معرفی و دانلود کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ

عکس جلد کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ

کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ، نوشته‌ی مراد حسینی و امید ظفرمند، مجموعه تمریناتی برمبنای یکی از لوازم کاربردی و محبوب ورزشی‌ست که به شما کمک می‌کند عضلات بخش‌های مختلف بدن خود را تقویت کنید و در رشته‌های مختلفی چون پیلاتس، یوگا، ورزش‌های هوازی و... از آن بهره ببرید.

درباره‌ی کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ

امروزه ابزارهای مورد استفاده در بدنسازی تنوع زیادی پیدا کرده‌اند و دیگر تنها محدود به تجهیزاتی چون دمبل و وزنه نمی‌شوند؛ مثلاً می‌توان برای انجام حرکات کششی از انواع مختلف کش ایروبیک، پاور باند یا کش مقاومتی استفاده کرد. در این میان کش‌های مینی لوپ یا پاور لوپ به شما کمک می‌کنند بتوانید حرکات ترکیبی را به خوبی انجام دهید. در کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ، نوشته‌ی مراد حسینی و امید ظفرمند، می‌آموزید حرکات کششی و قدرتی را با کمک کش مینی لوپ در برنامه‌‌ی ورزشی‌تان بگنجانید و به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

این کش‌ها در سایزهای مختلف قابل استفاده هستند و حتی در درمان‌های مبتنی بر فیزیوتراپی، برای افرادی که دچار آسیب پا، زانو و کمر شده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. کش‌های مینی لوپ امروزه در میان ورزشکاران محبوبیت زیادی دارند و علاوه‌بر افراد حرفه‌ای برای تازه‌کارها نیز قابل استفاده هستند. در طول این کتاب خواهید دانست که انواع کش‌ها با ضخامت‌های مختلف می‌توانند چه کاربردی در کار با عضلات مختلف داشته باشند.

حرکات ورزشی با کش مینی لوپ ساده و متنوع است و این تمرین‌ها را می‌توانید در باشگاه، خانه یا محل کار انجام دهید. از فواید کش‌های ورزشی مینی لوپ باید به ایجاد انعطاف‌پذیری، بهبود دامنه‌ی حرکت و افزایش قدرت عضلات اشاره کرد. همچنین این کش‌ها قابل حمل‌و‌نقل هستند، ریسک آسیب‌های عضلانی را کاهش می‌دهند و تهیه‌شان برای شما چندان هزینه‌بر نخواهد بود. کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ به‌تازگی از سوی نشر حتمی که در زمینه‌ی کتاب‌های ورزشی فعالیت حرفه‌ای دارد، منتشر شده است.

کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به ورزشکارانی که مایل‌اند تمرینات قدرتی و کششی را با کمک کش مینی لوپ انجام دهند و عضلات خود را به‌نحو صحیح تقویت کنند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ می‌خوانیم

کش‌های مینی‌لوپ یا همان کش‌های ورزشی مخصوص بدنسازی همانند سایر تجهیزات بدنسازی مانند توپ پیلاتس قادر است تا به بخش یا بخش‌هایی از عضلات بدن، در حین تمرین فشار وارد نماید که این مسئله باعث انقباض گروهی عضلات و رشد آن‌ها و در نتیجه تحریک استخوان‌های مجاور می‌شود. در نهایت این مسئله باعث پیشگیری از پوکی استخوان در سنین بالاتر می‌شود. علاوه‌براین، با استفاده از این کش‌ها می‌توان عضلاتی که قصد تمرین بر روی آن‌ها را داریم، ایزوله کنیم، بدون اینکه فشار زیادی به عضلات و تاندون‌های مجاور وارد شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مفاهیم اساسی در مورد کش‌های ورزشی
فصل 2: اطلاعات کاربردی در مورد کش ورزشی مینی لوپ
فصل 3: تمرینات شانه با کش مینی لوپ 
فصل 4: تمرینات بازو با کش مینی لوپ
فصل 5: تمرینات قفسه‌ی سینه با کش مینی لوپ
فصل 6: تمرینات پشت با کش مینی لوپ
فصل 7: تمرینات تنه با کش مینی لوپ
فصل 8: تمرینات پاها با کش مینی لوپ
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-600-355-642-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ

محمد سجاد شریفی
۱۴۰۲/۶/۳۰
کتاب خوبیه حرکت‌های رو بطور دقیق میگه به چه شکل انجام بدین
محبوبه رنجبر
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
سلام تنوع حرکات زیادی نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ

برای دریافت کتاب آموزش تمرینات با کش ورزشی مینی لوپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.