معرفی و دانلود کتاب از شکست نترسید: چگونه از رد شدن نترسیم و پس از 100 روز شکست ناپذیر شویم

عکس جلد کتاب از شکست نترسید: چگونه از رد شدن نترسیم و پس از 100 روز شکست ناپذیر شویم
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از شکست نترسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از شکست نترسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از شکست نترسید: چگونه از رد شدن نترسیم و پس از 100 روز شکست ناپذیر شویم

جیا جیانگ، روان‌شناس و کارآفرین سرشناس، در کتاب از شکست نترسید به ما آموزش می‌دهد که چگونه از «مردود شدن» نترسیم و با غلبه بر آن، به‌سوی اهدافمان گام برداریم. او در این کتاب خواندنی با بیان تجربیات شخصی‌اش، روش‌های مؤثری را برای افزایش اعتمادبه‌نفس و مقابله با چالش‌های زندگی ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب از شکست نترسید

کتابی که پیش روی شماست، با نام از شکست نترسید (Rejection Proof) نوشته‌ی جیا جیانگ (Jia Jiang)، اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد. این کتاب یک راهنمای الهام‌بخش و پر از ایده است که شما را به سفری تجربی دعوت می‌کند. در این سفر با تجربه‌کردن یاد می‌گیرید که چگونه از شکست و مردودشدن نترسید و با برقراری ارتباط صحیح با دیگران، به دنبال بهبود روابط و افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید.

جیا جیانگ در کتاب خواندنی از شکست نترسید چگونگی دست‌یابی به موفقیت را با استفاده از تجربه‌های شخصی‌اش بیان می‌کند. در واقع جیانگ اولین‌بار که به آمریکا رفت، می‌خواست که مانند بیل گیتس (بنیان‌گذار مایکروسافت) فردی مهم و تأثیرگذار باشد؛ اما تلاش‌های اولیه‌اش برای تبدیل‌شدن به کارآفرینی موفق با شکست مواجه شد. او فهمید که ترس از شکست بزرگ‌ترین مانع او برای رسیدن به موفقیت است. به همین خاطر تصمیم گرفت که خودش را با چالشی صد روزه مواجه کند. جیا جیانگ در این چالش، ترس از مردودشدن را کنار گذاشت و از افراد گوناگون درخواست‌هایی را داشت که می‌دانست رد می‌شوند.

جیا جیانگ آموخت که حتی عجیب‌ترین خواسته‌های هم، اگر به روشی درست بیان شوند، ممکن است که مورد موافقت قرار بگیرند. به همین خاطر او در کتاب روحیه‌بخش از شکست نترسید، دیدگاه جدیدی را نسبت به مردودشدن ارائه کرده است. با مطالعه‌ی این کتاب تأثیرگذار، شما می‌توانید بر ترس‌تان از طردشدن، موردموافقت قرار نگرفتن و مردودشدن غلبه کنید و درنهایت بهترین نسخه‌ی خودتان را در رویارویی با چالش‌ها ارائه کنید.

گفتنی است کتاب حاضر را انتشارات نقش ‌ونگار با ترجمه‌ی فهیمه رحمتی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب از شکست نترسید

  • کتاب از شکست نترسید ترس را با چند مشت در هم می‌کوبد. هنگام مطالعه‌ی این کتاب، شما با صدای بلند به تجربه‌های جیا جیانگ می‌خندید، اما درنهایت با دیدگاهی متفاوت نسبت به عملکردتان کتاب را تمام می‌کنید. (کریس گیلبو، نویسنده‌ی کتاب کار جانبی)

  • جیا جیانگ به ما کمک می‌کند که گوشه‌گیری و اجتناب از شکست را عملی اشتباه بدانیم. توصیه‌های او به ما یاد می‌دهد که چگونه شخصیت، روابط و کسب‌و‌کار قدرتمندی داشته باشیم. هر انسانی به این کتاب نیازمند است. (پاملا اسلیم، نویسنده‌ی کتاب حاصل کار)

  • کتابی هوشمندانه و الهام‌بخش که دیدگاه شما را نسبت به هر چیزی که برایتان دور از دسترس به نظر می‌رسد، تغییر می‌دهد. کتاب از شکست نترسید باعث شد که ترس‌های وجودی‌ام را پیدا کنم و آن‌ها را از خود برانم. (آلیسون لوین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)

  • امیدوارم دو نسخه را از این کتاب بخرید. به‌خاطر اینکه به‌محض مطالعه‌ی آن تصمیم خواهید گرفت که کتاب را به کسی بدهید که می‌خواهد بر ترسش از شکست غلبه کند. مطمئن باشید که دوست شما کتابتان را پس نخواهد داد، چراکه کتاب از شکست نترسید فقط با یک بار مطالعه تمام نمی‌شود. این کتاب راهنمایی همیشگی برای مواجهه با ترس‌های ما است. حتی پیشنهاد می‌کنم که ده نسخه را از آن بخرید، به‌خاطر اینکه همه به این کتاب نیاز دارند. (جان اکوف، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)

کتاب از شکست نترسید برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام افرادی که می‌خواهند بر ترسشان از شکست‌ خوردن غلبه کنند و به‌سوی موفقیت گام بردارند، توصیه می‌شود.

با جیا جیانگ بیشتر آشنا شویم

جیا جیانگ نویسنده، کارآفرین و مدرس دوره‌های موفقیت است. او تا شانزده‌سالگی در چین زندگی کرد و سپس به آمریکا رفت. جیانگ مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر را از دانشگاه بریگ یانگ گرفت و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی مدیریت بازرگانی ادامه داد. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های او راه‌اندازی پایگاه اینترنتی معروف ریجکشن تراپی است. او در این پایگاه اینترنتی با ویدیوها و دوره‌های مختلف آموزشی به افراد کمک می‌کند که بر ترسشان از طردشدن غلبه کنند.

در بخشی از کتاب از شکست نترسید می‌خوانیم

سال‌ها بیننده گاه‌به‌گاه برنامه بازمانده بودم. این برنامه را به خاطر رقابت، شخصیت‌ها و نمایش تلویزیونی خوب قدیمی‌اش دوست دارم. اما بیش از هر چیز دیگری، مجری برندۀ جایزه امی، جف‌ پروبست و نحوۀ تعامل او را با شرکت‌کنندگان در سطح شخصی و دلسوزانه دوست دارم. بنابراین وقتی تهیه‌کننده برنامه‌ای که هم‌زمان به‌طور سرتاسری پخش می‌شود، تماس گرفت و از من برای حضور در برنامه دعوت کرد، می‌دانستم که باید بگویم بله. دو هفته بعد، سی‌بی‌اس مرا به هالیوود برد. آن‌ها سراغ جکی ‌براون از کریسپی ‌کرم نیز رفتند. از آن روز، چند بار دیگر هم جکی را دیدم و هر بار تحت تأثیر فروتنی و لطف او قرار گرفتم. در اتاق سبز قبل از نمایش، درحالی‌که گریمورها ما را برای برنامه تلویزیونی آماده می‌کردند، من و جکی در مورد سفر عجیب خود از یک فروشگاه کریسپی ‌کرم در آستین تا تلویزیون سرتاسری صحبت کردیم. از آن‌جایی که این ویدئو در فضای مجازی منتشر شده بود، صدها نفر برای ملاقات با او به محل کارش یعنی کریسپی‌ کرم رفتند. جکی از من تشکر کرد چون این فرصت را در اختیارش گذاشته بودم که مردم از او قدردانی کنند. اما همچنان اصرار داشت که کاری که انجام داده است خارق‌العاده نیست و بسیاری از همکارانش نیز همین کار را می‌کنند.

تهیه‌کنندگان از یک نفر دیگر هم دعوت کرده بودند تا روی صحنه به ما بپیوندد: جیسون کاملی، مخترع بازی «درمان رد شدن» که الهام‌بخش تلاش من برای صد روز رد شدن بود. پیش از این او را ندیده بودم! اما فوراً از او خوشم آمد و از آن زمان به بعد دوستان خوبی شدیم. او گفت وبلاگ من رونق زیاد سایت و کسب‌وکار او را به دنبال داشته است. همچنین اعتراف کرد که دوران سختی را پشت‌سر گذاشته است و ویدئو‌ها و داستان مرا الهام‌بخش می‌دانست.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل یک. رویارویی با رد شدن
فصل دو. مبارزه با رد شدن
فصل سوم. چشیدن شهرت
فصل چهارم. نبرد با تکامل
فصل پنجم. تجدید نظر در رد شدن
فصل ششم. پذیرفتن «نه»
فصل هفتم. موقعیت‌یابی برای بله
فصل هشتم. نه گفتن
فصل نهم. کشف مزیت
فصل دهم. کشف معنا
فصل یازده. کشف آزادی
فصل دوازدهم. کشف قدرت
فصل سیزدهم. تجربۀ یک مأموریت جدید
ضمیمه. جعبه‌ابزار ردشدن
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از شکست نترسید: چگونه از رد شدن نترسیم و پس از 100 روز شکست ناپذیر شویم
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات227
زبانفارسی
شابک964-7002-47-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از شکست نترسید

مریم حسینی
۱۴۰۲/۲/۱۰
این کتاب یکی از فوق العاده‌ترین کتابهایی بود که تا کنون خوانده‌ام. جیا جیانگ با صداقت کامل از رویای همیشگی‌اش و ترسی که او را از رسیدن به آن باز می‌دارد سخن می‌گوید و مانند یک دانشمند، بدون سوگیری به دنبال شناسایی ماهیت ترس از رد شدن و عوامل موثر بر آن است و در این راه به تجربه‌های خودش، کمک گرفتن از متخصصان و یافته‌های معتبر روانشناسان تکیه می‌کند. در مرحله بعد سخاوتمندانه تجربه بسیار ارزشمند خودش در غلبه بر ترس از رد شدن را در اختیار خواننده می‌گذارد. ترجمه بسیار روان و عالی خانم فهیمه رحمتی امتیازهای مثبت این کتاب را صد چندان کرده است. خواندن این کتاب را به همه کسانی که هنوز جرات ایده پردازی دارند پیشنهاد می‌کنم.
علی پیوست
۱۴۰۲/۱/۲۱
بسیار عالی، نویسنده در مورد رد شدن و غلبه بر آن و همچنین درس گرفتن از شکست همراه با داستان زندگی شخصی سخن می‌گویید که فهم و درک آن را بهتر می‌کند
در مورد شکست هم بینش بسیار خوبی پیدا می‌کنید و از ناامید دور می‌شوید
Farzaneh foroughinia
۱۴۰۲/۵/۳۱
یکی از کتاب‌هایی است که به قدرت چالش گذاشتن برای خود و بزرگ شدن ى اگاه تر شدن در طی ان اشاره میکنه. اگر برای خودت چالش خواسته نزاری، دنیا با اتفاقی تو را به چالش میکشد چراکه هدف روح جهان، بزرگتر و وسیع تر کردن روح ماست
رضا زمانی
۱۴۰۲/۱/۸
تنها کتابی که در مورد طرد شدن و راه غلبه بر آن دنبالش بودم که خوشبختانه کتابراه آورد کتاب مناسب افرادی است که از نه شنیدن واهمه دارند
وحید
۱۴۰۲/۱/۲۳
کتاب انگیزشی خوبی بود. ‌ای کاش حداقل جیا یک کارآفرین شده بود که زندگی نامه‌اش را می‌نوشت
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب از شکست نترسید

برای دریافت کتاب از شکست نترسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.