عسل را نازنین مهرپناه به فارسی ترجمه کرده و اعظم حبیبی و وحید مرتضوی کیاسری خوانش آن را انجام داده‌اند. این اثر به همت شادن پژواک، ناشر کتاب‌های صوتی و دیجیتال، به انتشار رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اثر ماه عسل

  • بروس لیپتون علوم جدید را به کار می‌گیرد تا ما را آگاه کند. او به ما انگیزه می‌بخشد تا عشقی را که همیشه در زندگی می‌خواستیم، تجسم کنیم. (جوآن بوریسنکو، روان‌شناس و نویسنده‌ی کتاب پرفروش تحول ذهن با توجه به بدن)
  • کتاب اثر ماه عسل برای هر زوجی که علاقه دارند اعتماد و عشق را در رابطه‌ی خود تقویت کنند، ضروری است. بروس لیپتون از عشق و علم نهفته در پسِ این پدیده‌ی جادویی می‌گوید. اثر ماه عسل، سرگرم‌کننده، روشنگر و الهام‌بخش است. (آریل فورد، نویسنده‌ی کتاب عشق وابی سابی)
  • اثر ماه عسل دستاوردی فوق‌العاده است. بروس لیپتون در این کتاب، راهکارهایی را برای یک عمر زندگی سرشار از لذت و شادی ارائه کرده است. (وین دایر)

کتاب صوتی اثر ماه عسل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خوشبختی را جست‌وجو می‌کنید، اگر در پی رفع نقص‌های خود هستید و می‌کوشید تا زندگی‌ عاطفی‌تان مملو از شادکامی، رضایت و عشقی پایدار باشد، کتاب صوتی اثر ماه عسل برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی اثر ماه عسل: علم آفرینش بهشت بر روی زمین می‌شنویم

آیا وقتی غزال حضور شیر ماده رو حس می‌کنه، تردید به دلش راه می‌ده؟ آیا غزال خرامان پیش شیر ماده می‌ره و از او می‌پرسه تو دوستمی؟! البته که نه. به محض اینکه حضور شیر ماده رو حس کنه، با سرعتی فوق‌العاده که گاهی از 50 کیلومتر در ساعت هم بیشتره، می‌دوئه تا شکار نشه. روزی مردی شیاد دو تا ساختمون اون طرف‌تر از منزل من سکونت می‌کرد. من چی کار کردم؟ پوست سبزه‌ی تند و زننده‌ای داشت اما به روی خودم نیاوردم. ضربان قلم تندتند می‌زد و حس می‌کردم اتفاق بدی می‌خواد بیافته اما جدی‌اش نگرفتم. هر بار می‌دیدمش از قیافه‌اش می‌ترسیدم اما ازش دوری نمی‌کردم. در عوض تلاش کردم به ترسم غلبه کنم. بالاخره داشتم از استادی که وجود خدا رو انکار می‌کرد به روشنفکری معنوی تبدیل می‌شدم. روی تفکر مثبت تمرکز کرده بودم. نمی‌خواستم فکر کنم انسان‌های شیاد هم وجود دارند. همچنان روی بخشنده بودن تمرکز می‌کردم. این مرد علاوه بر اینکه ظاهری شیطانی داشت قیافه‌اش هم شبیه کسی بود که قبلاً منو به دادگاه کشونده بود. اون زمان فکر می‌کردم اگر روی بخشش اون مرد تمرکز کنم، ممکنه از اشتباهش برگرده. خلاصه بگم، نگرش مثبت در این مورد جواب نداد. سعی کردم باهاش سر صحبت رو باز کنم تا ترسم بریزه. سعی کردم مثل آدمی متمدن حرف بزنم و موفق هم شدم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
فصل اول: گرایش ما به جفت شدن
45 دقیقه
فصل دوم: ارتعاشات خوب
46 دقیقه
فصل سوم: معجون‌های عشق
69 دقیقه
فصل چهارم: چهار ذهنی که مثل هم فکر نمی‌کنند
45 دقیقه
فصل پنجم: گازهای نجیب، گسترش آرامش، عشق و چای تولسی
38 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر ماه عسل: علم آفرینش بهشت بر روی زمین
نویسنده
مترجمنازنین مهرپناه
راویاعظم حبیبی، وحید مرتضوی کیاسری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر ماه عسل

آرش عزیزپور
۱۴۰۲/۹/۲
درک کامل تر مفاهیم این کتاب صوتی نیازمند اطلاعات اولیه در حوزه‌های روانشناسی، زیست شناسی و علوم روز به خصوص فیزیک کوانتوم است ولی اگر هم اینگونه نباشید باز کلیت موضوع را درک خواهید کرد، اگر دنبال اصلاح و یا ایجاد یک رابطه زناشویی پایدار هستید بی درنگ آن را خرید و بکار ببندید
Sanaz Jalali
۱۴۰۲/۸/۳
خیلی خیلی عالی بود، ممنونم از ترجمه و بازخوانی بسیار خوب
نداریاضی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خلاصه و مفید هست و خیلی با ارزشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر ماه عسل

برای دریافت کتاب صوتی اثر ماه عسل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.