معرفی و دانلود کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید

عکس جلد کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید
قیمت:
۶۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید

توماس ام. استرنر در کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر نشان می‌دهد که اصول اولیه‌ی تمرین و انجام آزمون‌وخطاهای کودکانه تا چه اندازه در پرورش و افزایش صبر، تمرکز و نظم تأثیر دارد. روش‌هایی که او آموزش می‌دهد برای تسلط بر فرایند رضایت‌بخش تمرین و افزایش بهره‌وری در زندگی روزمره کاربرد دارند.

درباره‌ی کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر

اگر بتوانیم صفاتی مانند صبر و شکیبایی را بیشتر از چیزی که الآن داریم، داشته باشیم؛ قطعاً زندگی بهتری خواهیم داشت. توماس ام. استرنر (Thomas M. Sterner) در کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر (The Practicing Mind) به ما نشان می‌دهد که یکی از دلایل اصلی مشکلاتی که ما را درگیر کرده‌اند، فراموش کردن اصول مناسب برای تمرین صبر و بردباری است. اگر صبر بیشتری داشته باشیم فرایند انتخاب یک هدف و تلاش مداوم برای رسیدن به آن را راحت‌تر طی می‌کنیم. از نظر او برای داشتن صبر بیشتر نیاز به تمرین‌هایی داریم که مشابه آموزه‌های دوران کودکی، ناخودآگاه اتفاق بیافتند.

صبر مترادف کلماتی چون تحمل، انتظار و درنگ است. علاوه بر این‌ها صبر آرامشی به رفتار و زندگی افراد اضافه می‌کند که هم نمود بیرونی دارد و هم تفکرات درونی را سامان می‌بخشد. توماس ام. استرنر در مورد انواع مختلف صبر صحبت می‌کند. او در کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر روش‌هایی ارائه می‌دهد که هم برای صبر در ترافیک یک روز شلوغ مناسب است و هم برای مطالعه‌ی کتاب یا تحصیل. از نظر او مرحله‌ی اول برای تمرین و افزایش تحمل این است که دریابیم چرا رسیدن به صبر تا این اندازه برای ما سخت شده است.

تجربه‌ی بی‌صبری و بی‌حوصلگی یکی از اولین نشانه‌های فراموش کردن لحظه‌ی حال است. هرچه بی‌حوصلگی و بی‌صبری بیشتری داشته باشیم به این معنا است که کمتر توانایی زندگی در لحظه را داریم و واقعاً مشغول انجام کاری که به‌ظاهر انجام می‌دهیم نشده‌ایم. کسی که حوصله‌ای برای انجام کارهای روزمره‌ی خود ندارد یعنی نتوانسته تفکر فرایند محور داشته باشد. توماس ام. استرنر در کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر تأکید زیادی بر لزوم داشتن تفکر فرایند گرا یا فرایند محور کرده است. از نظر او ما همیشه از لحظه‌ی اکنون رها می‌شویم و به هزارتویی بسیار دورتر از چیزی که باید بر آن تمرکز داشته باشیم سقوط می‌کنیم. اگر به‌جای برخورد به مسائل به‌مثابه‌ی کاری که باید انجام شود، با آن‌ها به‌عنوان فرایندهایی که باید تجربه شوند نگاه کنیم می‌توانیم در لحظه‌ی حال نگاهی فرایند محور داشته باشیم.

توماس ام. استرنر در کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر چند ایده‌ی مهم را مطرح می‌کند. او آرامش و رضایت واقعی از زندگی را ناشی از درک زندگی به‌عنوان فرایندی می‌داند که باید در آن شرکت کنیم. از نظر او استعاره‌ی زندگی و سفر مفیدترین شکل برخورد با دشواری‌ها و تجربیات تلخ و شیرین زندگی است. اگر به‌جای داشتن یک هدف مشخص که تمام چیزها را معطوف به خود می‌کند بتوانیم خیلی آرام، با تمرکز و لذت‌جویانه برای تحقق اهداف تلاش کنیم درواقع توانسته‌ایم مهارت‌های جدیدی برای زندگی بهتر کسب کنیم. از نظر او با تلاش فاعلانه و مکرر، پیشرفت و موفقیت امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر توسط افسانه قره داغی به فارسی ترجمه شده است و نسخه‌ی چاپی آن را انتشارات بذر خرد منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی جیحون با صدای فرزانه فائزی تهیه و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر

  • عملکرد عالی واقعاً از کجا می‌آید؟ توماس استرنر پاسخ این سؤال را می‌داند و از عمق این پاسخ آگاه است. (جف کالوین – نویسنده کتاب افسانه استعداد ذاتی)

  • من هر روز از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنم که در کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر یاد گرفته‌ام. این رویکرد هم برای مدیران کسب‌وکار و هم برای جوانان مناسب است. من این کتاب را به همه‌ی دانش‌آموزانم توصیه می‌کنم زیرا درس‌های آن در زندگی و گلف به آن‌ها کمک می‌کند. (اریک مک‌کلون)

  • این کتاب سختی را به شکل جذابی به فداکاری تبدیل می‌کند. توماس ام. استرنر رویکردی کاربردی و قابل‌درک ارائه می‌دهد که دیدگاه شما نسبت به چالش‌برانگیزترین و پیش‌پاافتاده‌ترین گام‌ها در سفر زندگی را تغییر می‌دهد. (مارنی ماکریداکیس – نویسنده کتاب خلق زمان)

  • توماس استرنر کتابی مفید، متفکرانه و بسیار مهم در مورد دانش و هنر تمرین کردن به ما می‌دهد. او این تحقیق دقیق را با بسیاری از داستان‌های شخصی روشنگر و سرگرم‌کننده ترکیب می‌کند. هر کسی که امیدوار است در چیزی برتری داشته باشد باید این کتاب را بخواند و به تمرین ادامه دهد. (روی بامیستر – نویسنده کتاب قدرت و نیروی اراده)

  • با پذیرش رویکرد فرایند محوری که در کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر توضیح داده شده است، در هر تلاشی به نتایج بهتری دست خواهید یافت. (مایکل گلب – نویسنده کتاب چگونه مانند لئوناردو داوینچی فکر کنیم)

کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دوست دارند بهترین نسخه‌ی خود را بسازند و بدون رنج زیاد اهداف خود را به دست بیاورند می‌توانند از توصیه‌های این کتاب صوتی استفاده کنند. اگر توانایی حفظ تمرکز خود را از دست داده‌اید و صبر کافی برای پرداختن به نیازهای اکنون خود ندارید حتماً از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهید برد.

با توماس ام. استرنر بیشتر آشنا شویم

توماس ام. استرنر موسس و مدیرعامل موسسه ذهن تمرینی است. او به‌عنوان یک کارآفرین موفق و متخصص در زمینه‌ی عملکرد در لحظه‌ی حال فعالیت دارد. توماس ام. استرنر علاوه بر نویسندگی به‌عنوان سخنرانی محبوب برای افزایش عملکرد کسب‌وکارها، ورزش‌کاران و گروه‌های صنعتی نیز همکاری می‌کند. «آزادی عاطفی از طریق تفکر آگاهانه (motional Freedom through Deliberate Thinking)»، «استفاده از ذهن تمرین کننده در زندگی روزمره (Using the Practicing Mind in Daily Life)» و «مدیتیشن را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید (Making Meditation a Part of Your Life)» کتاب‌های موردتوجه توماس ام. استرنر هستند که هرکدام اهمیت تمرین و زندگی در لحظه‌ی حال را از جنبه‌های مختلفی موردبررسی قرار می‌دهند.

در بخشی از کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر می‌شنویم

این ایده که محصول نهایی تمام آن چیزی است که اهمیت دارد از سنین کم آغاز می‌شود. حتی اگر به خاطر نیاوریم مشاهده‌ی کدام رفتارها در اوایل کودکی‌مان چنین ویژگی را در شخصیتمان شکل می‌دهد، مطمئناً بیشتر ما وقتی به سن مدرسه می‌رسیم چنین نظری داریم. اگر هرکدام از ما آن‌قدر خوش‌شانس باشیم که قبل از ورود به مدرسه این دیدگاه را کسب نکنیم به شما اطمینان می‌دهم که نظام‌های آموزشی برای ایجاد این نگرش در ما تلاش خواهند کرد.

در توضیح نکته‌ی مذکور باید بگویم مدرسه آغاز آن چیزی است که از آن به‌عنوان نشانگان سخت و سریع نام می‌برم که توصیف می‌کنند ما چه کسی هستیم. این نشانگان قطعاً همان نمرات‌اند و زمانی که عملکرد آن‌ها درست و دقیق باشید باید نظام آموزشی را آگاه کند که روش کنونی تدریس تا چه حد خوب است. اما اینکه روش نمره دهی واقعاً به این هدف نائل می‌شود موردبحث است. مدت‌زمان زیادی است که نمرات در مدرسه به کار می‌روند و مردم همچنان در کارنامه‌ی خود نمراتی از 10 تا 20 دریافت می‌کنند. آزمون‌های استاندارد تعیین پیشرفت روش دیگری در رتبه‌بندی عملکرد ما در موضوعات علمی است. اینکه در آینده به کدام کالج می‌توانیم وارد شویم و آیا مدرسه‌ای خاص ما را از دانشجویان بالقوه‌اش در نظر می‌گیرد یا نه عمیقاً تحت تأثیر همین آزمون‌ها است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
سخن ناشر
6 دقیقه
ستایش و تمجید دیگران از کتاب
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: یادگیری آغاز می‌شود - قسمت اول
18 دقیقه
یادگیری آغاز می‌شود - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل دوم: فرایند نه محصول - قسمت اول
26 دقیقه
فرایند نه محصول - قسمت دوم
13 دقیقه
فرایند نه محصول - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل سوم: بستگی دارد تو چگونه به آن نگاه کنی - قسمت اول
23 دقیقه
بستگی دارد تو چگونه به آن نگاه کنی - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل چهارم: خلق عادت‌هایی که می‌پسندیم
22 دقیقه
فصل پنجم: تغییر درک شکیبایی را به وجود می‌آورد - قسمت اول
20 دقیقه
تغییر درک شکیبایی را به وجود می‌آورد - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل ششم: چهار کلمه‌ی کلیدی
20 دقیقه
فصل هفتم: خونسردی و دی او سی - قسمت اول
19 دقیقه
خونسردی و دی او سی - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل هشتم: به کودکان بیاموزید و از آن‌ها یاد بگیرید
11 دقیقه
فصل نهم: مهارت‌های شما در هرلحظه از زندگی‌تان در حال رشد است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر: براى رسیدن به هدف بر فرایند تمرکز کنید
نویسنده
مترجمافسانه قره داغی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر

نسترن مظاهری
۱۴۰۳/۱/۲۸
خیلی کتاب عالی هست، به همه پیشنهاد میدم حتما از راهنمایی این کتاب استفاده کنید خیلی میتونه کمک کننده باشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر

برای دریافت کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.