معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن

عکس جلد کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن

کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن اثر افشین عباس پور به شما کمک می‌کند بار ترس، نگرانی و اضطراب در زندگیتان را کاهش دهید.

مدیتیشن به معنای متمرکز کردن ذهن است. این تمرکز می‌تواند بر روی یک صدا، عبارت یا دعا، شئ، تصویر، آگاهی از خویشتن، نحوه تنفس، فرائض دینی و... صورت گیرد. هدف از مدیتیشن آگاهی از لحظه حال، رسیدن به آرامش و کاهش استرس است. مدیتیشن موجب ارتقای شخصیت و رشد روحانی و معنوی می‌شود.

مدیتیشن می‌تواند به آرامش افراد در استرس، به حفظ سلامتی و به بهبودی بیماران کمک کند. کسانی که مدیتیشن را به صورت مرتب انجام می‌دهند، هم کمتر دچار اضطراب و افسردگی می‌شوند و هم شادمانی و رضایت بیشتری از زندگی دارند. مدیتیشن آرامش عمیقی ایجاد می‌کند که در آن احساس توازن و تعادل فکری خواهید کرد. دستاورد این تعادل فکری افزایش بصیرت، ارتقای افکار و خونسردی در برخورد با مشکلات است. آرامش و خودشناسی بیشتر و پذیرش بهتر دیگران روابط اجتماعی را نیز دگرگون می‌کند. مدیتیشن با ایجاد شرایط رهایی از استرس می‌تواند به کاهش علائم بسیاری از بیماری‌ها کمک کند.

براساس یافته‌های بالینی مدیتیشن منظم می‌تواند در درمان حمله اضطراب، اختلال اضطرابی فراگیر، زخم‌های گوارشی، التهاب روده بزرگ، پسوریازیس و برخی اختلالات افسردگی مانند دیس تایمی موثر باشد.

مدیتیشن می‌تواند به عنوان مکمل درمان در فشار خون بالا، پیشگیری از سکته قلبی، سخت شدن دیواره عروق، التهاب مفاصل، دردهای عضلانی، سرطان، بی‌خوابی، میگرن، و سکته مغزی به کار رود.

مدیتیشن می‌تواند درمان مکملی برای آلرژی‌های خفیف تا متوسط و آسم باشد، چون کاهش استرس در این بیماری‌ها نقش پیش‌گیری کننده دارد. هم‌چنین موجب کاهش علائم و بهبود عملکرد در بیماری‌های عصبی مانند پارکینسون،‌ ام اس و صرع می‌شود.

مدیتیشن برای بیشتر افراد بی‌خطر است. اما به نظر می‌رسد دوره‌های عزلت نشینی طولانی در برخی از انواع مدیتیشن برای افراد مبتلا به اختلالات روانی، اختلال افسردگی اساسی و اختلالات شدید شخصیتی، نامناسب است. برخی تحقیقات بیان می‌کنند که حالت آرامش و خلسه مانند مدیتیشن مشابه هیپنوتیزم است.

مطالعات علمی که از سال 1960 تا به حال صورت گرفته‌اند، نشان می‌دهند که مدیتیشن متابولیسم و سوخت و ساز بدن، سیستم غدد درون ریز، سیستم عصبی مرکزی و سیستم اعصاب خودکار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تعداد تنفس، ضربان قلب و فشار خون کاهش یافته و امواج مغزی آلفا افزایش می‌یابد. این‌ها موجب کاهش اضطراب و درد می‌شوند. نیاز به مصرف مسکن‌ها نیز کم می‌شود.

در قسمت‌های از کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن می‌شنویم:

هشیاری آگاه بودن از همه چیزهایی است که در حال روی دادن است. شما به گونه عادی نمی‌توانید از همه چیزهایی که در حال رخ دادن است هشیار باشید زیرا بدین گونه نامتمرکز خواهید شد. بخش نفی شده، بخش ناخود آگاهتان تنها زمانی می‌تواند پویا و آفریننده باشد که شما به زندگی بعد تازه‌ای بیفرایید بعد سرخوشی و بعد بازی کردن را.

وقتی ارتباط با کل هستی دور از گزینش باشد و به هر چیزی اجازه پیش آمدن دهید این شادکامی مراقبه است. آگاهی یافتن از ناخودآگاه یعنی آگاهی از این که ذهن شما آگاه نیست و ذهن آگاه تنها بخشی از ذهن است. «من» هر دو بخش هستم و بخش بزرگتر نامشروط و بیقید و بند است. مراقبه کوششی است برای پریدن به ناخودآگاه. با حسابگری نمی‌توان پرش انجام داد زیرا هر محاسبه‌ای آگاهانه است و ذهن آگاه به شما اجازه پرش نمی‌دهد.

از راه بندهای منفی از طریق مراقبه می‌توانید به سوی دیگر هل داده شوید. وقتی شما از گذشته خود رها شوید آن‌گاه در همان دم انفجاری رخ می‌دهد و درست همان دم به مرکز می‌روید و در هستی خود متمرکز می‌شوید، آن‌گاه همه چیزهایی را که همواره از آن‌تان بوده‌اند و همه چیزهایی را که هم اینک در انتظارتان هستند خواهید شناخت.

در هنگام مدیتیشن از هر گونه تمرکز ذهنی بپرهیزید و آرامش داشته باشید. دوم این که هر چه در درون‌تان اتفاق می‌افتد را بدون هیچ دخالتی فقط نگاه کنید و سوم آن که هیچ گونه قضاوتی درباره آن چه در درون شما اتفاق می‌افتد، انجام ندهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
آموزش ساده مدیتیشن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن

Rohollah Saeedy
۱۳۹۷/۹/۲۶
من نمونه رو گوش دادم ولی اصلا آرامش به دست نمی‌آوردم چون ریتم گوینده تنده و انگار از صدای واقعی خودشون استفاده نمیکنن (انگار ادا در میارن) در واقع اصلا مجال نمیدادن تا بتونم مطلب رو درک کنم و حس کنم فضا رو
M Sh
۱۳۹۹/۹/۳
با سلام
من هم مثه همه با نوع گویش، جمله بندی و بالاپایین کردن تن صدای این راوی مشکل داشتم
با تمرین، متمرکز ب متن شدم، الان دیگه با هر نوع صدایی میتونم کنار بیام
اما درباره‌ی کتاب؛ بنظر من مدیتیشن یا مراقبه برای هر فردی واجبه
اینکه هرکدوم از ما یک برداشت از مطالب داریم یک امر طبیعی ه و نمیشه
گفت چ کتابی برای چ شخصی خوبه!
مهم اینه ک عادت ب مطالعه کنیم و فقط خودمون متوجه میشیم ک با کدوم کتاب میتونیم ارتباط بگیریم
حرف آخر اینکه ممنونم از کتابراه ک همیشه همراه مه😍
ابوسعید مالکی
۱۳۹۹/۵/۴
حیفه کتابی با این مضمون عالی رو با این صدای مصنوعی بد جلوه داد، خانم آذرسا میخاد که القا به حالت آلفا کنه اما ناتوانه در این کار، چون:
چندین بار لحن و تون صداشون عوض میشه و انگار که بعضی جاها خسته میشه و به سربالایی میرسه و دوباره به سرازیری میرسه و شتاب بر میداره
پیشنهاد میکنم از صدای خانم و
آذرسا درکتابهای کودکان، اشعار، عاشقانه رمان استفاده بشه که مطمئنا دیدگاهها مثبت میشه نسبت به صدای ایشان
باسپاس
Nima Bero
۱۳۹۷/۱۱/۷
صدای راوی مناسب این نوع کتابها نیس بیشتر برا کودکان مناسبه، صداری اقای رئیسی و ساعتچی، صمصامی مناسبه این نوع کتابهاس
هاشمی هاشمی
۱۳۹۸/۳/۲۲
گوینده کتاب بیشتر به درد خوندن قصه‌های شآه و پریون میخوره، آخه این چه مدل صدائی، با اینکه موضوع کتاب رو دوست داشتم آنقدر از مدل خوندن گوینده بدم اومد که بیشتر از دو دقیقه نتونستم گوش کنم.
shirin shirazi
۱۴۰۰/۲/۱۵
افتضاح❌❌❌❌❌
کتاب به این خوبی حیف که با صدای خیلی بدی توضیح داده شده،،، لااقل هزینه‌ای که دریافت میکنید هرچقدر کم صدایی آرامبخش و دلنشین داشته باشه،،، خصوصا این جور کتابها،،، والا از اول تا آخرش رو اعصابه انگار داره ادا در میاره
یه کلمه درست و حسابی نفهمیدم ازش
شیوا تقی زادگان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
مطالب کتاب بسیار عالی بود و من واقعا استفاده بردم
اینبار باید بگم خانم آذرسا خوبتر توانستن کتاب را راوی شوند و مطالب درک شد و تنش ایجاد نکرد خوب بیان کرد و توانستم ارتباط بگیرم
هر چند کهدجا داشت کمی ملایم تر هم مطرح بیان کنند ولی نسبت به کتابهای دیگرشان خیلی بهتربود مرسی
کاربر س
۱۳۹۷/۶/۳۱
روش بیان کلمات توسط خانم خواننده کتاب بسیار بد و آزار دهنده هست و باعث میشه معنی جملات رو متوجه نشید و اصلا پیشنهاد نمیکنم. خودتون نمونه رو گوش کنید
محمد فکرنشان
۱۳۹۸/۷/۲۵
وای وای وای عزیز صدات اصلا و ابدا بدرد این کتاب نمیخور صدات برا کتاب‌های ترسناک خوب نمیش با این صدا نمیش تمرکز کرد لطف کن راوی این جور کتاب‌ها نشو تشکر🙏🙏
null null
۱۳۹۸/۵/۱۱
گوینده عین جادوگرای توی انیمیشن‌ها حرف میزنه انگار داره ورد میخونه! خیلی مصنوعی و کش دااار 😄
امیر اردشیر
۱۳۹۹/۴/۲۵
این کتاب فوق العاده هستش مخصوصا اونجاهایی که در مورد خود هیپنوتیزمی توضیح میده
درمورد صدای گوینده هم باید بگم شاید اولش کمی احساس بد به آدم دست بده اما بعد از پنج دقیقه این حس کاملا رد میشه
meysam nassirian
۱۳۹۸/۳/۱۷
راوی خیلی بد می‌خونه، آدم در خنده خوابش می‌بره
امیرمحمد
۱۴۰۱/۶/۲۲
صدای گوینده برای اینجانب مناسب بود زیرا که ریتمی یک نواخت داشت اگر تکنیک خوانش کسی را نمی‌پسندید دال بر نامناسب بودن یا غیر حرفه‌ای بودن او نیست لطفا دچار استنباط اختیاری نباشید.
Nazgol N
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
قدرت درک مطالب معنوی و اینچنین را ندارید از فهم شما خارجه، به صدای گوینده ایراد نگیرید، متاسفم برای قشر به اصطلاح کتابخوان که نقد کردنشون هم انقدر زشت و در حد بیسواد‌های بی‌فرهنگ است
هما راستین
۱۳۹۹/۳/۲۷
کتاب بسیار عالی ه منتها صدای راوی مناسب این سبک کتاب‌ها نیست و باعث میشه توجه از مضمون به صدا‌ی نا متناسب راوی متمرکز بشه
مشاهده همه نظرات 61

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن

برای دریافت کتاب صوتی آموزش ساده مدیتیشن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.