معرفی و دانلود کتاب اطلس جامع تنیس: تنیس و لذت قهرمانی

عکس جلد کتاب اطلس جامع تنیس: تنیس و لذت قهرمانی
قیمت:
۱۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اطلس جامع تنیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اطلس جامع تنیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اطلس جامع تنیس: تنیس و لذت قهرمانی

کتاب اطلس جامع تنیس اثری از شایان فلاحتی مروست مطالبی گوناگون در باب ورزش تنیس را ارائه می‌کند و علاقه‌مندان به این ورزش محبوب از هر گروه سنی‌ای از خواندن آن لذت خواهند برد. کتاب نامبرده هر آنچه لازم است درباره‌ی ورزش تنیس بدانید را به شما می‌گوید.

درباره‌ی کتاب اطلس جامع تنیس

کتاب اطلس جامع تنیس، همان‌طور که از عنوانش برمی‌آید، قرار است به مخاطبان علاقه‌مند به این ورزش چیزهای متنوع و گوناگونی در باب ورزش تنیس بگوید. کتاب با عکس‌هایی که در آن به چاپ رسیده به صورت بصری و نوشتاری اطلاعات مدنظرش را القا می‌کند. اطلس جامع تنیس توسط شایان فلاحتی مروست به نگارش درآمده و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است. از آنجایی که کمتر کتابی به زبان فارسی می‌توان یافت که مانند این کتاب در زمینه‌ی ورزش تنیس مطالب جامع ارائه دهد، در سال 1399 کتاب به چاپ دوم رسید. شایان فلاحتی مروست در اثر آموزشی خود سرفصل‌های جذابی برای مخاطبان تدارک دیده و در هر بخش مباحث هیجان‌انگیزی پیرامون این ورزش محبوب ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب اطلس جامع تنیس

بخش اول کتاب با سرفصل «آشنایی با تنیس» آغاز می‌شود و همان‌طور که می‌توان حدس زد، این بخش به عنوان مقدمه‌ای برای کسانی به نگارش درآمده که در ورزش تنیس تازه‌کار هستند و چیزهای زیادی در باب آن نمی‌دانند. شایان فلاحتی مروست در این بخش به شما از زیبایی‌ها، جذابیت‌ها و نقطه‌تمایزهای این ورزش می‌گوید. این واقعیت که تنیس در سراسر جهان به چه دلیل یکی از متفاوت‌ترین رشته‌های ورزشی دانسته می‌شود و به‌طور کلی این ورزش چگونه واجد یک سبک زندگی است. کتاب اطلس جامع تنیس در این بخش به شما از سطوح و مراحل زندگی حرفه‌ای در ورزش تنیس می‌گوید؛ از ویژگی‌های فیزیکی‌ای که این ورزش از شما درخواست می‌کند تا سن مناسب برای شروع به تمرینات حرفه‌ای. از اطلاعاتی که این بخش به شما ارائه می‌دهد می‌توان به قوانین خاص و پیچیده‌ی این ورزش اشاره کرد.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین بخش این کتاب به فصل سوم بازمی‌گردد که عنوان آن «آناتومی، بیومکانیک و آسیب‌‌شناسی تنیس» است. این بخش که با پژوهش‌ها و تحقیقات گسترده توسط نویسنده به نگارش درآمده به شما اطلاعاتی تخصصی در زمینه‌‌های مورد بحث در این فصل تقدیم می‌کند. این فصل به شما می‌گوید که قالب‌ها و ساختارهای فیزیکی یک بازیکن تنیس باید چگونه باشد. همچنین لازم به ذکر است که این بخش داده‌های معتبر، علمی و دقیقی در زمینه‌های پزشکی و آسیب‌شناسی ورزش تنیس شرح می‌دهد. مباحثی که در این بخش از کتاب می‌خوانید شامل مواردی چون «بیومکانیک تنیس»، «هفت نکته مهم برای دوری از آسیب دیدگی در ورزش تنیس» و «کارکرد سیستم‌های تولید انرژی بدن در ورزش تنیس» می‌شود.

فصل ششم کتاب اطلس جامع تنیس به تألیف شایان فلاحتی مروست به شما دانسته‌هایی در باب بعد روان‌شناسی ورزش تنیس ارائه می‌دهد. این بخش که عنوان آن «روانشناسی و پرورش ذهن در ورزش تنیس» است، به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را برای بازی کردن در زمین آماده کنید. نویسنده در این بخش به شما می‌گوید که به طور کلی ابعاد روانی و ذهنی در بازی تنیس شامل چه مواردی می‌شود. از مباحثی که در این بخش برای شما طرح می‌شود می‌توان به مواردی چون «نقش آمادگی ذهنی در موفقیت ورزشکاران» و «چگونه فریاد زدن باعث بهبود عملکرد در تنیس می‌شود؟» اشاره کرد.

در فصل هفتم، شایان فلاحتی مروست به شما می‌گوید که برای موفقیت در ورزش تنیس باید چه سبک زندگی و چه برنامه‌های غذایی‌ای داشته باشید. این بخش که بیشتر به آماده‌سازی بدن و سلامت مربوط می‌شود، به شما اصول پایه و اساسی تغذیه را آموزش می‌دهد. بی‌شک ورزش تنیس به آمادگی بدنی بسیار بالایی احتیاج دارد. بازیکن گاهی مجبور است نزدیک به پنج ساعت بی‌وقفه در زمین به رقابت بپردازد. پس برای حضور در مسابقه و وارد شدن به بعد حرفه‌ای این ورزش باید بیش از هر چیز بر آمادگی جسمانی خود تمرکز کنید. کتاب اطلس جامع تنیس در این بخش به شما از چنین مباحثی خواهد گفت: «نکات کلیدی تغذیه تنیس و سه ماده حیاتی» و «بهترین نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های چربی‌سوز».

اگر بگوییم با خواندن این کتاب اکثر چیزهایی که در باب ورزش تنیس وجود دارد را خوانده‌اید، اغراق نکرده‌ایم. نویسنده‌ی کتاب با سرفصل‌هایی که انتخاب کرده گستره‌ی وسیعی از این ورزش را پوشش داده است. او به شما از قوانین بازی، راکت‌های تنیس، تغذیه، روان‌شناسی و همچنین آناتومی این ورزش می‌گوید. همانطور که از عنوان کتاب مشخص است، این اثر چه برای مخاطبی که برای تفریح تنیس بازی می‌کند و چه کسی که رؤیای وارد شدن به حرفه‌ی تنیس را دارد، کتاب جامع و کاملی است.

کتاب اطلس جامع تنیس برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که به ورزش تنیس علاقه‌مند هستند و همچنین مربیان ورزشی پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با تنیس
فصل دوم: آموزش ضربات پایه (نکات تکنیکی و تاکتیکی)
فصل سوم: آناتومی، بیومکانیک و آسیب‌شناسی تنیس
فصل چهارم: دانستنی‌های تجهیزات تنیس (راکت، زه، کفش و …)
فصل پنجم: تاکتیک‌ها و استراتژی‌های بازی تنیس
فصل ششم: روانشناسی و پرورش ذهن در ورزش تنیس
فصل هفتم: اصول و مبانی تغذیه در ورزش تنیس
فصل هشتم: بدنسازی و آمادگی جسمانی
فصل نهم: دانستنی‌های مربیگری
فصل دهم: سایت‌ها و واژه‌نامه‌ی تخصصی تنیس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اطلس جامع تنیس: تنیس و لذت قهرمانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-355-234-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اطلس جامع تنیس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اطلس جامع تنیس

برای دریافت کتاب اطلس جامع تنیس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.