معرفی و دانلود کتاب سفرهای گالیور

عکس جلد کتاب سفرهای گالیور
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفرهای گالیور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفرهای گالیور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفرهای گالیور

اگر به دنبال آن هستید تا به کل دنیا سفر کنید، پس کتاب سفرهای گالیور را از دست ندهید. در این کتاب مشهور مونی لیم ماجرای دریانورد زیرکی را به تصویر می‌کشد که با سفرهایش به سرزمین‌های ناشناخته داستانی ماجراجویانه خلق می‌کند.

درباره کتاب سفرهای گالیور:

از این داستان معروف تاکنون انیمیشن‌ها و آثار مختلف سینمایی‌ بسیاری ساخته شده است. اما اکنون مونی لیم (Moni Lim) سعی دارد تا با بازنویسی این افسانه ماندگار روایتی تازه را از داستان جذاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) در اختیار کودکان قرار دهد.

ماجرای این کتاب از جایی آغاز می‌شود که پزشک جوانی به نام گالیور علاقه بسیاری به سفرهای ماجراجویانه و هیجان انگیز دارد و همیشه به همراه خدمه‌اش به سفرهای دریایی می‌رود. تا اینکه در یکی از همین سفرهایش گرفتار طوفانی وحشتناک شده و کشتی‌اش در هم می‌شکند.

این اتفاق باعث می‌شود تا گالیور و خدمه‌اش از کشتی بیرون بپرند و به سمت جزیره‌ای که در وسط دریا دیده بودند شنا کنند. اما خدمه گالیور به دلیل آنکه شناگران ماهری نیستند در دریا غرق می‌شوند و فقط گالیور می‌تواند خودش را به جزیره برساند.

او هنگامی که به جزیره می‌رسد از خستگی به خوابی سنگین فرو می‌رود و زمانی بیدار می‌شود که بدنش با طناب‌هایی محکم به زمین بسته شده است. بله این چنین گالیور پا به سرزمینی می‌گذارد که همانندش را تاکنون ندیده است؛ سرزمینی عجیب که او را در مسیر اتفاقاتی هیجان انگیز قرار می‌دهد.

کتاب سفرهای گالیور مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان افسانه‌ای که در تمام دنیا شهرتی جهانی دارد، به کودکان دبستانی که به قصه‌های خیالی علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سفرهای گالیور می‌خوانیم:

مردم لیلیپوت گالیور را خیلی دوست داشتند. او به پادشاه کارهایی یاد داد تا شهر لیلیپوت را مشهور کند. پادشاه به حرف‌های گالیور گوش داد و خیلی زود شهر لیلیپوت مشهور شد. گالیور وقت استراحتش با بچه‌های شهر لیلیپوت بازی می‌کرد و بچه‌ها را روی کف دستش می‌گذاشت و بچه‌ها روی کف دستش می‌رقصیدند و بازی می‌کردند و از روی شانه‌هایش بالا می‌رفتند و با موهایش بازی می‌کردند. بعد از یک سال، دل گالیور برای خانواده و دوستانش تنگ شد. یک روز، او قایقی را در دریا دید. گالیور به سمت قایق شنا کرد و سوار قایق شد و قایق را به ساحل کشور لیلیپوت‌ها برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفرهای گالیور
نویسنده
مترجمبنفشه کاظمی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-84-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفرهای گالیور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفرهای گالیور

برای دریافت کتاب سفرهای گالیور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.