معرفی و دانلود کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا

عکس جلد کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا

با کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا، به یک وکیل حرفه‌ای در عرصه‌ی «دادرسی مجازی» تبدیل شوید! علی تقی خانی، وکیل پایه‌یک دادگستری به همراه محمد صالحی نیا هر آن‌چه به عنوان یک متخصص حقوقی برای به‌روز نگه داشتن داده و اطلاعات خود در این زمینه نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار خواهند داد.

درباره‌‌ی کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا

اگر به عنوان یک وکیل و یا فعال حوزه‌ی حقوق قضایی، بخواهید دانش تخصصی خود را با آخرین تغییرات رویه‌ی دادرسی در جهان همگام کنید، چاره‌ای نیست جز آن که «دادرسی مجازی» را نیز به موازات «دادرسی حضوری» به عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر از بدنه‌ی دستگاه قضاوت مورد مطالعه قرار دهید. دکتر علی تقی خانی و محمد صالحی نیا در اثر ویژه‌ی خود یعنی کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا، شما را با تمامی ظرایف و نکات حرفه‌ای در این باب آشنایی خواهند داد.

ورود به عصر «فناوری ارتباطات» و استفاده از «ابزارهای الکترونیکی» با نکات مثبت و مزیت‌های زیادی برای نسل تازه‌ی بشر همراه بوده است. همچنین این دانش تازه‌وارد را می‌توان به لحاظ سرعت بخشیدن در عرصه‌ی «خدمات عمومی» یک انقلاب بزرگ و تازه به‌شمار آورذ! از جمله‌ی مهم‌ترین خدماتی که به لطف فناوری ارتباطات شکل تازه‌ای به خود گرفته، خدمات دستگاه قضایی و بررسی پرونده‌های ارجاعی به دادگاه‌هاست. با دیجیتالی شدن خدمات قضایی اکنون دیگر خبری از ساعت‌ها صرف وقت برای ثبت شکایت یا دریافت نتیجه‌ی رای قضایی نیست و افراد با ابزارهای الکترونیکی خود می‌توانند در کسری از ثانیه از روند پرونده‌ها در دستگاه قضایی باخبر شوند. گسترش این خدمات تا جایی پیش رفته که بعضاً جلسه‌ی دادگاه بدون ضرورت حضور فیزیکی طرفین و به صورت دادگاه غیرحضوری قابلیت اجرایی پیدا کرده است. اما با شکل‌گیری چنین شیوه‌ای از دادرسی سوالات مهمی نیز در ذهن مخاطب شکل گرفته است: دادرسی در دادگاه‌های غیرحضوری یا مجازی چه اصول مشترک و چه تفاوت‌های بنیادینی با دادگاه حضوری دارد؟ چه افرادی می‌توانند از ظرفیت‌های دادرسی مجازی بهره‌مند شوند؟ آیا می‌توان فهرستی از مزیت‌های دادرسی به شیوه‌ی غیر‌حضوری ارائه داد؟ یا حتی برعکس، معایبی برای آن برشمرد؟

شما می‌توانید پاسخ تمامی سوالات فوق و ده‌ها گره و ابهام حقوقی دیگر را در فصل‌های جامع کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا پیدا کنید. علی تقی خانی و محمد صالحی نیا، در این اثر حاصل سال‌ها تحقیق متمرکز و تجربه‌ی عینی خود را در اختیار شما قرار داده‌اند. نکته‌ی ویژه‌ی این کتاب تاکید مولفان بر بررسی دادرسی مجازی در ابعاد «نظام حقوقی کامن لا» و یا «نظام حقوق عرفی» است؛ چرا که تحقیقات و آمار‌های حقوقی نشان داده از بین نظام‌های حقوقی گوناگون، این نظام حقوقی عرفی است که بیشتری بستر و زمینه‌سازی برای اجرای دادرسی غیرحضوری را فراهم کردده و آن را در ابعاد عملی به کار بسته است. از این جهت می‌توان گفت کتاب پیش روی شما نگاهی فراملی و بین‌المللی به مقوله‌ی دادرسی مجازی خواهد داشت و هم در گسترش نگرش «حقوق تطبیقی» به مخاطبان نقش ویژه‌ای ایفا خواهد کرد. نکته‌ی ویژه‌ی بعدی در این اثر، نگاه نقادانه‌ی نویسندگان به مقوله‌ی دادرسی مجازی و طرح مشکلات راه است که همراه با راه‌حل‌ و نگرش اصلاحی ارائه می‌شوند و این کتاب را از یک اثر مطالعاتی صرف به پژوهشی محرک و پویا تبدیل می‌کند.

درنهایت، کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا همان کتابی‌ست که شما را از جست‌وجوهای پراکنده در باب دادگاه‌های غیرحضوری بی‌نیاز می‌کند و مجموعه‌ی جامع و منسجمی را از آن چه باید درباره‌ی دادرسی در دادگاه‌های مجازی بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهد. این اثر با تلاش انتشارات چتر دانش به دست مخاطبان رسیده است.

کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر یک گزینه‌ی پژوهشی و مطالعاتی عالی آشنایی با دادگاه‌های مجازی، برای تمامی علاقه‌مندان، دانشجویان و محققان حوزه‌ی علوم قضایی‌ست.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش نخست: مفهوم، نقش و جایگاه اصول و قواعد در دادرسی
فصل نخست: تبیین مفاهیم اصول و قواعد حقوقی‌-‌دادرسی
بخش دوم: معرفی دادگاه مجازی، اصول و قواعد حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی
فصل نخست: کلیات دادرسی در دادگاه مجازی
فصل دوم: اصول و قواعد قواعد حاکم بر اقامه دعوی در دادگاه مجازی
فصل سوم: اصول و قواعد تضمین‌کننده آزادی و برابری اصحاب دعوا در دادرسی مجازی
فصل چهارم: اصول و قواعد مرتبط به نقش متقابل اصحاب دعوا و قاضی در دادرسی مجازی
فصل پنجم: اصول و قواعد مرتبط به ویژگی‌های دادرسی مجازی
نتیجه
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات چتر دانش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-600-410-155-4
موضوع کتابکتاب‌های حقوق عمومی و خصوصی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا

برای دریافت کتاب اصول و قواعد حقوقی حاکم بر دادرسی در دادگاه‌های مجازی با رویکردی بر حقوق کامن لا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.