معرفی و دانلود کتاب افزایش طبیعی قد

عکس جلد کتاب افزایش طبیعی قد
قیمت:
49500 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش طبیعی قد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش طبیعی قد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش طبیعی قد

با انجام تمرینات کتاب افزایش طبیعی قد نوشته‌ی فرشید طهماسبی، تحسین خطایی و سمیه فتحی به طور تضمینی می‌توانید در 7 هفته قد خود را 5 الی 7 سانتی‌متر افزایش دهید. راهنمایی‌های این اثر به ویژه در افزایش قد کودکان و نوجوانان فوق‌العاده تاثیرگذار است.

درباره‌ی کتاب افزایش طبیعی قد:

قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که میزان اوج قد هر شخص، ژنتیکی و از پیش تعیین شده است. کتاب افزایش طبیعی قد (How To Naturally Increase Your Height 2-3 Inches Within 7 weeks) هیچگاه تاکید نمی‌کند که شما از آنچه که به صورت ژنتیکی برای قدتان تعیین شده، بلند قدتر خواهید شد، اما به شما این اطمینان را می‌دهد که تا حد امکان و با توجه به مقتضیات سنی و سابقه ورزشی‌تان به آن میزان قدی خواهید رسید که به طور ژنتیکی برای شما تعیین شده است. مثلا فرض کنید که یک نفر به طور ژنتیکی این پتانسیل را داشته باشد که به قد 190 سانتی‌متر برسد اما اگر شرایط ذکر شده در این کتاب (مانند شرایط تغذیه، خواب و تمرینات محرک هورمون‌ها) برای این فرد فراهم نشود، هیچ گاه به میزان قد مورد نظر نخواهد رسید، اما با رعایت نکات ریزی که در کتاب حاضر ذکر شده می‌توان کمک مضاعفی برای رسیدن به اوج قد مورد نظر کرد.

یکی از اهداف اصلی ترجمه این کتاب آگاهی دادن به خانواده‌ها و والدین در رابطه با توجه به مواردی از قبیل زمان خواب، نحوه تغذیه، کیفیت ورزش و فعالیت بدنی کودکانشان در سنین رشد است که اهمیت فوق‌العاده‌ای در رشد، افزایش قد و رساندن آن‌ها به اوج پتانسیل قدی‌شان دارد. از دیگر اهداف این کتاب کمک به ورزشکاران و قهرمانانی است که بلندتر بودن قد و اندام در رشته ورزشی آن‌ها، یک مزیت به حساب آمده و می‌تواند کمک شایانی به بهبود عملکرد ورزشی آن‌ها بکند. همچنین افراد غیر ورزشکار نیز می‌توانند متناسب با شرایط سنی و سابقه ورزشی خود از مطالب ارائه شده در این اثر بهره گیرند، اما با توجه به حساس بودن برخی از تمرینات، برای انجام آن‌ها بایستی از راهنمایی و نظارت مربیان و متخصصان ورزشی کمک بگیرند.

عوامل بسیاری در رشد قد نقش دارند که در این میان ژنتیک یا وراثت عامل اصلی به حساب می‌آید. از آن جا که در مورد وراثت کاری نمی‌توان انجام داد، از این رو در کتاب افزایش طبیعی قد به آن پرداخته نشده است. خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که در اکثر موارد منجر به افزایش قد طبیعی شما حداقل تا 5 سانتی‌متر می‌شود. حتی کسانی که تلاش و وقت بیشتری را اختصاص دهند می‌توانند تا 10 سانتی‌متر یا بیشتر به قدشان بیفزایند. اگر تنها مدت زمان 20 تا 45 دقیقه در روز را به مدت 5 روز در هفته به تمرینات کتاب اختصاص دهید، می‌توانید به افزایش قد خود کمک کنید و چنانچه 45 تا 75 دقیقه از وقت روزانه خودتان را به مدت 6 الی 7 روز در هفته در اختیار تمرینات کتاب حاضر قرار دهید، طی چند هفته خواهید توانست بیش از 5 سانتی‌متر به قد خود بیفزایید.

آیا می‌توان انتظار داشت که سریعاً به قد مورد نظر خود دست یافت؟

در پاسخ می‌توان گفت که برخی افراد توانسته‌اند با به کارگیری تمرینات و حرکات کششی که در این کتاب آمده است، در طول 2 هفته بیش از 2/5 سانتی متر را به قد خود بیفزایند. پس این امر امکان‌پذیر است. این کتاب به شما یک برنامه اساسی می‌دهد که بتوانید از آن پیروی کنید. کتاب افزایش طبیعی قد به شما یک نقطه شروع می‌دهد تا تمرینات خود را با جدیت و علاقه آغاز کنید تا به موفقیت برسید. تمرینات ارائه شده در این کتاب منعطف است تا بتوانید خود را با آن تطبیق دهید و برنامه شخصی خود را در آن بگنجانید.

کتاب افزایش طبیعی قد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

هر فردی که می‌خواهد به میزان محدودی (حدود چند سانتی‌متر) افزایش قد پیدا کند و همچنین والدینی که می‌خواهند فرزندانی بلند قد داشته باشند، می‌توانند مخاطب این کتاب باشند. لازم به ذکر است که این اثر به طور ویژه برای کمک به افزایش قد کودکان در حال رشد به میزان چند سانتی‌متر بیشتر از حد طبیعی نوشته شده است.

در بخشی از کتاب افزایش طبیعی قد می‌خوانیم:

هورمون رشد، هورمون خاصی است که توسط سلول‌های ویژه‌ای در غدد درون ریز تولید می‌شود. این هورمون در مقادیر کمی تولید شده و وارد جریان خون می‌شود و ازطریق خون به طور مستقیم و غیر مستقیم به بافت‌ها و اندام‌های معین می‌رود و به تنظیم رشد و نمو کمک می‌کند. هورمون رشد، عضلات و استخوان‌های اسکلتی شما را برای قویتر شدن و بلندتر شدن مستعد می‌کند. اگر بدن شما هورمون رشد زیادی تولید کند شما نمی‌توانید از ترشح آن جلوگیری کنید و بیشتر رشد می‌کنید. با این وجود اگر شما هورمون رشد کافی در بدنتان نداشته باشید، به سختی رشد خواهید کرد. بدن شما تنها با مقدار بسیار کمی از آن می‌تواند بسیار رشد کند.

گلوتامین، اسید آمینه‌ای است که به آزادسازی هورمون رشد کمک می‌کند. شما ممکن است بخواهید مکملی بخرید و با آن برنامه‌ی غذایی خود و عملکرد ورزشی‌تان را افزایش دهید.

خبر خوبی که وجود دارد این است که شما می‌توانید آزادسازی هورمون رشد را به طور طبیعی از طریق ورزش، تغذیه و خواب مناسب افزایش دهید. فعالیت‌های شدید مثل پرش کردن و با حداکثر سرعت دویدن، تولید هورمون رشد را بالا می‌برد. خواب مناسب نیز حیاتی است. دو ساعت اول خواب وقتی است که بیشترین مقدار هورمون رشد به سیستم گردش خون شما وارد می‌شود. خواب نا کافی می‌تواند مقدار تولید هورمون رشد را در بدنتان پایین بیاورد. حداقل هشت ساعت خواب، ضروری بنظر می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه و معرفی کتاب
اطلاعات پیش زمینه
ستون مهره‌ها
پاها
آمار مربوط به قد تغذیه و مکمل‌ها
هورمون رشد و خواب انسان
تمرینات ورزشی جهت افزایش طول ستون مهره‌ها
حرکات کششی
حرکت کبری
حرکت سوپر کبری
حرکت کشش گربه‌ای
حرکت کشش پا در حالت نشسته
حرکت خم شدن به جلو از وضعیت ایستاده.
خم شدن به عقب از وضعیت ایستاده
حرکت سوپر استرچ (1)
حرکت خم شدن به جلو و پایین در حالت دست‌ها بالای سر
حرکت کشش در مقابل دیوار
حرکت چرخش پایه‌ای
حرکت سوپر استرچ (2)
حرکت بالا آوردن پا از وضعیت دمر (1)
حرکت لمس کردن انگشتان
حرکت چرخش با میله
حرکت بالا آوردن پا از وضعیت دمر (2)
حرکت کاسه‌ای
حرکت اسکی باز
حرکت باز کردن بالا تند روی سطح شیب دار (1)
حرکت خم کردن بالا تنه بر روی میز 
حرکت کشش آسمان (اسکای)
حرکت کشش آسمان کامل (سوپر اسکای)
حرکت اسکی دانهیل (پایین رفتن از تپه)
حرکت گرفتن لبه میز ایستاده
حرکت کشش نیمکت
حرکت باز کردن بالاتنه روی سطح شیبدار (2)
حرکت آکروبات
شنا
آویزان شدن
تمرینات ورزشی جهت افزایش طول پاها
ضربه با پا
پرش کردن
دوچرخه سواری
شنا
طناب زدن
دویدن‌های سریع
تنفس عمیق و ماساژ
تنفس عمیق
ماساژ
برنامه افزایش قد
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش طبیعی قد
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-5751-33-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
49500 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افزایش طبیعی قد

Sadaf Gazan
۱۴۰۰/۶/۱۲
سلام من اولش که کتاب رو میخواستم بخرم، کمی شک کردم و ترسیدم که یکوقت نکنه تاثیر نداشته باشه و قدم رو بلند نکنه. ولی خداروشکر نتیجه‌ی بسیار خوبی داد، بهتون حتما پیشنهاد میکنم که بخرید و از اطلاعات بسیار خوب این کتاب نهایت استفاده رو بکنید. خیلی کتاب خوبی بود و تموم تمریناتش رو همراه با توضیحات و با تصویر و شکل یاد میداد😄من ۱۵ سالمه و این رو هم اضافه کنم که وقتی که من شروع به انجام تمریناتش کردم، قدم ۱۵۶ سانتی متر بود. و تونستم قدم رو در مدت ۵ هفته به ۱۶۲ سانتی متر برسونم و هنوزم دو هفته دیگر مونده امیدوارم که بلند تر هم بشم. یه ورزشکار حرفه‌ای هستم و پدر و مادرمم قد نسبتا خوبی دارند ولی به دلایلی نتونستم اون قد مطلوب و خواسته‌ی پدرو مادرم رو داشته باشم. درکل حتما از اطلاعات خیلی خوب و مفید این کتاب استفاده کنید و یادتون باشه که ژنتیک و تغذیه هم علاوه بر این تمرینات کششی، خیلی توی قد تاثیر میزاره. اما میتونیم کمی با این تمرینات کششی، قدمون رو زیادتر کنیم. 😇🤎👍🏻
Ghazaleh ahvaraki
۱۴۰۰/۱/۱۶
این کتاب رو من چند بار خوندم و با دخترم تمام حرکات آن رو انجا دادیم واقعا عالی هست اما حتما باید ممارست داشته باشی تا نتیجه بگیری اینجور نباشه که یکی دو روز انجام بدی
maryam ammareh
۱۴۰۲/۸/۲۷
دارای نکات ریز و بسیار موثر فراوان (ماست: بهترین و کاربردترین ماده‌ی غذایی برای افزایش قد و استخوان سازی می‌باشد.)
Somayeh Sohrabi
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
کتاب مفیدی هست اما بهتر بود که برنامه ریزی جدول بندی شده‌ای برای تمرینات در نظر گرفته میشد
Marry. Gh
۱۴۰۰/۳/۲۸
ورزش‌ها رو خیلی خوب با شکل توضیح داده بود
محمد رضا مختاریان
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
آیا شرط سنی داره یا نه ممنون میشم جواب بدین
Maryam
۱۴۰۲/۳/۱۹
کتاب مفیدی است و اطلاعات داده شده کامل و قابل اجرا و دریافت نتیجه خوب میباشد.
مژده اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۱/۲
سلام درکتاب به نکات خوبی اشاره شده، و باید به صورت عملی اجرا بشه تا نتیجه حاصل بشه
مینا م
۱۴۰۱/۹/۱۳
پسرم یک ماه بیشتر کارهاشو انجام داد نه همه شو یک سانت رشد کرد حرکاتش واقعا خوبه
mahabad mazhari
۱۴۰۳/۱/۲۰
این کتاب برای بچه‌های در حال رشد عالی است
Mohammad
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کتاب خوبیه ولی تغذیه حرف اولو میزنه
علی غلامی
۱۴۰۱/۶/۱۴
کتاب خوبیست. به همه پیشنهادمیکنم بخونن
محمد اقبالی
۱۴۰۱/۱/۹
بهترین کتاب، علمی و کاربردی
فاطمه نیازی
۱۴۰۰/۱/۱۷
نکات کاربردی و ساده‌ای داشت
مهری دهقادنی
۱۴۰۰/۱/۱۱
تمرینات بدنی جالبی دارد
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب افزایش طبیعی قد

برای دریافت کتاب افزایش طبیعی قد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.