معرفی و دانلود کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران

عکس جلد کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران
قیمت:
14800 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران

کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران نوشته‌ی گابری یل ونسان، ماجرای شیرین دوستی یک خرس و موش را به تصویر می‌کشد که روزی تصمیم می‌گیرند باهم به پیک نیک بروند اما باران همه‌ی برنامه‌هایشان را به هم می‌ریزد. به نظر شما با وجود بارش باران ارنست و سلستین باز هم به گردش می‌روند؟

موضوع کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران (Picnic for Ernest and Celestine) چیست؟

روزی ارنست و سلستین کلی خوراکی و غذا آماده می‌کنند تا روز بعد با هم به پیک نیک بروند. آن‌ها قرار است یک روز کامل بیرون از خانه باشند به همین دلیل خیلی هیجان‌زده هستند. وقتی صبح می‌شود ارنست با ناراحتی به سلستین می‌گوید که نمی‌توانند پیک نیک بروند چون که باران می‌آید. سلستین خیلی ناراحت می‌شود ولی فکری به ذهنش می‌رسد! او به ارنست می‌گوید که باران را نادیده بگیرند و تصور کنند که هوا خیلی هم عالی است. ارنست از ایده‌ی سلستین استقبال می‌کند و آن‌ها در هوای بارانی برای پیک نیک از خانه خارج می‌شوند، اما...

درباره‌ی مجموعه ارنست و سلستین:

داستان‌های این مجموعه ماجراهای متفاوت و زیبایی را به تصویر می‌کشد که هر کدام برای کودکان جنبه‌ی آموزشی و سرگرمی دارد. پایه‌ی اصلی این مجموعه، دوستی بین خرس (ارنست) و موش (سلستین) است. در هر داستان ماجراهایی بامزه اتفاق می‌افتد، اما این دو دوست با مهربانی کنار هم هستند و در هیچ شرایطی یکدیگر را تنها نمی‌گذارند. این داستان‌ها هر کدام مفاهیم مهمی چون دوستی، در شرایط سخت کنار یکدیگر ماندن، همدلی، مهربانی، گذشت، محبت، درک یکدیگر و ... را به کودکان می‌‌آموزند که برای تربیت، رشد شخصیتی و آینده آن‌ها ضروری است.

گابری یل ونسان (Gabrielle Vincent) را بیشتر بشناسیم:

او متولد 1928 در بروکسل، نویسنده، نقاش و تصویرگر بود. وی از جمله بهترین تصویرگران بلژیکی و پیشرو در حرفه تصویرگری کتاب کودک به شمار می‌رود. مجموعه ارنست و سلستین و سایر آثار مشهورش، جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورده‌اند. ونسان عمده شهرتش را مدیون این مجموعه بوده که به زبان فرانسوی تالیف و به انگلیسی و سایر زبان‌ها از جمله فارسی نیز ترجمه شده است.

کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران مناسب چه کسانی است؟

این داستان زیبا به همراه تصاویر دوست داشتنی برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران می‌خوانیم:

- تقصیر من که نیست. هوا را ببین! آهان، گوش کن، سلستین. گوش کن یک فکری دارم!
- بیا وانمود کنیم که هوا نه تنها بارانی نیست، بلکه خیلی هم عالی است! نظرت چیست؟
- وای، ارنست. آره! چه فکر بکری! چه صبح دل انگیزی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران
نویسنده
مترجماحسان کرم ویسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462965-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14800 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران

برای دریافت کتاب ارنست و سلستین: پیک نیک در باران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.