معرفی و دانلود کتاب اسب دریایی کوچولو

عکس جلد کتاب اسب دریایی کوچولو
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسب دریایی کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسب دریایی کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسب دریایی کوچولو

کتاب اسب دریایی کوچولو نوشته‌ی چیان یی لین، ماجرای بامزه‌ی یک لاک پشت و اسب دریایی را به تصویر می‌کشد که دوستان خوبی برای یکدیگر بودند تا اینکه روزی لاک پشت متوجه شد که اسب‌های دریایی برخلاف بقیه از پدرشان متولد می‌شوند. این داستان به کودکان اهمیت دوستی و همچنین نکات جالبی راجع به تولد اسب‌های دریایی می‌آموزد.

موضوع کتاب اسب دریایی کوچولو (The Little Seahorse) چیست؟

لاک پشت و اسب دریایی کوچولو دوستان خوبی برای یکدیگر بودند و در یک اقیانوس آرام و زیبا با هم زندگی می‌کردند. روزی ستاره دریایی لاک پشت را دید و از او پرسید آیا خبر دارد که دوستش یعنی اسب دریایی از پدرش متولد شده است؟ لاک پشت ابتدا حرف ستاره دریایی را باور نکرد، اما اتفاقاتی افتاد که متوجه شد ستاره دریایی راست می‌گوید. به همین دلیل خیلی از دوستش اسب دریایی ناراحت شد، اما...

درباره‌ی مجموعه قصه‌های رنگین کمان:

این مجموعه با داستان‌های شیرین و تصویرگری‌های زیبا، نکات آموزشی جالبی را با بیانی ساده به کودکان آموزش می‌دهد و لحظات لذت‌بخشی را برایشان رقم می‌زند. داستان‌های دلنشین مجموعه قصه‌های رنگین کمان برای کودکان سرگرم کننده است و به کتاب‌هایی دوست داشتنی برای آن‌ها تبدیل خواهد شد.

کتاب اسب دریایی کوچولو مناسب چه کسانی است؟

چیان یی لین (Qianyi Lin) این دستان شیرین را به همراه تصویرگری‌های دوست داشتنی برای خردسالان و کودکان دبستانی نوشته است.

در بخشی از کتاب اسب دریایی کوچولو می‌خوانیم:

لاک پشت فکر کرد باید این موضوع را بفهمد. همان طور که می رفت یک اسب دریایی بزرگ را دید. شکم اسب دریایی بزرگ شده بود. لاک پشت فکر کرد حتما این یک اسب دریایی مادر است و می خواهد بچه هایش را به دنیا بیاورد. بهتر است از او بپرسم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسب دریایی کوچولو
نویسنده
مترجمآرزو رمضانی
ناشر چاپیانتشارات افق دور
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-6903-41-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسب دریایی کوچولو

Elahe Mousavi
۱۴۰۰/۲/۲۵
کتاب خیلی خوبیه درباره اسب دریایی اطلاعات جالبی میده.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اسب دریایی کوچولو

برای دریافت کتاب اسب دریایی کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.