معرفی و دانلود کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده

عکس جلد کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده
قیمت:
14800 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده

کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده نوشته‌ی گابری یل ونسان، ماجرای دوست داشتنی موش و خرسی را به تصویر می‌کشد که دوستان خوبی برای یکدیگر هستند. یک روز آن‌ها به پیاده‌روی می‌روند اما اتفاقی می‌افتد که سلستین را حسابی ناراحت می‌کند. این داستان زیبا کودکان را با مفهوم از دست دادن چیزهای مورد علاقه در زندگی آشنا می‌کند.

موضوع کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده چیست؟

در یک روز سرد زمستانی ارنست، سلستین و عروسک مورد علاقه‌اش باهم به پیاده‌روی می‌روند. در راه عروسک از دست سلستین می‌افتد و گم می‌شود. هوا خیلی سرد بود و آن‌ها باید به خانه برمی‌گشتند. وقتی به خانه رسیدند سلستین بابت گم شدن عروسکش خیلی عصبانی و ناراحت بود، به همین خاطر شروع به گریه کرد.

ارنست که خیلی سلستین را دوست داشت دوباره به مسیر پیاده‌روی رفت تا شاید عروسک را پیدا کند، ولی وقتی عروسک را پیدا کرد، کاملاً خراب شده بود. ارنست که می‌خواست هر طور شده سلستین را خوشحال کند فکری به ذهنش رسید... به نظر شما او چه کار می‌کند؟ برای دانستن پایان این ماجرا با داستان شیرین عروسک گمشده (Ernest et Celestine ont perdu Simeon) همراه باشید.

درباره‌ی مجموعه ارنست و سلستین:

داستان‌های این مجموعه ماجراهای متفاوت و زیبایی را به تصویر می‌کشد که هر کدام برای کودکان جنبه‌ی آموزشی و سرگرمی دارد. پایه‌ی اصلی این مجموعه، دوستی بین خرس (ارنست) و موش (سلستین) است. در هر داستان ماجراهایی بامزه اتفاق می‌افتد، اما این دو دوست با مهربانی کنار هم هستند و در هیچ شرایطی یکدیگر را تنها نمی‌گذارند. این داستان‌ها هر کدام مفاهیم مهمی چون دوستی، در شرایط سخت کنار یکدیگر ماندن، همدلی، مهربانی، گذشت، محبت، درک یکدیگر و ... را به کودکان می‌‌آموزند که برای تربیت، رشد شخصیتی و آینده آن‌ها ضروری است.

گابری یل ونسان (Gabrielle Vincent) را بیشتر بشناسیم:

او متولد 1928 در بروکسل، نویسنده، نقاش و تصویرگر بود. وی از جمله بهترین تصویرگران بلژیکی و پیشرو در حرفه تصویرگری کتاب کودک به شمار می‌رود. مجموعه ارنست و سلستین و سایر آثار مشهورش، جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورده‌اند. ونسان عمده شهرتش را مدیون این مجموعه بوده که به زبان فرانسوی تالیف و به انگلیسی و سایر زبان‌ها از جمله فارسی نیز ترجمه شده است.

کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده مناسب چه کسانی است؟

این داستان دلنشین به همراه تصاویر جذاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم کننده و آموزنده خواهد بود.

در بخشی از کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده می‌خوانیم:

ای وای! ارنست! عروسکم گم شده، باید برگردیم. دیر وقت است، سلستین! الان شب می‌شود. توی تاریکی نمی‌توانیم پیدایش کنیم.
همه‌اش تقصیر تو بود، ارنست!
گریه نکن سلستین! فردا صبح خودم دنبالش می‌گردم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده
نویسنده
مترجماحسان کرم ویسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462805-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14800 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده

برای دریافت کتاب ارنست و سلستین: عروسک گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.