معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش

عکس جلد کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش

مدرسه خانه‌ی دوم بچه‌هاست، بنابراین مراقبت از محیط آن وظیفه‌ی همه‌ی دانش‌آموزان است. در کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش بتی به دوستش الیزا یاد می‌دهد چطور نسبت به حفظ اشیا و لوازم عمومی مدرسه مسئول باشد و عادت‌های نامناسب خود را کنار بگذارد.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش

بتی و الیزا دو هم‌کلاسی کاملاً متفاوت هستند. الیزا عادت‌های نادرستی دارد و استفاده‌ی صحیح از امکانات عمومی مدرسه را بلد نیست؛ مثلا چراغ و پنکه‌ی کلاس را روشن می‌گذارد، آشغال‌ها را در سطل زباله نمی‌ریزد و از وسایل مختلف مدرسه درست استفاده نمی‌کند.

در کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش (Love Your School)، بتی سعی دارد برای او توضیح دهد که مدرسه را خانه‌ی خودش بداند، کلاس درس را مثل اتاق خودش تمیز نگه دارد و به محیط مدرسه عشق بورزد.

کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش، ترجمه‌ی فهیمه رحمتی است که انتشارات عارف کامل آن را منتشر کرده و در دسترس دانش‌آموزان قرار داده است.

کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 12 سال می‌توانند از خواندن این کتاب تصویری آموزنده لذت ببرند. این کتاب به دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیری در محیط مدرسه را یاد می‌دهد.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش می‌خوانیم

همان‌طوری که به طرف جایگاه آب نوشیدن مى‌رفتند، بتى دختر کوچولویى را دید که شیر آب را باز گذاشت. او فوری شیر را بست و گفت: «شیر آب باید بسته شود. مسأله این نیست که من یا کس دیگر شیر آب را باز بگذارد». این مسئولیت من است که اطمینان بیابم مهم‌ترین منابع مثل برق و آب به هدر نروند. این کار مدرسه‌ی مرا تمیز، دوست‌داشتنی و داراى محیطی دوستانه مى‌کند».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-964-8723-92-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش

برای دریافت کتاب مدرسه‌ات را دوست داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.