معرفی و دانلود رایگان کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون

عکس جلد کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون

اصول هرمتیک (هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون)

کتاب اصول هرمتیک یک مبحث روانشناسی با بهره گیری از هفت قانون هرمس (فیلسوف یونان باستان) هست که به چگونگی کنترل انرژی ذهنی و درونی انسان در جهت حل مشکلات روزمره می پردازد. هرمس حدود سه هزار سال پیش، قوانین حاکم بر جهان هستی و کل کائنات را در قالب هفت قانون، کشف و مطرح کرد که در این کتاب به طور جامع به بررسی تک تک این اصول پرداخته شده است. اثر تفکرات انسان بر موفقیت و شکست، پیشگیری و کمک به درمان بیماریها با خود هیپنوتیزمی، تکنیک‌های مهار تصورات ذهنی برای رسیدن به موفقیت و به طور کلی کاربرد قوانین هفتگانه هرمس برای رویارویی با مسایل زندگی از جمله مطالب کتاب «اصول هرمتیک» هستند.

 

فهرست مطالب کتاب

مقدّمه ی مؤلف
فصل اوّل: اصول هرمتیک وجایگاه آن از دیدگاه های مختلف
فصل دوم: اصل اوّل هرمس: اصل منتالیسم (ذهن گرایی)
فصل سوم: اصل دوم هرمس: اصل تطابق
فصل چهارم: اصل سوم هرمس: اصل ویبریشن (ارتعاش)
فصل پنجم: اصل چهارم هرمس: اصل پولاریته (تضادّ)
فصل ششم: اصل پنجم هرمس: اصل ریتم
فصل هفتم: اصل ششم هرمس: اصل علّت و معلول (اثر و تأثیر)
فصل هشتم: اصل هفتم هرمس: اصل جنس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون
نویسنده
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-964-06-7055-3
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون

شیث رحیمی
۱۴۰۳/۱/۴
با سلام و سپاس از مدیران کتابراه این نرم افزار مقدس که در جهت افزایش علم و دانش و اقلا قاعده افزایش مطالعه دستی بر آتش دارید. و اما در خصوص کتاب اصول هرمتیک یا بعضا هرمونتیک اطلاق می‌شود، باید عرض کنم هر چند اصول هفتگانه هرمتیک یا همان هرمس بزرگ به حسب ظاهر بسیار ساده به نظر برسند، بطور مثال (اصل و انطباق: که گفته می‌شود آنچه در بالا هست در پایین هم هست آنچه در پایین هست در بالا هم هست.) خب این جمله شاید به حسب ظاهر خیلی ساده به نظر برسد اما به هیچ وجه این چنین نیست، اگر کسی واقعا مفهوم واقعی همین یک اصل را بطور عمیق درک کند و آن را در یومیه زندگی خود ساری و جاری سازد قطعا به پیشرفت‌های بزرگی دست خواهد یافت چه رسد به این که هر هفت اصل را فهم کرده و در زندگی خود به کار گیرد، آن وقت چه خواهد شد. من کتاب را دوست دارم و همواره مقابل دیدگانم هست. قطعا ارزش خواندن چندباره را دارد.
Forou Zan
۱۴۰۱/۶/۲۲
درود،
این کتاب، کتابی کوتاه و در عین حال پرکاربرد و مفید.
این کتاب یکسری قوانین مهم (بصورت مختصر) رو در زندگی بیان میکنه که اگر بتونیم این قوانین رو کاربردی استفاده کنیم، مثمر ثمر واقع میشه.
اما برای بهره بردن کاربردی، باید یک مقدار زمان بدیم تا مطالب جا بیفته اما کافی نیست. خواننده میتواند و
برای هر یک از قوانین بصورت جداگانه اطلاعات بیشتری کسب کند چون همانطور که عرض شد هر کدام از قوانین گسترده تر هستن.
اما علاوه بر این از نویسنده‌ی کتاب تشکر ویژه دارم که اطلاعات بسیار مفید پرکاربرشون رو در اختیار ما قرار دادند.
سپاس
حامد شریفی
۱۳۹۵/۱۲/۱۴
وسط‌های کتاب هستم ولی این کتاب واقعا خوب هست و تاثیر گذار توی نگرش ادم هست دیدم رو کمی تغییر داده تا اینجا، ممنون بابت رایگان گذاشتن این کتاب، انشالله روزی برسه میانگین مطالعه روزانه مردم و سطح اگاهی مردم بالا بره
علی بیسلم
۱۴۰۰/۶/۱۸
باسلام و عرض خدا قوت
من کتاب را تا اخر مطالعه کردم علی رغم اینکه کرونا گرفتم و بستری هستم و انرژی کافی نداشتم مطالب کتاب مجذوبم کرد و میشه گفت بسیار عمیق و کاربردی است لیکن جهت فهم دقیق ان لارم است چند بار خوانده شود تا ملکه ذهن شود به نظر علی رغم عمیق بودن بسیار ساده نوشته شده است و این امر است
نشانگر مهارت نویسنده و من بهش تبریک میگم و پیشناد میکنم برای دوره کتاب در فواصل مختلف
تشکر از کلیه عوامل و دست اندرکاران که این کتاب را بصورت رایگان در اختیار دوستان گذاشتند
رقیه اهنگرگنجینه کتاب
۱۴۰۱/۳/۲۱
سلام خدمت اعضای محترم کتابراه. طبق حدیث معروف. کسی که شکربنده‌ی خدارابجانیاوردشکرخدارابجانیاورده ازعوامل کتابراه بینهایت بابت این نرم افزارسپاسگذارم. درکل این کتاب بسیارمفیدبود. ارتباط مستقیم باشیوه‌ی صحیح اعمال درنتیجه‌ی زندگی رضایت بخش داشت. جمع بندیش میکنم دریک جمله اگرصبح زودبیداربشید. ورزش به ومطالعه کنید. روابط روبهبودبدیدوسعی دراعمال وظیفه بهترین شکل ممکن بکنیدمحال هست که به خواسته‌های ذهنتون دسترسی پیدانکنید. خیلی مفیدبود. ارزش بارهاوبارهاخواندن روداره.
SH
۱۴۰۱/۹/۶
هرمس حدود سه هزار سال پیش، قوانین حاکم بر جهان هستی و کل کائنات را در قالب هفت قانون، کشف و مطرح کرد… سوالاتى که در ذهن داشتم و جواب نمیگرفتم … حتى با چندین بار مطالعه و تفسیر و تحلیل قران!!!
تا این کتاب بطور عجیبى بدستم رسید و …
این کتاب رو هر چند وقت یکبار مجدد مطالعه میکنم و هر بار به تازه …
هاى وجودیم بیشتر واقف میشوم.. کتاب کوتاه اما فوق العاده جامع کتاب هرمتیکا هم براى ادامه اطلاعات بیشتر در این زمینه یاری رسان معنوى و روانى خوبیست 🙏🏻🌹
علی بهرامی
۱۴۰۰/۷/۳
خوندن هرکتابی درکل خودش جای بسا نقد ونظرات زیادی داره؛ منتها برای بهترفهمیدن ودلچسب بودن یانبودن کتاب نظرات دوستان خیلی خیلی وبسیارخیلی کمک کنندس! خوندن نظرات برا راهنمایی خیلی واسه هر خواننده‌ای عالی ومفیده؛ امیدواریم کل مردم کشورمون ازکوچک وبزرگ پیرو جوون کتابخوان بشند! خدا ارج ومقام منزلت بسیاری به اون دسته از اشخاصی بده که این برنامه هارو برای سهولت ودسترسی مردم ساختن ومیسازن
سروش شمس
۱۳۹۹/۷/۱۶
کتاب را تمام کردم
مطالب بسیار عمیقی داره
پیشنهاد می‌کنم
مطالعه کنید
زیبایی کتاب به زبان ساده بودن هست
واقعا به نویسنده تبریک می‌گم
حتما نباید برای کتابی پول بدید تا براتون ارزش پیدا کنه
ولی اگر مطالب اون کتاب را اجرا کردید برای خودتون ارزش قائل شدید
بخوانید و اجرا کنید
بنظرم بعد از سه ماه مجدد مطالعه کنید
و پازل ذهنی خودتون و تکمیل کنید
Lovin Laghaei
۱۴۰۰/۶/۲۳
کتاب واقعا از دیدگاهی خوب داره یکسری مواردی رو که اغلب تو زندگی هامون مثل قانون شده و ممکنه با دونستن بهتر به کنترل خودمون برسیم رو بیان میکنه و مطالبش جوری هست که مغز و ناخودآگاتون رو به کار میندازه که این عالیه منتها در زندگی به شخصه خودم همه‌ی جوانب رو پاسخگو نبود و گاهی به این میرسیدم که همه چیز دقیق شبیه این کتاب نیست ولی باز دلیل نمیشه ۵ ستاره نگیره نه دیدگاه هاش راهنمای خیلی خوبی هستش 👍
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳۹۸/۴/۳۰
در ابتدای کتاب اشاره شد که هرمس فیلسوف یونانی بود که در زمان حضرت ابراهیم میزیسته و به خدای مرزهای جغرافیایی و اقصادی مشهور بوده. هفت اصل هرمتیک که در این کتاب معرفی شده‌اند را اصول فناناپذیر و توجیه‌کننده‌ی اتفاقا و احساسات زندگی ما میداند.
من بیشتر از همه بخشها و توضیحات کتاب قسمت نحوه‌ی ریلکسیشن و دورکردن افکار منفی را پسندیدم.
ممنون از کتابراه بابت طرح رایگان این کتاب
علیرضا دایی
۱۴۰۳/۱/۵
بنظر من این کتاب یکی از کتابهای روانشناسی رشد و توسعه فردی بصورت علمی هست. هرمس یکی از فیلسوفان تاریخه که اسمشو خیلی شنیدیم و یکی از افراد تاثیر گزار هم در زمان زیستنش و هم پس از مرگش تا به الان بوده. ولی نویسنده یکم به مسلمون بودنش زیادی اغراق میکنه و این اصلا خوب نیست. درکل کتاب خوبیه و ارزش داره که خونده بشه و کلا ۱۳۰ صفحه هست. ممنون از کتابراه بخاطر این برنامه خوبش.
مهدی نصر
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
سلام اول از خدا شاکرم به خاطر اینترنت و گوشی و کتابراه و از همه مهم تر نویسنده کتاب، و رایگان بودن آن من تازه راجع به فردی به نام هرمس که چندین هزار سال می‌زیسته خوندم که به طور معجزه آسایی به این کتاب برخوردم بسیار آموزنده و جامع و کامل و با زبانی ساده و قابل فهم تن آرامی‌هایش که معرکه است و خیلی چیزها برایم روشن شد پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید
سحر قاسمی
۱۴۰۲/۲/۶
خلاصه‌ای از تمام کتابهای قانون جذب با ترکیبی از قوانین واقعی علمی. شما با خواندن این کتاب قطعا تسلیمش میشی، دیدگاهتون به زندگی و کنترل آن کاملا تغییر میکنه، فوق العاده هست، که تک تک کلماتش باید بادقت خونده بشه و نیاز نیست کلی مثال بدرد نخور رو بخونی، ممنون از کتابراه، و ممنون از نویسنده، من قطعا برای بارهای بعدی باز بخوندنش نیاز دارم.
ی بدلی
۱۴۰۲/۱/۱۷
سلام و عرض ادب؛
این کتاب فوق العاده ست. به طوری که من بعضی صفحات را چندبار میخوندم تا ملکه ذهنم بشن. عالی، مفهوم، منطقی و در یک کلام کامل. با علم و منطق و همه چیز قانع میکنه آدم را که چرا مثلا باید صبح زود از خواب بلند شی.
متن خیلی خوبی هم داره که کاملا ملموس و عینی مطالب را بیان کرده.
بنده به شخصه لذت وافری بردم از خوندن کتاب
یاسمن داوری
۱۴۰۲/۸/۱۰
نویسنده مطالب رو خیلی کلی و به زبان ساده توضیح داده گویی مخاطبش قرار هست دانش آموزان باشند. در کل ممکنه از نظر کسی که این قوانین و مطالب رو برای اولین بار مطالعه میکند یا میشنود مفید باشد ولی اگر به دنبال مطالب بیشتری برای تکمیل اطلاعاتتون حول مباحث قدرت ذهن هستید این کتاب احتمالا براتون خیلی ساده و ابتدایی باشه.
مشاهده همه نظرات 432

راهنمای مطالعه کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون

برای دریافت کتاب اصول هرمتیک: هفت قانون هرمس برای تسلط بر انرژی درونی و محیط بیرون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.