معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)
قیمت:
130000 تومان - 13.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)، نوشته‌ی سعید نمازیان، اصول کاربردی و اجرایی حسابداری را توضیح می‌دهد و خواننده را با استاندارهای مهم این رشته آشنا می‌کند. این کتاب راهنما، دو شاخه‌ی مهم این رشته، یعنی حسابداری حقوقی و دستمزد و حسابداری شرکت‌های تضامنی و سهامی را بررسی کرده و آن‌ها را با متد کارگاهی آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)

حسابداری از قدیمی‌ترین رشته‌های دنیاست. درواقع از همان زمان که پول و سرمایه به وجود آمد، حسابداری هم شکل گرفت. گرچه در ابتدا مفهوم آن صرفاً شمردن پول و یادداشت کردن آن بود. این درک بدوی از حسابداری قرن‌ها ادامه داشت تا قرون‌وسطی که سیستم دفترداری به وجود آمد. در قرن نوزدهم حسابداری تبدیل به یک شغل مستقل و سازمان‌یافته شد و شرح وظیفه‌ی مشخصی برای آن تعیین گردید. حسابداری مدرن و پیشرفته، به معنای جمع‌آوری، ثبت، تجزیه‌وتحلیل، تفسیر و ارائه‌ی اطلاعات مالی و مدیریتی به شکل سند و گزارش است. این حرفه مشخص می‌کند که سازمان در یک دوره‌ی زمانی، چه میزان هزینه کرده و چقدر سود به دست آورده. همین گزارش می‌تواند مبنای تصمیمات استراتژیک سازمان باشد. به همین خاطر، حسابداری از مهم‌ترین ارکان یک سازمان است و نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های مالی دارد. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)، اثر سعید نمازیان تلاش می‌کند اصول این رشته را به افراد مبتدی و دانشجویان بیاموزد. خواننده‌ی این کتاب به‌تدریج با کلیات و مفاهیم مهم حسابداری آشنا می‌شود و ضروریات آن را درک می‌کند.

در این چند دهه، رشته‌ی حسابداری بسیاری حرفه‌ای و گسترده شده و به شاخه‌های مختلفی تقسیم گشته. با پیچیده‌تر شدن شغل‌ها، تخصصی‌تر شدن آن‌ها و به وجود آمدن حرفه‌های جدید و مدرن، حسابداری هم متحول شده و تکامل پیدا کرده. اکنون تبدیل به کاری تخصصی ‌شده و برای هر نوع سازمان یا هر نوع کاری، یک نوع حسابداری به وجود آمده؛ مانند حسابداری مدیریت، مالی، مالیاتی، حسابرسی، بانک و بیمه و... .

سعید نمازیان در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)، دو نوع تخصصی این حرفه را آموزش می‌دهد: حسابداری حقوقی و دستمزد و همچنین حسابداری شرکت‌های تضامنی و سهامی. او با متدی کارگاهی و به‌تفصیل اصول و جزئیات این دو زیرشاخه را تشریح می‌کند. هر دوی این شاخه‌ها جزو تخصص‌های مهم و کاربردی محسوب می‌شوند که بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن‌ها نیاز دارند. کتاب در ادامه، استانداردهای اصلی حسابداری را مطرح می‌کند و آن‌ها را شرح می‌دهد. برای این حرفه، بیش از 40 استاندارد تعریف شده که به جوانب مختلف حسابداری می‌پردازند؛ به‌عنوان‌مثال، نحوه‌ی ارائه‌ی صورت‌های مالی، گزارش عملکرد مالی، حسابداری سرمایه‌گذاری‌ها و مالیات بر درآمد، هر یک استاندارد مصوب و جداگانه‌ای دارند که حسابدار باید مطابق با آن‌ها عمل کند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی) را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های افزایش مهارت‌های شغلی

مجموعه‌ی افزایش مهارت‌های شغلی نشر دیباگران، شامل کتاب‌هایی خودآموز است که انواع مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از سطح پایه و به صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهند. در این مجموعه تابه‌حال بیش از 50 عنوان کتاب به انتشار رسیده که به آموزش مشاغلی همچون مکانیک خودرو، برق و تأسیسات ساختمان، عمران، حسابداری، خیاطی و... پرداخته‌اند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب پیش‌رو به حسابداران و دانشجویان این رشته توصیه می‌شود.

با سعید نمازیان بیشتر آشنا شویم

سعید نمازیان (متولد 1365) مدرس رشته‌های حسابداری، امور مالی و مالیاتی است. او آثار متعددی در حوزه‌ی حسابداری منتشر کرده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی»، «خودآموز حسابداری بازار کار»، «قوانین مالیاتی پرکاربرد» و «حسابداری صنعتی» اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
فصل اول: حسابداری و جایگاه آن
فصل دوم: معادله اساسی حسابداری
فصل سوم: ثبت رویدادهای مالی
فصل چهارم: اصلاحات
فصل پنجم: حساب‌ها و تهیه صورت‌های مالی و بستن آنها
فصل ششم: حسابداری واحدهای بازرگانی
فصل هفتم: مطالبات غیر قابل وصول و سرمایه‌گذاری‌ها
فصل هشتم: حقوق و دستمزد
فصل نهم: حسابداری شرکت‌های تضامنی
فصل دهم: حسابداری شرکت‌های سهامی
فصل یازدهم: حسابداری سرمایه‌گذاری جاری و تعسیر ارز
فصل دوازدهم: صورت جریان وجوه نقد
فصل سیزدهم: حسابداری ترکیب‌های تجاری
فصل چهاردهم: تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
فصل پانزدهم: سیستم‌های هزینه‌یابی و سیستم هزینه‌یابی سفارش کار
فصل شانزدهم: سیستم هزینه‌یابی مرحله‌ای
فصل هفدهم: تجزیه و تحلیل روابط بهای تما‌م‌شده، حجم فعالیت و سود
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات203
زبانفارسی
شابک978-600-1244-82-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک
130000 ت - 13.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)

کاربر sha
۱۴۰۲/۲/۸
با توجه به تغییرات جدید استاندارد حسابداری در خصوص صورت وضعیت مالی و تغییرات حقوق مالکانه و صورت جریان نقدو صورتحساب سود و زیان 'اطلاعات مربوط به استادارد قبلی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی)

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع آموزش حسابداری (متد کارگاهی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.