معرفی و دانلود کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟

عکس جلد کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟

جویس مایر نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟ به شما می‌آموزد که چگونه هدایت‌های خداوند را دریافت کنید و تصمیمات درستی بگیرید. او در این کتاب چگونگی شنیدن صدای خداوند و دریافت پیام‌های الهی را توضیح می‌دهد و می‌گوید که چطور فضایی را برای شنیدن ندای درونی و الهامات الهی ایجاد کنید.

اگر هدایت خداوند را تشخیص دهید، متوجه می‌شوید که در مسیر اشتباه در حرکت هستید و پیش از آنکه نتایج بدی از تصمیم نامناسب نصیب شما شود، می‌توانید راه درست را انتخاب کنید.

خداوند می‌خواهد هر روز شما را به صورت تک به تک هدایت کند. او می‌خواهد شما را قدم به قدم به سمت چیزهای خوبی که برایتان در نظر دارد هدایت کند و به ریزترین جزئیات زندگی شما اهمیت می‌دهد. او حتی تعداد موهای سرتان را نیز می‌داند. او به آرزوهای قلبی شما اهمیت می‌دهد و می‌خواهد حقایقی را برایتان فاش کند تا شما را از بند ترس و نگرانی آزاد کند. برنامه‌ی او برای برقراری ارتباطی صمیمانه با شما حتی پیش از اینکه متولد شوید، وجود داشته است پس او از راه‌های متعددی با شما ارتباط برقرار خواهد کرد.

درباره کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های الهی را دریافت کنیم:

با مطالعه کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟ (How to hear from God: learn to know His voice and make right decisions) یاد می‌گیرید که چگونه قدم‌های محکم‌تری در راه شناخت خدا بردارید و بتوانید الهامات او را دریافت کنید. با استفاده از آموزه‌های این کتاب می‌توانید آنچه را که مانع از شنیدن ندای درونتان و دریافت راهنمایی‌های خداوند است شناسایی کنید و بر آن چیره شوید. هم چنین می‌توانید زیبایی‌ها و لذت زندگی را در سایه هدایت خداوند بیشتر درک کنید و به شیطان اجازه ندهید که شما را از مسیر رسیدن به اهداف والا منحرف کند.

جملات برگزیده کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های الهی را دریافت کنیم:

- روح ما مشتاق است کاری که درست است را انجام دهد اما نفس به ما کمک نمی‌کند. اگر دعا نکنیم و از خدا نخواهیم که روح ما را تقویت کند و قلب ما را پاک سازد تا در برابر وسوسه مقاومت کنیم، نفس بر ما غالب خواهد شد.

- هنگامی که از تفاوت بین عملکردهای روحتان و عملکرهای روان و جسمتان آگاه شوید، درخواهید یافت که آسان‌تر تشخیص می‌دهید که شیطان در حال تلاش برای از بین بردن اشتیاق و سرورتان است و نیاز دارید تا انرژی خود را از طریق مصاحبت با خداوند تجدید کنید.

- هر بار که خداوند برای ما پاسخ و نشانه‌ای می‌فرستد و ما خود را به آن راه می‌زنیم، قلبمان کمی بیشتر زنگار می‌گیرد تا اینکه دریافت هدایت‌های الهی برایمان بسیار دشوار می‌شود.

- این حق و امتیاز ماست که به عنوان ایمانداران، با خداوند ارتباط برقرار کنیم. خداوند به ما قدرت تشخیص و بصیرت عطا می‌کند تا هدایت او را از گمراهی بازشناسیم.

- ما باید نگرش درستی نسبت به امور داشته باشیم؛ آرامش داشتن از خداوند و توانایی شنیدن صدای او، بسیار مهم‌تر از نگه داشتن مال و اموال است.

مطالعه‌ی کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های الهی را دریافت کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که در سردرگمی و دوراهی گرفتار شده‌اند و نمی‌دانند کدام مسیر و انتخاب برای آن‌ها راه درست و مناسب است و کسانی که نمی‌دانند چگونه بر موانعی که بر سر راه دریافت پیام الهی وجود دارند، غلبه کنند و می‌خواهند ضمیری بیدار و هوشیار داشته باشند، توصیه می‌شود.

جویس مایر را بیشتر بشناسیم:

پاولین جویس مایر (Pauline Joyce Meyer) نویسنده و سخنران مسیحی متولد سال 1943 ایالت میزوری آمریکا است. او به عنوان یکی از معلم‌های برجسته معنوی در جهان شناخته می‌شود و تا کنون بیش از 70 جلد کتاب با موضوعات مختلفی از جمله آیین مسیحیت و الهیات نوشته است. علاوه بر این مجموعه‌های آموزشی صوتی و ویدیویی متعددی منتشر کرده است.

دربخشی از کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های الهی را دریافت کنیم می‌خوانیم:

وجدان بیدار، شما را در مسیر شادمانی حقیقی قرار می‌دهد. با نزدیک شدن به خدای قادر مهربان، در مقابل احساس گناه، سرزنش و احساس بد مقاومت کنید. من آموخته‌ام که به راحتی از خداوند بخواهم که به من بگوید آیا در حال انجام کار اشتباهی هستم. بسیاری از اوقات خداوند به دلم می‌اندازد که کاری که در دلم است را به انجام رسانم. خداوند با من است در همه‌ی کارهایی که انجام می‌دهم. در واقع، سال‌ها طول کشید تا آموختم چگونه استراحت کنم. من معتاد به کار کردن بودم و بیش از یکبار خودم را با بیش از حد کار کردن و استراحت نکردن، بیمار کردم. من هنگامی که استراحت کردن به طور صحیح و احساس گناه نداشتن نسبت به آن را آموختم از سلامتی خوبی که از آن بهره‌مند شدم، شگفت‌زده شده بودم.

هر بار که سرمان را بچرخانیم، شیطان تلاش خواهد کرد تا در ما احساس گناه ایجاد کند. بیشترِ مردم آنقدر از نظر عاطفی آسیب دیده‌اند که تقریباً در مورد همه چیز احساس گناه می‌کنند. آن‌ها حس نادرستی نسبت به احساس گناه و مسئولیت‌پذیری دارند. من یکی از این افراد بودم و ممکن است شما هم در این دسته‌بندی قرار گیرید. اگر چنین است، چه کاری می‌توان انجام داد؟ اگر شما هم مانند من بودید و نیاز به نجات یافتن از این حس نادرست گناه دارید، پس شروع به دعا کردن به ویژه برای رسیدن به توازن وتعادل در این بخش، کنید.

البته که ما باید خالصانه و صمیمانه برای گناه‌مان طلب بخشش کنیم طبیعی است که وقتی متوجه شویم که خدا را رنجانده‌ایم یا به شخص دیگری آسیب رسانده‌ایم احساس گناه کنیم. اما وقتی این احساس گناه را در خود نگاه داریم حتی پس از اینکه از اشتباه خود توبه کرده باشیم و باور داشته باشیم که خداوند ما را بخشیده است، نامتوازن و نامتعادل می‌شویم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: گوش سپردن را بیاموزیم
1: خداوند هر روز برای مردم نشانه‌هایی می‌فرستد
2: ایجاد فضایی برای دریافت هدایت ونشانه‌های پروردگار
3: خداوند از طریق الهامی ماوراء الطبیعی هدایت میکند
4: خداوند از طریق چیزهای طبیعی ما را هدایت میکند
5: خداوند از طریق ایجاد آرامش درونی ما را هدایت می‌کند
6: خداوند از طریق وجدان ما را هدایت می‌کند
7: اطاعت از ندای درون
بخش دوم: اطاعت کردن را بیاموزیم
8: اطاعت کردن، وجدان‌مان را بیدار نگاه میدارد
9: ما فقط بخشی از چیزها را میدانیم
10: خداوند درهای فرصت را می‌گشاید و می‌بندد
11: موانع دریافت هدایت و نشانه‌های خداوند
12: گیرنده‌ی فریبکارتان را آزاد کنید
13: قلب‌تان را برای خداوند پاک کنید
14: از زندگی که با خداوند هدایت میشود لذت ببرید
درباره‌ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟
نویسنده
مترجمسمیرا انصاریان
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات227
زبانفارسی
شابک978-622-7159-97-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟

S R
۱۴۰۰/۱/۱۵
قبل از توضیح راجع به کتاب باید بگم خیلی خوب ترجمه شده و دست مترجم محترم درد نکنه. خوبم ویراستاری شده برخلاف خیلی از کتابایی که این جا خوندم اشتباه نگارشی ندیدم.
ولی خود کتاب اون چیزی که ازش انتظار داشتم رو نگرفتم. شایدم سطح مداری من خیلی پایینه نمیدونم. من شهودی نیستم و امیدوار بوم راهکار خوبی که
بهم بده بتونم هدایت خداوند رو درک کنم که نتونستم در واقع از توش این و پیدا کنم. چند صفحه اخر یکم بهتر بود البته و چند جا هم دعاهای قشنگی داشت. ‌ی جاهاییشم با نظر اسکاول شین نطراتشون مخالف بود که خب دیدگاه‌های مختلف هست و نمیشه به این ایراد گرفت. در کل بهتر بود از مثال‌های واقعی مختلف استفاده کنن تا هر قسمت رو توضیح بدن ولی این طوری نبود و بندرت چند تا مثال داشت از زندگی خودشون که اونام مبهم بودن.
در آخرم از کتابراه صدالبته که خیلی تشکر میکنم مخصوصا این عید برای رایگان کردن و تخفیف خیلی از کتاب‌ها ولی چند تا پیشنهاد داشتم کاش نظرات رو فقط برای کسایی که کتاب رو گرفتن آزاد نمیذاشت چون خیلیا شاید نسخه فیزیکی کتاب و داشته باشن و بتونن راهنمایی کنن، ویراستاری کتاب هاست که خیلیا اشتباه نگارشی دارن و این که امکانات اپ رو اگر بتونن بالا ببرن خیلی عالی تر میشه. بازم ممنون
shiva kad
۱۴۰۰/۱/۲۸
به عقیده من نویسنده با تعصب مذهبی برداشت خود را از خدا منعکس کرده، درحالیکه تعالیم الهی باید به روشی بیان شود که همه اقشار جامعه اعم از لاییک، روشنفکر، سنتگرا و غیره بتوانند از آن بهره گیرند، این کتاب بیشتر افراد غیر مذهبی را وادار به واکنش و انتقاد از نویسنده کرده که برداشتهای جهت دار نموده و نه و تنها تاثیر پذیر نیست بلکه نتیجه معکوس دارد، یک نویسنده حاذق باید با طرح نظرات بیطرفانه بتواند منظورش را به همه اقشار جامعه القا کند نه فقط قشری خاص!
این کتاب پر است از تعصبات به شدت مذهبی نویسنده به نظر من نمیتواند تاثیر لازم را بر همه اقشار جامعه داشته باشد....!
زهرا معصومی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
من حدود ۱ سال بود که افتاده بودم توی یه گیجی مداوم و دنبال هدف زندگیم بودم و میخواستم بفهمم برای چی به این دنیا اومدم خیلی سختی‌ها کشیدم خیلی دوره‌ها رفتم خیلی حالم بد بود و این قضیه هم درست نمیشد تا که اتفاقی این کتاب رو دیدم توی کتابراه و خریدمش و بالاخره بعد این همه مدت متوجه شدم!
اگر شماهم توی شرایط من هستید این کتاب رو حتما تهیه کنید. از صد تا کلاس و دوره نتیجه بخش تره!
Z
۱۴۰۱/۸/۱۱
می‌تونست جذاب تر باشه کله موضوع اینه که آروم باش سکوت کن تا بتونی صدای خدارو بشنوی. و برای من هم زیاد اتفاق افتاده که مشکلی داشتم و خداوند اتفاقی از طریق حرف به مجری یا یه فیلم یا کسی تو تاکسی جواب مشکلمو داده یا از راه‌های دیگه و فقط ما باید از خداوند بخوایم و منتظر راهنماییش باشیم.
رحیم رمضانی
۱۴۰۲/۸/۲۳
بسیارخوب عالی، من که باخواندن این کتاب نهایت لذت رابردم، کتابهای این بانو همیشه به خوبیه خوب بوده، در این کتاب کاری میکنه که با درون خودت ارتباط برقرار کنی با خود واقعیت باتشکر از خانوم جوبس مایر و عوامل تاثیر در تهیه این کتاب در کتابراه عالی
حسن فریدونیان
۱۴۰۱/۷/۱۵
واقعا فوق العاده بود
بیانی متفاوت از اصول و قواعد دعا با روش کاربردی خارج هر گونه پیچیدگی. مناسب برای همه بدون نیاز به تخصصی خاص و متنی سلیس و روان و دلنشین و جذاب.
از زمان شروع به خاطر جذابیتش دلم میخاست کتاب تموم نشه.
ممنون از کتابراه
سارا سنایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
این ترجمه را اصلا نپذیرفتم کلا جملات و کلمات اصل کتاب نیست باید متن اصل انگلیسی کتاب را خودمان ترجمه کنیم موبایل‌ها و تبلت هایمان نرم افزار ترجمه دارد همچنین این روزها همه انگلیسی میدونند.
F. Salehi
۱۴۰۲/۶/۱۹
کتاب فوق‌العاده‌ای است. زیبا، ساده، قابل فهم و قابل درک
خواندن کتاب را که شروع میکنید نمی‌توانید آن را به سادگی رها کنید
بسیاری از مطالب آشنا هستند و انگار زبان ایمان، ساده‌ترین زبان مشترک انسان هاست
علی رضارابوکی
۱۴۰۲/۵/۲۲
باید بگم دراین کتاب مطالب سرنوشت ساز و حیات بخشی عنوان شده که هر فردی نا امید در زندگی را به یک زندگی شاد و دور از هر گونه استرس و افسردگی رهنمود می‌کند. برای اون افرادی که به خدا ایمان دارن توصیه می‌کنم.
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۱/۸/۲۰
همیشه سخنرانی‌های جویس رو که گوش میدادم ایمانم قوی میشد الانم نیاز داشتم درباره هدایت خدا اطلاعاتی داشته باشم و این کتاب به موقع جلوی چشمم ظاهر شد و به جوابام رسیدم،، حالم خوب شد،، توصیه میکنم بخونید
Hamed Fahimi
۱۴۰۲/۱/۲۶
به نظر من اصلا کتاب جالب و مفیدی نبود. نویسنده فقط از کارهای خودش تعریف میکرد و مطالب اصلا مفهومی نداشت یعنی هر چی جلوتر میرفتم پشیمون تر میشدم.
بنظرم کتاب اصلا خوبی نبود.
زهرا بهرامپوری
۱۴۰۱/۸/۱۲
به نظر من یکی از بهترین کتاب‌هایی که خواندم. جویس واقعا ما را به خدا نزدیکتر می‌کند واز ما می‌خواهد تمام خواسته هایمان را از خدا بخواهیم واینکه فقط خدا بهترین هدایت کننده است.
شادی امیری
۱۴۰۱/۹/۲۹
کتاب بسیار خوب از خانم جویس مایر.. که اعتقاد وعشق به خداوند بخشاینده رو بیشترمی کنه وبا دیدی زیبا وآگاهی دهنده از شهود درونی سخن می‌گوید 💌
لیلا عباسپور
۱۴۰۲/۴/۲
کتابهای این بانو فوق‌العاده هستن من که با خواندن این کتاب اوج لذت بردم کمک می‌کنه که با درونت ارتباط برقرار کنی ممنونم بانو
Zohre Ravari
۱۴۰۱/۲/۱۷
نویسنده این کتاب مسیحی هست و این تعلیم برای مسیحیان هست که به عیسی مسیح ایمان دارند و فرزند خدا محصوب میشن متوجه مفهومش میشن و براشون کاربرد داره،
مشاهده همه نظرات 61

راهنمای مطالعه کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟

برای دریافت کتاب چگونه پاسخ‌ها و هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.