معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو اثری از جواد مرادی با محوریت معرفی سیستم فرمان اتومبیل است. نویسنده در این اثر کاربردی به معرفی انواع سیستم فرمان ماشین، عملکرد و ویژگی‌های خاص آن می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو

آیا با خودرو سروکار دارید؟ یا به طور دائمی با فرمان اتومبیلتان درگیر هستید؟ آیا در استفاده از سیستم فرمان دچار مشکل شده‌اید یا دوست دارید همه‌چیز را درباره‌ی این سیستم مهم در خودرو بدانید؟! نگران نباشید! جواد مرادی در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو همه‌ی آنچه را باید درباره‌ی این سیستم بدانید و به کار بگیرید به شما خواهد گفت.

این اثر سه فصل دارد و نویسنده، آن را با فصلی به نام سیستم فرمان مکانیکی شروع می‌کند و به بیان تمام ابعادی می‌پردازد که در این زمینه باید بدانید. اگر می‌خواهید با سیستم فرمان مکانیکی آشنا شوید، این فصل اطلاعات زیادی برای ارائه به شما دارد. جواد مرادی همچنین مباحثی را که پیرامون ساختار و عملکرد پیچیده‌ی سیستم فرمان مکانیکی است،‌ به طور کامل برای شما شرح می‌دهد. جواد مرادی در فصل نخست کتاب بر آن است تا روش‌هایی را به شما آموزش دهد که برای تعمیر و به طور کلی کار با این این سیستم وجود دارد. مطالبی که در این فصل از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو مطرح می‌شود شامل سوئیچ، غربیلک، کیسه هوا و فرمان خودرو و ... می‌شود.

در فصل دوم، کتاب به توضیح خصیصه‌ها، عملکرد و به طور کلی روش‌هایی که می‌توان به کمک آن‌ها، از سیستم فرمان هیدرولیک استفاده کرد، می‌پردازد. در این فصل نیز جواد مرادی انواع مخزن روغن، شیرهای هیدرولیکی، سلیندرهای هیدرولیکی و هواگیری سیلندر در سیستم فرمان هیدرولیکی را توضیح می‍‌دهد. او با توضیحات حرفه‌ای، فنی، مبسوط و دقیقی که ارائه می‌دهد، به مخاطبان کمک می‌کند تا از مطالب کتاب در زمینه‌ها و ابعاد گوناگون اعم از یادگیری تئوریک تا فعالیت‌های عملی بهره‌مند شوند. فصل سوم کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو بر محوریت سیستم فرمان پرقدرت (یا تمام هیدرولیکی) نوشته شده و نویسنده در آن به شرح جعبه‌دنده اتوماتیک، روغن‌کاری موتور، سیستم پیش سرعت، ریتاردر، جک تلسکوپی و پرس هیدرولیکی می‌پردازد.

این اثر آموزشی بر آن است تا در شناخت عمومی و تخصصی این حوزه به شما کمک کند. نویسنده در نگارش مطالب خود از مثال‌ها، تصاویر و توضیحات علمی بهره می‌برد تا فرایند یادگیری را برای مخاطب آسان کند. ویژگی‌ای که این کتاب را برای مخاطبان علاقه‌مند متمایز می‌کند، توضیحات مرحله به مرحله و کاربردی از جواد مرادی است. او هر مبحث را به بخش‌های گوناگون تقسیم می‌کند تا اطلاعات گسترده‌ای به مخاطب ارائه دهد. از توضیحات کلی تا موارد جزئی‌‌تری. او همچنین علاوه بر آنکه سعی کرده تا برای اصطلاحات فنی و تخصصی معادل‌های فارسی به کار گیرد، در پایان هر فصل از کتاب تمام این اصطلاحات تخصصی را، به زبان مرجع انگلیسی نیز در اختیار مخاطب قرار داده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو به قلم جواد مرادی به نگارش درآمده و انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی که در زمینه‌ی تعمیر خودرو فعالیت می‌کنند، مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو می‌خوانیم

بازدید سیستم فرمان مکانیکی پراید:
1- سیبک‌ها را از نظر لقی و گردگیرهای آن‌ها را از نظر پارگی کنترل کنید.
2- میل فرمان افقی را از محل سیبک از نظر لقی افقی کنترل کنید.
3- گردگیر میل فرمان افقی را از نظر پارگی کنترل کنید.
4- لاستیک‌های ضرب‌گیر از نظر ساییدگی و کرپی‌ها را از لحاظ شکستگی کنترل کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
پیشگفتار مؤلف
مقدمه
فصل اول: سیستم فرمان مکانیکی
فصل دوم: سیستم فرمان نیمه هیدرولیک
فصل سوم: سیستم فرمان پر قدرت (تمام هیدرولیک)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات135
زبانفارسی
شابک978-622-218-077-5
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش سیستم فرمان خودرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.