معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی، اثر سید سعید قره‌یالی و بهزاد جعفریان قصد دارد تا با آموختن شیوه‌های نگهداری و تعمیرات تأسیسات حرارتی و برودتی، شما را با مهارت شغلی جدیدی آشنا کند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تأسیسات حرارتی و برودتی

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تأسیسات حرارتی و برودتی نوشته‌ی سید سعید قره‌یالی و بهزاد جعفریان، با همکاری آکادمی آموزشی رویش تألیف شده است تا یک مهارت شغلی جدید و کاربردی را به خوانندگان بیاموزد.

نویسندگان در این کتاب به سه مبحث اصلی پرداخته‌اند:

  • نگهداری و تعمیرات؛
  • تعمیر و نگهداری تجهیزات گرمایشی موتورخانه؛
  • تعمیر و نگهداری تجهیزات برودتی و تهویه‌ی مطبوع.

ماهیت موضوع نگهداری و تعمیرات، به طور مطلق، در فصل اول این کتاب به طور مفصل مورد بحث قرار گرفته‌ است. نویسندگان در این مورد از تاریخچه‌ی نگهداری و تعمیرات آغاز کرده‌اند. پس از بیان تاریخچه، اصطلاحات و تعاریف مبنایی و مورد نیاز را تبیین و تشریح کرده و خصوصیات یک سیستم نگهداری و تعمیرات را برشمرده‌اند.

فصل دوم کتاب به تجهیزات گرمایشی اختصاص دارد. تمرکز نویسندگان در این فصل بر سیستم گرمایشی موتورخانه‌ای است. آنان در این بخش پس از توصیف موتورخانه، شیوه‌های نگهداری، تست، تعمیر و نحوه‌ی نصب قطعات مختلفی مانند دیگ چدنی، پمپ خانگی و... را بیان می‌کنند.

در فصل سوم که مختص تجهیزات برودتی و تهویه‌ی مطبوع است، سعید قره‌یالی و بهزاد جعفریان، به تفصیل مسائل مربوط به نگهداری و تعمیر این تجهیزات را بیان می‌کنند. این فصل نیز با بیان تاریخچه آغاز می‌شود. سپس اصول نگهداری سیستم‌های برودتی تبیین می‌شوند و پس از آن مباحث جزئی‌تری که به قطعات مختلف یا دستگاه‌های متفاوت مربوط هستند، مورد بحث قرار می‌گیرند.

هدف نویسندگان از نگارش کتاب تعمیرات و نگهداری تجهیزات تأسیسات حرارتی و برودتی، این بوده که با توجه به شیوه‌های جدید و به‌روزی که در این حوزه ایجاد شده، شیوه‌های نگهداری و تعمیرات تجهیزات حرارتی و برودتی را برای علاقه‌مندان بازنویسی کنند. آنان برای بهره‌گیری تعداد هرچه بیشتر مخاطبان تلاش کرده‌اند تا مطالب را با زبان و شیوه‌ی بیانی ساده و کاربردی ارائه نمایند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تأسیسات حرارتی و برودتی، نوشته‌ی سید سعید قره‌یالی و بهزاد جعفریان با همکاری آکادمی آموزشی پویش توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی افزایش مهارت‌های شغلی

مجموعه‌ی کتاب‌های افزایش مهارت‌های شغلی، منابعی آموزشی است که آموزش‌های مربوط به مشاغل و کارهای متفاوتی را به خوانندگان ارائه می‌دهد. موضوعات این کتاب‌ها از گستردگی بسیاری برخوردار هستند و طیف‌های متفاوتی از مشاغل را پوشش می‌دهند. این کتاب‌ها با زبانی ساده و به شیوه‌ای آسان به آموزش موضوعات شغلی پرداخته‌اند و برای مخاطبان تازه‌کار بسیار مفید خواهند بود. با خواندن هر کتاب از این مجموعه، می‌توانید یک شغل جدید را بیاموزید. برخی از عناوین این مجموعه:

  • آموزش جوشکاری با گاز استیلن، نوشته‌ی علی ابراهیمی و مریم دیلمی ظریفی.
  • آموزش حرفه‌ای منشی و مشاور املاک، نوشته‌‎ی حسین شیردل.
  • آموزش نصب درب‌های اتوماتیک، نوشته‌ی سعید هنرمند، امیرنیما عربیان.
  • آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل، نوشته‌ی محسن ایلخانی‌پور و احمد کشاورزی.
  • آموزش جامع راه‌اندازی و مدیریت کافی‌شاپ، نوشته‌ی مهناز قشقایی.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تأسیسات حرارتی و برودتی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای علاقه‌مندان و شاغلان در حوزه‌ی نگهداری و تعمیرات تأسیسات حرارتی و برودتی مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی می‌خوانیم

اولین آزمایش IR برای روند حرکت با کمپرسوری است که خاموش شده است؛ دومین آزمایش بعد از پنج تا ده دقیقه کارکمپرسور انجام می‌شود. اولین آزمایش احتمال بیشتری دارد تا آلاینده‌هایی در روغن و مبرد نشان دهد. شرایط آزمایش باید در درجه حرارت پائین کمپرسور نگه داشته شود، بنابراین برای یک لحظه موتور خاموش نگه داشته می‌شود.

نکته: ممکن است درجه حرارت تخلیه کمپرسور در بدترین نمونه به مقادیر تا 120درجه سانتی‌گراد و درجه حرارت سیم‌پیچی‌های الکترو موتور در این مرحله تا 125درجه سانتی‌گراد برسد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مدیریت نگهداری و تعمیرات
فصل دوم: تعمیر و نگهداری تجهیزات گرمایشی موتورخانه
فصل سوم: تعمیرات و نگهداری تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-124-829-0
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.