معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی که به همت جواد مرادی، مربی و مدرس سازمان فنی حرفه‌ای کشور، نوشته شده است، کتاب آموزشی جامعی در زمینه‌ی سیستم‌های ترمز است که به دانشجویان مکانیک خودرو، فن‌آموزان کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و دانش‌آموزان هنرستان کمک می‌کند همه‌چیز را درباره‌ی انواع ترمز خودروهای گوناگون بیاموزند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی

سیستم‌های ترمز، بخش مهمی از مکانیک خودرو هستند که به علت گستردگی و پیچیدگی ممکن است حتی بسیاری از تعمیرکاران باسابقه و مهندسین این حوزه نیز، همه چیز را درباره‌ی آن‌ها ندانند. در نتیجه کتابی مثل کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی می‌تواند به فن‌آموزان و کسانی که به دنبال ارتقای مهارت‌های شغلی خود در زمینه‌ی مکانیک هستند کمک کند تا به یک حرفه‌ای تبدیل شوند.

اصولا، یکی از بهترین مسیرها برای ورود به بازار کار، یادگیری مهارت‌ها و علوم پردرآمد متناسب با بازار کار است. این، هدفی است که سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دارد و مراکز آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنند. این مراکز، با دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت اما کاربردی و به‌روز در زمینه‌ی مهارت‌های مورد نیاز بازار کار، افراد با هر سن و تحصیلاتی را برای کار در زمینه‌ای که علاقه دارند آماده می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین این حوزه‌ها، مکانیک، خصوصا مکانیک خودرو است که کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی هم می‌تواند منبعی خوب و کاربردی برای این فن‌آموزان و همین طور تدریس مربیان دوره‌های فنی و حرفه‌ای باشد. به خاطر همین است که مجموعه‌ی فرهنگی هنری دیباگران این کتاب را به چاپ رسانده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی، دو بخش دارد. بخش اول که به آموزش همه چیز درباره‌ی سیستم‌های ترمز معمولی می‌پردازد و بخش دوم که درباره‌ی سیستم‌های ترمز الکترونیکی بحث می‌کند. بخش اول چهار فصل دارد که ترمز روغنی ساده، ترمز روغنی بوستردار، ترمز روغنی کمپرسوردار و ترمز نیوماتیکی را بررسی می‌کند. در بخش دوم سیستم ترمز A.B.Sدار، سیستم ترمز E.B.Dدار، سیستم ترمز E.S.Pدار و سیستم T.C.Sدار بررسی می‌شود.

ابتدای هر فصل، اهداف آموزشی مطرح می‌شود و سپس سوالاتی آورده شده که سطح دانش خواننده در آن زمینه را بررسی می‌کند. در میان فصول نیز، سوالاتی مطرح می‌شود و در انتها، سوالات جامعی درباره‌ی کل فصل ارائه می‌شود تا خواننده بتواند خود را بسنجد و ببیند که چقدر از این فصل را یاد گرفته است. این سوالات آموزشی برای اساتیدی که کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی را به عنوان مرجع تدریس انتخاب می‌کنند نیز بسیار مناسب و کاربردی است. در انتهای بخش نیز، سوالات تشریحی، چهار گزینه‌ای و تمرینات عملی داده می‌شود که می‌تواند برای یادگیری مخاطب بسیار مفید باشد. متن روان کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی با شکل‌هایی متعدد و آموزنده قابل‌فهم‌تر می‌شود.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی می‌تواند مرجع خوبی برای تدریس اساتید، مربیان و مدرسان فنی حرفه‌ای باشد. همین‌طور دانشجویان مکانیک، کارآموزان فنی حرفه‌ای، تعمیرکاران خودرو و به طور کلی علاقه‌مندان به مکانیک خودرو می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی می‌خوانیم

پمپ هیدرولیک فرمان: وظیفه پمپ هیدرولیک فرمان درخودروهایی با بوستر هیدرولیکی ایجاد فشار هیدرولیکی لازم برای فرمان و بوستر می‌باشد.

مخزن روغن: محل ذخیره روغن هیدرولیک فرمان می‌باشد.

رگولاتور کنترل جریان فشار: وظیفه رگولاتور، کنترل فشار روغن هیدرولیک و توزیع آن بین سیستم هیدرولیک فرمان و بوستر هیدرولیکی می‌باشد.

مخزن روغن یا آکومولاتور: مخزن روغن مقداری از روغن هیدرولیک را دریافت نموده تا فشار آن به 57-36 BAR برسد. هنگامی که فشار مخزن روغن یا آکومولاتور به

حد مطلوب رسید ارسال روغن هیدرولیک به مخزن یا آکومولاتور قطع می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: سیستم ترمز‌های معمولی
فصل اول: سیستم ترمز روغنی ساده
فصل دوم: ترمز روغنی بوستردار (ترمز قدرت)
فصل سوم: ترمز روغنی کمپرسوردار
فصل چهارم: ترمز نیوماتیکی
بخش دوم: ترمز با سیستم الکترونیکی
فصل اول: سیستم ترمز A.B.S دار
فصل دوم: سیستم ترمز E.B.D دار
فصل سوم: سیستم ترمز E.S.P دار
فصل چهارم: سیستم ترمز T.C.S دار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-218-006-5
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کامل سیستم‌های ترمز معمولی و ترمزهای الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.