معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی

نسرین گودرزی، افسانه ذاکری و مهین جلیلی در کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی علاوه بر آموزش نشانه‌های کتاب درسی، فرایند یادگیری را با بازی‌ها و تمرین‌های متنوع لذت‌بخش کرده‌اند. در پایان این کتاب مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار داده شده است تا دانش‌آموزان در ایام نزدیک به امتحانات، آموخته‌های خود را محک بزنند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی

کودکانی که وارد پایه‌ی اول دبستان می‌شوند، اغلب هیچ تصوری از الفبای فارسی ندارند و به‌تازگی می‌خواهند خواندن و نوشتن را آغاز کنند. اگر یادگیری آن‌ها با مشکل مواجه شود، در آینده و دیگر پایه‌های ابتدایی، مسائلی جدی خواهند داشت. از همین رو یادگیری املا در پایه‌ی اول ابتدایی نقشی مهم دارد. معلمان اول دبستان با مشکلات رایج دانش‌آموزان آشنا هستند و تا جای ممکن آن‌ها را راهنمایی می‌کنند؛ اما والدین هم باید به فرزندانشان در رفع مشکل یاری برسانند. کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی برای تقویت املای دانش‌آموزان این پایه بسیار مناسب است.

کتاب‌های کمک‌آموزشی باید براساس ساختار کتاب طراحی شوند تا دانش‌آموزان آن‌چه را که در مدرسه می‌آموزند، با این کتاب‌ها به تثبیت برسانند. نسرین گودرزی، افسانه ذاکری و مهین جلیلی در بخش کلبه‌ی آموزشی، راهنمای مطالب درسی را برای والدین آورده‌اند. فعالیت‌ها و تمرین‌های گوناگون و متنوع هر درس کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی متناسب با دانسته‌های دانش‌آموزان است و همراه با بازی و سرگرمی، امر یادگیری را برای آنان لذت‌بخش می‌کند.

یکی از بخش‌های جذاب کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی، ضمیمه‌ی داستان «ابری و نسیم» است. این داستان‌های ادامه‌دار علاوه بر اینکه نقاط مختلف کشور ایران را به دانش‌‌آموزان می‌شناسانند، براساس نشانه‌هایی که در هر درس آموزش داده شده‌، نوشته شده‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین فارسی املا ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

والدین و دانش‌آموزان اول ابتدایی از این کتاب بهره خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: نگاره‌ها
نگاره‌ی خانواده
نگاره‌ی مدرسه
نگاره‌ی بوستان
نگاره‌ی روستا
نگاره‌ی باغ‌وحش
نگاره‌ی مسجد
نگاره‌ی نوروز
ارزشیابی (1)
بخش دوم: آموزش نشانه‌ها (1)
نشانه آ – ب
نشانه اَ – د
نشانه م – س
نشانه او، و – ت
املای شماره (1)
ارزشیابی (2)
نشانه ر – ن
نشانه ا،ی، ای – ز
املای شماره (2)
نشانه اِ، ه – ش
نشانه‌ی ی - اُ
املای شماره (3)
ارزشیابی (3)
نشانه ک - و
نشانه پ - گ
املای شماره‌ی (4)
نشانه ف - خ
نشانه ق – ل
املای شماره (5)
ارزشیابی (4)
نشانه ج – استثنا
نشانه ه - چ
نشانه ژ - خوا
املای شماره (7)
ارزشیابی (5)
بخش دوم: آموزش نشانه‌ها (2)
نشانه تشدید - ص
نشانه ذ
املای شماره (8)
نشانه ع – ث
نشانه ح
املای شماره (9)
ارزشیابی (6)
نشانه ض - ط
نشانه غ - ظ
املای شماره (10)
ارزشیابی (7)
بخش ضمیمه: متن‌های املایی (داستان نسیم و ابری)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-600-337-225-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین املا اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.