معرفی و دانلود کتاب همه چیز را مرتب کنیم

عکس جلد کتاب همه چیز را مرتب کنیم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز را مرتب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز را مرتب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه چیز را مرتب کنیم

وقتی آدام اتاق جدیدش را از مادرش تحویل می‌گیرد، هر وسیله‌ای سر جای خودش قرار دارد، اما آدام هر شب بعد از بازی اتاق را همان‌طور رها می‌کند و صبح باز می‌بیند همه‌چیز از نو منظم شده. در کتاب همه چیز را مرتب کنیم خواهید دید چطور یک شب اسباب‌بازی‌های او به حرف می‌آیند و راز مرتب شدن اتاق را با او در میان می‌گذارند. این کتاب به کودکان یاد می‌دهد نسبت به نظم محیط زندگی‌شان وظیفه‌شناس باشند.

درباره‌ی کتاب همه چیز را مرتب کنیم

آدام و خانواده‌اش به خانه‌ی جدیدی نقل مکان کرده‌اند و اتاق او بهترین اتاق خانه است و پنجره‌ای رو به خیابان دارد. روز اول مادر آدام اتاق را حاضر و آماده و مرتب به پسرش تحویل می‌دهد تا حسابی با اسباب‌بازی‌هایش خوش بگذراند. اما آدام بعد از بازی آن‌ها را سر جای خودشان نمی‌گذارد.

او هر شب با همین وضع به خواب می‌رود و صبح می‌بیند همه‌چیز حاضر و مرتب است؛ تا اینکه یک شب تمام اسباب‌بازی‌ها از روی زمین بلند می‌شوند و با ناراحتی آدام را بیدار می‌کنند و از او می‌خواهند از تخت‌خوابش بیرون بیاید. در کتاب (let's keep things tidy) خواهید خواند که ماجرا چیست و اسباب‌بازی‌های آدام می‌خواهند چه پیامی به او بدهند.

کتاب همه چیز را مرتب کنیم، ترجمه‌ی فهیمه رحمتی است که انتشارات عارف کامل منتشر کرده و در دسترس کودکان علاقه‌مند به داستان و کتاب قرار داده است.

کتاب همه چیز را مرتب کنیم مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 12 سال مخاطب اصلی این داستان آموزنده و تصویری هستند. این کتاب داشتن نظم و ترتیب در زندگی شخصی و اجتماعی را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب همه چیز را مرتب کنیم می‌خوانیم

یک شب آدام وقتی در حال خوابیدن بود و چشم‌هایش را بست احساس کرد یک نفر او را از تختخواب بیرون مى‌کشد. او تلاش کرد تکان‌تکان بخورد اما دوباره و دوباره همه‌چیز به سمت او مى‌آمد. آدام بلند شد تا ببیند چیست. اما ناگهان دید که همه‌ی اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌هایش او را به بیرون تخت‌خوابش هل می‌دهند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه چیز را مرتب کنیم
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-964-8723-88-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه چیز را مرتب کنیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همه چیز را مرتب کنیم

برای دریافت کتاب همه چیز را مرتب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.