معرفی و دانلود کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید

عکس جلد کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید

در زمان‌هایی که نیاز دارید مهارتی جدید بیاموزید یا با چالشی سخت روبه‌رو شوید و از پس آن بربیایید، به صبر، تمرکز و نظم نیاز دارید. توماس ام. استرنر در کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر به شما نشان می‌دهد که چگونه با دوست داشتن فرایند می‌توانید مهارت‌های جدیدی را برای هر بخشی از زندگی‌تان یاد بگیرید؛ از گلف‌بازی گرفته تا کسب‌وکار و فرزندپروری.

درباره‌ی کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر

ما همیشه در حال یادگیری مهارت‌های گوناگون هستیم، اما فراموش کرده‌ایم که چطور این کار را انجام می‌دهیم. مهارت‌هایی مانند اولین قدم‌های یک کودک، راندن دوچرخه و یا یادگیری خواندن و نوشتن. زمانی که کودک بودیم در لحظه زندگی می‌کردیم و اگر با اولین اقدام شکست می‌خوردیم، از جا بلند می‌شدیم و دوباره امتحان می‌کردیم. همه‌ی کارهایی که در زندگی یاد می‌گیریم و در آن‌ها استاد می‌شویم، از راه رفتن گرفته تا ذخیره کردن پول و بزرگ کردن یک بچه، همه طی فرایندی عملی به‌دست می‌آیند؛ کاری که بارها و بارها انجامش می‌دهیم و تکرار می‌کنیم. اغلب مواقع ما از این فرایند آگاه نیستیم و این دقیقاً نشان‌دهنده‌ی این است که به‌درستی تمرین کرده‌ایم. این نوع تمرین، هیچ انتظاری را برای رسیدن به هدف به‌دنبال ندارد. زمانی که انجام هر کاری را به‌درستی تمرین کنیم، این واقعیت که ما درگیر یک فرایند یادگیری سخت هستیم، از ذهنمان محو می‌شود. به علاوه، این واقعیت تبدیل به یک آرامش درونی می‌شود که ما را از دنیای پرتنش و پر استرس بیرونی در امان نگه می‌دارد. به‌همین‌دلیل مهم است که این فرایند را شناسایی کنیم و آن را در کنترل داشته باشیم و یاد بگیریم از تمرین در مسیر لذت ببریم.

کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر (The Practicing Mind) به شما کمک می‌کند این سطح از تعهد و تمرکز را که برای لذت بردن از تمرین در مسیر نیاز است، یاد بگیرید. هدف کتاب این است که به شما کمک کند تا درک کنید آگاهی از لحظه‌ی حال چیست و همچنین آموزش می‌دهد که چگونه این ذهنیت را به بخشی از زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کنید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که وقتی در لحظه‌ی حال زندگی کنید، تمرین کردن به تلاش کمتری نیاز خواهد داشت و لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

این کتاب توسط افسانه قره‌داغی ترجمه و توسط انتشارات بذر خرد منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر

  • عملکرد عالی واقعاً از کجا نشأت می‌گیرد؟ توماس ام. استرنر جواب این پرسش را می‌داند و به عمیق بودن پاسخ آن آگاه است. (جف کلوین، نویسنده‌ی کتاب «استعداد بزرگنمایی‌شده است»)

  • کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر با ارائه‌ی رویکردی عملی و قابل‌درک به‌طور فعالانه‌ای، سختی را به تعهد و اشتیاق تبدیل می‌کند. این رویکرد، دیدگاه شما را حتی در سخت‌ترین و کسل‌کننده‌ترین لحظات زندگیتان تغییر می‌دهد. (مارنی کی. ماکریداکیس، نویسنده‌ی کتاب «وقت گذاشتن»)

  • با پیش گرفتن رویکرد فرایندمحوری که در کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر توصیف شده است، می‌توانید به نتایج بهتری در دستاوردهایتان برسید. (مایکل جی. گلب، نویسنده‌ی کتاب چگونه مانند لئوناردو داوینچی فکر کنیم؟)

کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر مناسب چه کسانی است؟

کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر به افرادی که به حوزه‌ی موفقیت و خودسازی علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.

با توماس ام. استرنر بیشتر آشنا شویم

توماس استرنر بنیان‌گذار و مدیرعامل مؤسسه‌ی The Practicing Mind است. او یک کارآفرین موفق و متخصص حوزه‌ی عملکرد در زمان حال محسوب می‌شود. توماس ام. استرنر همچنین یک سخنران مشهور است که با ورزشکاران و گروه‌های صنعتی کار می‌کند. او آن‌ها را در عملکرد کارآمد در موقعیت‌های استرس‌زا یاری می‌دهد تا بتوانند به سطوح جدیدی از موفقیت دست پیدا کنند. توماس ام. استرنر پیش از تأسیس موسسه‌ی The Practicing Mind به مدت 25 سال به‌عنوان تکنسین ارشد پیانوی کنسرت در یک مرکز هنری کار می‌کرد.

در بخشی از کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید می‌خوانیم

می‌خواهم بگویم با وجود اینکه سال‌ها بود هر هفته گلف بازی می‌کردند، هنوز نتوانسته بودند اصول ابتدایی بازی، مثل بالا انداختنِ توپ، را یاد بگیرند. آن‌ها نمی‌توانستند طوری به توپ ضربه بزنند تا به جایی که هدف‌گذاری کرده بودند برسد. این افراد هرگز پیشرفت نمی‌کردند و دلیلش را هم نمی‌دانستند. تا آن موقع، آن‌ها نه‌تنها باید می‌توانستند توپ را چندین متر به سمتِ هدف خود بفرستند، بلکه باید می‌توانستند طوری به توپ ضربه بزنند که بالاوپایین برود و به فرمان و اختیار آن‌ها در پروازش به سمتِ راست و چپ قوس بردارد. این بازیکن‌ها، که هیچ دانشی درباره‌ی نحوه‌ی چرخاندن چوب گلف نداشتند یا نمی‌دانستند وقتی چوب گلف را در هوا تکان می‌دهند چه شکلی می‌شود، بدون داشتن مهارت‌های پایه‌ای بارها و بارها چوب را در هوا تکان می‌دادند و انتظار داشتند به نتایج متفاوتی برسند. اگر بخواهم این نحوه‌ی گلف بازی کردن را با موسیقی مقایسه کنم، شبیه نگاه کردن به کسی است که بیست سال است پیانو می‌نوازد و از عدم‌توانایی‌اش در نواختن بیشتر از یک نت در لحظه مأیوس شده، چرا که متوجه نشده باید با انگشتانش پیانو بنوازد، نه با آرنجش.

شاید بزرگ‌ترین برتری من این بود که، اگرچه حرکات هماهنگی داشتم، در دورانی که رشد می‌کردم و بزرگ می‌شدم ورزشکار خوبی نبودم.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
قدردانی
مقدمه
فصل اول: یادگیری آغاز می‌شود
فصل دوم: فرایند، نه محصول
فصل سوم: بستگی دارد تو چگونه به آن نگاه کنی
فصل چهارم: خلقِ عادت‌هایی که می‌پسندیم
فصل پنجم: تغییرِ درکْ شکیبایی را به وجود می‌آورد!
فصل ششم: چهار کلمه‌ی کلیدی
فصل هفتم: خونسردی و دی. او. سی
فصل هشتم: به کودکان بیاموزید و از آن‌ها یاد بگیرید
فصلِ نهم: مهارت‌های شما در حال رشد است
در مورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید
نویسنده
مترجمافسانه قره داغی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-622-7758-95-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر

مصطفی رحیمی نژاد
۱۴۰۲/۵/۲۰
سلام یک کتاب انگیزشی بدون اضافه گویی با متن روان و مختصر، نویسنده با بیان مثال‌هایی از یادگیری خودش در موسیقی و بازی گلف به شما آموزش میده فرایند یادگیری یا رسیدن به هدف مهمه نه خود هدف و با آموزش تکنیک‌های ساده (مثل دانه گل) کمکتون میکه که در زمان حال بمونید و بدون استرس هدفتون و دنبال کنید اگر هم شما مثل من در کامل کردن کارهاتون مشکل دارید حتما مطالعه بفرمایید و لذتش و ببرید در ضمن این کتاب فقط برای یادگیری نیست میتونید در جنبه‌های مختلف زندگی ازش استفاده کنید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر

برای دریافت کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.