معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

آلن دوباتن در کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم، با بهره‌گیری از آموخته‌های خود در علم مدیریت و روانشناسی، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و الگوهای رفتاری را پیشنهاد می‌کند که پیروی از آنها بازدهی کارکنان یک شرکت یا سازمان را به طرز خارق‌العاده‌ای افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که این اثر ذیل مجموعه مدرسه زندگی به انتشار رسیده است.

درباره کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم:

به سر بردن در محیط کار و ارتباط با همکاران مختلف که هر کدام ویژگی‌های شخصیتی‌ خاص خود را دارند، برای بسیاری از افراد در حکم تحمل یک عذاب الیم است. به راستی نیز (اگر نخواهیم خودمان را گول بزنیم و با جملات کلیشه‌ای به خود بقبولانیم که آدم‌ها همه خوب و دوست‌داشتنی و غیره‌اند)، باید در کمال تأسف اذعان کرد که هر روزِ خدا سر و کله زدن با بعضی از آدم‌ها، دست‌کمی از تحمل شدیدترین عذاب‌ها و شکنجه‌های روانی ندارد!

اطراف هر کدام از ما احتمالاً مملو است از آدم‌های پرتوقع، نق‌نقو، گوشت‌تلخ، عصبی، مغرور، بی‌مسئولیت، سبک‌سر و ... . نکته‌ی ناراحت‌کننده‌تر در این میان این است که چه بسا خود ما نیز در نظر دیگران تجسم یکی از همین صفات باشیم! با این وصف سخت است انتظار داشته باشیم که محیط کار برایمان جایی همواره دلپسند و آرامبخش باشد، و شرایط را به بهترین وجه برای ایفای مسئولیت‌هایمان مهیا کند.

با این همه، می‌توان به تغییر و اصلاح شرایط نامطلوبِ کاری امید داشت. آلن دوباتن در کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم (How to get on with your colleagues)، راهکارهایی ارائه داده تا به ما در این مسیر یاری رساند. به باور او آدم‌ها را می‌توان به چند تیپ شخصیتی متفاوت تقسیم کرد. صرف آگاهی از ویژگی‌های افراد متعلق به این تیپ‌های شخصیتی، تا حدود زیادی باعث می‌شود که ما آمادگی برخورد با رفتارهای گوناگون در محیط کار را داشته باشیم.

مضاف بر این، مجموعه‌ی ویژگی‌های شخصیتی‌ای که یک فرد را در محیط کار به عاملی آزاردهنده بدل می‌کنند، چندان زیاد نیستند. دوباتن در بخش دوم کتاب خود مهم‌ترینِ این ویژگی‌ها را برشمرده، و راه مقابله با تأثیرِ آنان را نیز گوشزد کرده است. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: مهرطلبی، بدگمانی، خوشبینی مفرط، منفی‌بافی، تعلل و ...

در پایان باید گفت که این اثر برای تمام کارکنانی‌ نوشته شده که به نحوی از حضور در محیط کار خود رنج می‌برند و از تعامل سازنده با همکاران خود عاجزند. اما اگر بخواهیم تنها یک گروه را مخاطب اصلی کتاب بدانیم، آن گروه مدیران و کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهند بود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم:

- یک اثر درخشان. (BBC Radio London)
- مطالب این کتاب به درد تمام شاغلین می‌خورد؛ حتی آنها که هیچ همکاری ندارند و برای خود کار می‌کنند! (NetGalley review)

کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به این اثر را به تمام افرادی که در برقراری ارتباط با همکاران خود مشکل دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مدرسه زندگی:

آلن دوباتن درباره‌ی ماهیت و کارکرد مدرسه‌ی زندگی (The School of Life Library) می‌گوید: «مدرسه زندگی بیش از همه در جهت به چالش کشیدن دانشگاه‌های سنتی و نگرش آکادمیکِ حاکم بر آنها راه‌اندازی شده است. ما با این کار قصد داشتیم که دانش و فرهنگ را به نفع مردم عادی، از نو سازماندهی کنیم.» مدرسه زندگی یک برند جهانی به شمار می‌رود و با داشتن بیش از 5 میلیون مشترک در یوتیوب، 343 هزار دنبال کننده در فیس بوک، 183 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و 160 هزار دنبال کننده در توییتر، نزد بسیاری از افراد در سرتاسر جهان شناخته‌شده و معتبر است.

با آلن دو باتن بیشتر آشنا شویم:

او فیلسوف و نویسنده‌ای شناخته‌شده است که در آثار خود، از منظری فلسفی به موضوعاتی نظیر عشق، مرگ، شهرت، دوستی، افسردگی، اندوه، پوچی و... می‌پردازد. ویژگی متمایز آلن دوباتن (Alain de botton)، نگاه خاص او به مسائل گوناگون، و سبک نگارش شیرین و ساده‌اش است. از دوباتن کتاب‌های متعددی به فارسی ترجمه شده که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: «تسلی‌بخشی‌های فلسفه، جستارهایی در باب عشق، معنای زندگی، شغل مورد علاقه، روان‌درمانی چیست؟»

در بخشی از کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم می‌شنویم:

ارزیابی اهمیت یک وظیفه برای ما مشخص می‌کند که چگونه بهره‌وری خود را افزایش دهیم. احتمالاً به ما پیشنهاد می‌شود که با یادآوری اهمیت کار به خودمان (یا درخواست از دیگران که این امر را به ما یادآوری کنند)، تلاش نکنیم که خود را برانگیزیم و به هیجان بیاوریم: ما قبلاً از این موضوع آگاه بوده‌ایم و مشکل دقیقاً همینجاست. کاری که باید انجام دهیم این است که بر بی‌اهمیت بودن نسبی این وظیفه در مجموعه کلی کارها تأکید کنیم. در آخر چه اتفاقی می‌افتد اگر ما استخدام نشویم، قرارداد را از دست بدهیم یا از جانب کسانی که برایمان مهم هستند احمق به نظر برسیم؟ این اتفاق می‌افتد و البته می‌توانیم از آن جان سالم به در ببریم. به جای افزایش فشار باید تلاش کنیم وظیفه‌ای را که به ما محول شده است، از یک کار شاق و ترسناک، به تنها چیزی بدل کنیم که می‌دانیم چگونه باید با آرامش و با انرژی زیاد انجامش داد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
بخش اول: نیاز به کنار آمدن با دیگران / گذشته‌ی غمبار ما - هزینه‌ی جدید ناخشنودی
20 دقیقه
غیبت
22 دقیقه
بخش دوم: چالش‌ها / حالت دفاعی
20 دقیقه
آموزش ضعیف
12 دقیقه
مهرطلبی
10 دقیقه
بدگمانی
10 دقیقه
وحشت‌زدگی
13 دقیقه
منفی‌بافی
18 دقیقه
خوشبینی بیش از حد
10 دقیقه
گوشت‌تلخی
13 دقیقه
تعلل
13 دقیقه
بدبینی
7 دقیقه
صراحت
11 دقیقه
عدم بلوغ
6 دقیقه
بخش سوم: پیش به سوی هماهنگی / عادی‌سازیِ مشکل
12 دقیقه
برنامه‌ریزی برای رشد عاطفی - نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم
نویسنده
مترجمافسانه قره داغی
راوینسترن نجاران
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

زهرا توکلی
۱۴۰۰/۱۱/۸
هیچ کلمه‌ای برای توصیفِ خوب بودنِ این کتاب نمیشه به کار برد!!! بس که ساده و روان و مفید بود مطالب،
به نظرم دانستن مطالبِ کتاب برای ارتباط با همه‌ی آدماهای اطرافمون لازم هست و حتی کتاب رو پدر مادر‌هایی که تازه بچه دار هم شدن باید بخونن، و ازش کمک بگیرن چون واقعا به کار گرفتنِ همین چیزای ساده میتونه در آینده جلویِ خیلی از مشکلاتِ بچه شون رو بگیره
تینامون
۱۴۰۱/۵/۲۵
این دیگه تقریبا ثابت شده برای همه که اکثر مشکلات الانمون برای الان نیست.
ریشه‌های عمیقی داره که برای بررسی و واکاوی بهتر هرکسی خودش باید دنبالش باشه. اما در این بین، دوباتن همین که اومده همینو توی کار بسط داده، بنظرم حرکت جالبی بوده.
خوندش به هرکسی که کاری میکنه مخصوصا کارای تیمی و کارمندی توصیه میشه.
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۱/۵/۱۴
با تشکر از کتاب راه
صدای گوینده خوب بود
خود کتاب هم بد نبود. ارزش یک بار گوش کردن را دارد.
معظمی
۱۴۰۳/۱/۷
با سلام و سپاس فراوان از همه دست اندرکاران کتابراه. کتاب نسبتا خوبی بود.
S Ab
۱۴۰۲/۱۱/۶
کتابهای آلن دوباتن همیشه خوبه هستن و خوندن و شنیدن مطالبش مفیده.
م ظ
۱۴۰۱/۵/۲۶
میشه گفت یاد آوری این نکات باعث شده دیدگاهم نسبت به همکارهام، منعطف تر بشه
ثمانه سلیمانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
کتاب‌های آلن دوباتن عالی‌اند این هم خیلی خوب بود
الهه ایزدی
۱۴۰۱/۵/۱۴
خوبه ولی یه بار دیگه باید گوش بدم ببینم چی گفته
Naser Mahpeikar
۱۴۰۰/۷/۲۵
کتاب عالی بود خیلی کاربردی است
Hadi Rashedzadeh
۱۴۰۰/۷/۹
کتاب بسیار حوبی اسست
شبنم دلشاد
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خیلی نکته‌های اجرایی داشت🌟 عالی بود
گندم ابراهیمی
۱۴۰۰/۷/۲۷
عالی بود پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه با همکاران خود کنار بیاییم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.