معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۴۳,۲۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین نوشته‌ی جواد مرادی قرار است به تمام سؤالات شما درباره‌ی راه‌اندازی و عیب‌یابی سیستم‌های ماشین‌های نیمه‌سنگین پاسخ دهد. درس‌نوشته‌ها و نکات طلایی این کتاب کاربردی به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک تعمیرکار، مهارت‌های شغلی خود را ارتقا دهید، ارزش خدمات خود را بالا ببرید و رانندگان خودرو‌های نیمه‌سنگین را در داشتن مسیری سلامت و به دور از خطر راهنمایی کنید.

درباره‌‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین

همیشه در حین کار‌ با ماشین‌آلات و استفاده از خودرو‌ها، این جمله‌ی مهم را شنیده‌ایم که: «اول ایمنی، بعد کار!» کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین، نوشته‌ی مهندس جواد مرادی قرار است بر این اصل اساسی جامه‌ی عمل بپوشاند و تمام دروس و نکاتی که در رفع عیوب فنی و راه‌اندازی خودروهای نیمه سنگین باید بدانید را به‌طور جامع و طبقه‌بندی شده در اختیار شما قرار دهد.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی مجموعه‌ی کاملی از اصول و استاندارد‌های لازم در اجرای تعمیرات خودروهای نیمه سنگین را به‌صورت یک‌جا در اختیار مشتاقان و فعالان این رشته قرار داده و به افراد متخصص کمک می‌کند تا هر آن‌چه لازم است درباره‌ی بهداشت محیط کار رعایت کنند را به‌صورت دفترچه‌ای راهنما در کنار خود داشته باشند. خوانندگان این کتاب پرفایده همچنین علاوه‌بر آشنایی با ضوابط بهداشتی، با سایر نکات محافظتی و ایمنی کار نیز به صورت کامل آشنا خواهند شد تا از ‌این ‌پس محیطی به دور از مخاطره و کاملاً امن را برای خود و سایر هم‌کارانشان فراهم بیاورند. جواد مرادی نویسنده‌ی این کتاب پرمخاطب فصل جداگانه‌ای را به معرفی ابزار‌های کار و شرح اجزاء و نحوه‌ی استفاده از هریک از آن‌ها نیز اختصاص داده است. این بخش به تعمیرکاران کمک می‌کند تا در همان ابتدای مسیر شغلی، نگرش اصولی‌تری در استفاده از ابزار‌ها به کار گیرند، و همچنین به یاری افراد پرتجربه‌تر می‌آید تا در ادامه‌ی راه، نواقص و اشتباهات خود در استفاده از ابزار‌ها را به طور کامل رفع کنند. آشنایی با برنامه‌ریزی و سرویس خودرو‌های نیمه‌ سنگین نیز از دیگر بخش‌های اساسی و پراستفاده‌ی این کتاب است. در این بخش، مخاطب به‌طور تخصصی‌تری با نگهداری از سیستم‌های مولد قدرت و همچنین سیستم‌های انتقال قدرت آشنایی پیدا می‌کند، و در کنار تمامی این‌ها در نحوه‌ی نگه‌داری از سیستم‌های شاسی و بدنه‌ نیز نکات ارزنده‌ای می‌آموزد. توانایی عیب‌یابی و رفع نواقص در سیستم کلاچ، سیستم جعبه دنده، سیستم گاردان و دیفرانسیل نیز از دیگر سرفصل‌های جذاب و خواندنی این اثر هستند.

نکته‌ای که خیال هر مخاطبی را از بابت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی راحت می‌کند آن است که تمامی نکات ارائه‌شده در این اثر توسط یکی از مهندسین خبره‌ی حوزه‌ی اتومکانیک تنظیم شده و تک‌تک توصیه‌ها براساس استاندارد‌های بالای آموزشی تهیه گردیده است. همچنین مزیت دیگری که کتاب افزایش مهارت‌های شغلی را نسبت به سایر نوشته‌ها در این حوزه تخصصی‌تر می‌کند، سرفصلی با عنوان «پرسش و خودآزمایی» در پایان هر بخش از کتاب است. این سرفصل ویژه و به علاوه‌ی آن پروژه‌ی عملی‌ای که در انتهای هر بخش طراحی شده، به مخاطب کمک می‌کند تا دروس پرفایده‌ی این کتاب را نه تنها به صورت نظری، بلکه به‌گونه‌ای کاملاً عملی و کاربردی نیز فرا بگیرند و نکات و راهنمایی‌های آن را همیشه در ذهن داشته باشند. آشنایی با واژه‌نامه‌ی تخصصی سیستم انتقال خودرو‌های نیمه‌‌سنگین، آشنایی با برخی لغات انگلیسی تخصصی در این حوزه، و همچنین توانایی زمان‌بندی اصولی‌تر در انجام تعمیر از دیگر مهارت‌های جانبی‌ای است که کتاب افزایش مهارت‌های شغلی به شما هدیه می‌دهد. این اثر با تلاش‌های یکی از ناشرین‌ برتر حوزه‌ی فنی و حرفه‌ای یعنی مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین برای چه کسانی مناسب است؟

خواندنی این کتاب جامع و آموزنده را به تمامی تعمیرکاران، به‌ویژه تعمیرکاران خودرو‌های نیمه سنگین و هم‌چنین به دانشجویان حوزه‌ی اتومکانیک پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین می‌خوانیم

تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه‌سنگین به کسی گفته می‌شود که ضمن دارا بودن مهارت‌های تعمیر کار درجه 2 خودروهای تجاری توانایی تجزیه

تحلیل و رفع هر گونه عیوب سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین را داشته باشد، بر این اساس کتاب حاضر با توجه به تعریف فوق در هشت فصل نوشته

شده تا بتواند اهداف مذکور در بالا را پوشش دهد

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با ضوابط و بهداشت کار در محیط کار
فصل دوم: آشنایی با ابزار کار
فصل سوم: آشنایی با برنامه‌ریزی و سویس خودروهای سنگین
فصل چهارم: سیستم کلاچ
فصل پنجم: سیستم جعبه‌دنده
فصل ششم: سیستم گاردان
فصل هفتم: سیستم دیفرانسیل
فصل هشتم: آشنایی با متون تخصصی و فنی سیستم انتقال قدرت در خودروهای دیزلی نیمه‌سنگین
فصل نهم: پرسش و خودآزمایی سیستم انتقال قدرت
فصل دهم: سوالات چهارگزینه‌ای سیستم انتقال قدرت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات435
زبانفارسی
شابک978-600-124-962-4
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۴۸۰۰۰ ۴۳,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروهای نیمه سنگین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.