معرفی و دانلود کتاب از طرف آبری با عشق

عکس جلد کتاب از طرف آبری با عشق
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از طرف آبری با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از طرف آبری با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از طرف آبری با عشق

کتاب از طرف آبری با عشق اثر حیرت‌انگیز سوزان لافلور، رمانی خواندنی از زندگی آبری نوجوان است که با بحران از دست دادن خانواده‌اش به نگرشی جدید از فلسفه خانه و خانواده پی می‌برد.

درباره‌ی کتاب از طرف آبری با عشق:

سوزان لافلور در رمان جذاب از طرف آبری با عشق (Love, Aubrey) با تجدید نظری درباره مفهوم خانواده، قصه دختری 11 ساله به نام آبری را روایت می‌کند که در یک حادثه ناگوار رانندگی، پدر و خواهرش را از دست می‌دهد. مادر آبری که خود را مقصر قربانی شدن همسر و فرزندش می‌داند و تعادل روحی چندانی ندارد، آبری را بی‌خبر، ترک و به شهری دیگر سفر می‌کند. آبری در افسوس از هم گسستن خانواده‌اش به ورمونت نقل مکان می‌کند و با مادربزرگش (مامی) روزگار می‌گذراند. مامی که از وضعیت نابسامان روحی نوه‌اش آگاه است، سعی می‌کند به اوبری مفهوم تازه‌ای از داشتن خانواده را بفهماند و به او یادآوری کند که تنها نیست و افرادی هستند که او را دوست دارند.

آبری کم کم خود را با شرایط پیش آمده وفق می‌دهد؛ او مامی و همسایگانش را خانواده جدید خود قلمداد می‌کند و برای تسکین غم تنهایی و دوری مادرش، به نوشتن نامه روی می‌آورد. مخاطبان دیگر نامه‌های آبری، پدر، خواهر و دوست خیالی‌اش هستند. در ادامۀ داستان و بهبودی حال مادر آبری، او با چالشی روبه‌رو می‌شود که بین رفتن به خانه و ماندن در ورمونت باید یکی را برگزیند.

روایت هنرمندانه و دلنشین سوزان لافلور (Suzanne LaFleur) شما را به دنیای آبری 11 ساله دعوت می‌کند که تمام دغدغه ذهنی‌اش، کشف لذت داشتن خانواده‌ای منسجم است؛ در صورتی که در نهایت پی می‌برد، خانواده مفهومی فراتر از مکان و ارتباطات خونی است. موضوعی که شما را به تفکری مجدد دربارۀ روابط و مفهوم خانواده وامی‌دارد. بی‌شک می‌توان گفت یکی از پیام‌های این داستان آموزنده، منعطف شدن با شرایط و پذیرش تغییرات است.

افتخارات رمان از طرف آبری با عشق:

- نامزد دریافت جایزه Inky برای Silver Inky سال 2009
- نامزد دریافت جایزه Goodreads Choice برای کتاب کودک سال 2009
- نامزد دریافت مدال Carnegie سال 2010
- نامزد جایزه کتاب خوانندگان جوان Rebecca Caudill در سال 2013

با سوزان لافلور بیشتر آشنا شویم:

خالق اثر شگفت‌انگیز از طرف آبری با عشق، سال 1983 در ایالت ماساچوست متولد شد. او تحصیلات خود را در مدرسۀ کاتولیک گذراند و به گفتۀ خودش از همان کودکی به خواندن کتاب و نوشتن داستان علاقمند بود؛ به طوری که در آن سن هفته‌ای دو یا سه کتاب می‌خواند. سوزان لافلور بیشتر زندگی خودش را با خواندن کتاب و فعالیت‌های فرح‌بخش روزمره همچون شنا و بازی‌های کامپیوتری و همچنین اجرای تئاتر برای خواهر و برادر کوچک‌ترش گذراند. وی برای ادامۀ تحصیلات خود برای کالج به واشنگتن و سپس نیویورک نقل مکان کرد. این نویسنده خلاق و خوش‌ذوق در حوزه ادبیات کودک و نوجوان قلم می‌زند و آثارش مورد توجه مخاطبان و تحسین منتقدین قرار گرفته است.

مطالعه کتاب از طرف آبری با عشق به چه کسانی توصیه می‌شود؟

خواندن این رمان دوست‌داشتنی و الهام‌بخش به تمامی کودکان 7 تا 12 ساله که علاقمند به داستان‌های آموزنده هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از رمان از طرف آبری با عشق می‌خوانیم:

به نظر می‌رسید مامی هر چه‌قدر وقت برای فکرکردن بخواهم، بهم می‌دهد؛ برای همین وقتی یک روز بعدازظهر آمد توی اتاقم که باهام حرف بزند، تعجب کردم.

گفت: «برات نامه اومده»

پرسیدم: «واقعاً؟» از روی تختم تکان نخوردم. «از طرف کیه؟»

«مادرت.» یواش دوتا پاکت‌نامه گذاشت روی تختم. نگاهشان نکردم. زل زده بودم به مامی. بعد یک‌ذره بلند شدم و قبل از این‌که تکان بخورد، بغلش کردم.

«دوستت دارم مامی!»

مامی خندید. «منم دوستت دارم دختره‌ی لوس! حالا اینا رو باز کن ببین چی نوشته.» از اتاق رفت بیرون و در را بست. خم شدم و پاکت‌نامه‌ها را برداشتم.

پاکت بزرگ‌تر انگار قبلاً یک بار باز شده بود و دوباره چسب خورده بود. اول همان را باز کردم.

چهار نفر زل زده بودند به من. با این‌که خوب می‌شناختمشان، انگار مال یک زمان و مکان دیگر بودند. خودمان بودیم: ‌من، ساوانا، مامان و بابا. همان عکسی که از اتاق مامان توی ویرجینیا برداشته بودم و روی پیشخان جا مانده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از طرف آبری با عشق
نویسنده
مترجممرضیه ورشوساز
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-600-8675-19-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از طرف آبری با عشق

فرشته قنبری
۱۳۹۹/۱۱/۲
کتاب قشنگی بود. اینکه چطوری با از دست دادن عزیزانمون کنار بیایم و توی سوگواری گیر نکنیم. البته اینا تجربه یه بچه بود ولی من فکر میکنم بچه‌ها بهتر بلدن چیکار کنن و ما باید ازشون یاد بگیریم.
m.Amiri
۱۴۰۲/۱/۲۳
ب شدت قشنگ‌ه من اینو دوسال پیش هم سه بار خونده بودم و امسال دوباره خوندم‌ش با خوندن کتاب‌ش وایب ب شدت خوبی میگیرم...
مهرناز نیک دانش
۱۳۹۹/۹/۲۱
این کتاب رو من خوندم و لذت بردم برای کسانیکه با نوجوان سروکار دارند توصیه می‌کنم خیلی زیباست.
Jessica Sad
۱۴۰۰/۱/۱۷
کتاب قشنگیه من که دوستش داشتم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب از طرف آبری با عشق

برای دریافت کتاب از طرف آبری با عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.