معرفی و دانلود کتاب خودآموز حسابداری بازار کار

عکس جلد کتاب خودآموز حسابداری بازار کار
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز حسابداری بازار کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز حسابداری بازار کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودآموز حسابداری بازار کار

کتاب خودآموز حسابداری بازار کار نوشته‌ی سعید نمازیان و سید محمدجواد حسینی منبعی جامع و کامل برای یادگیری علم حسابداری است. نقطه‌ی قوت این اثر تمرکز بر بخش عملی این رشته است که به ایجاد آمادگی در دانشجویان و متقاضیان برای ورود به بازار کار و فعالیت در این رشته می‌انجامد.

درباره‌ی کتاب خودآموز حسابداری بازار کار

علم حسابداری یکی از قدیمی‌ترین علوم است که قدمت آن به سه هزار و ششصد سال پیش از میلاد مسیح باز می‌‌گردد و در ایران نیز جزو اولین علومی به‌شمار می‌رود که شکل گرفته است.

این علم، فرایند ثبت، تجزیه و تحلیل، گزارش تراکنش‌ها و اطلاعات مالی را برای افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها پیش می‌برد و جنبه‌ای مهم در مدیریت تجاری و مالی محسوب می‌شود. وظیفه‌ی اصلی یک حسابدار، ارائه‌ی اطلاعات مالی دقیق و قابل اعتماد است تا سازمان‌ها بتوانند از داده‌های ارائه‌شده توسط آن‌ها برای اهداف مختلف از جمله تهیه صورت‌های مالی، بودجه‌بندی و پیش‌بینی استفاده نمایند. این علم به مرور و در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و گسترش‌ نرم‌افزارهای حسابداری متحول شده و شکلی نوین یافته است. در حال حاضر حسابداری جزو پردرآمدترین و کارآمدترین رشته‌ها در بین علوم پایه به‌شمار می‌رود.

کتاب خودآموز حسابداری بازار کار، راهنمایی جامع برای یادگیری تکنیک‌های این علم است. سعید نمازیان و سید محمد جواد حسینی در این اثر می‌کوشند به‌صورت پله‌پله آموزش را از کلیات حسابداری شروع کرده و به مرور وارد مسائل تخصصی‌تر شوند.

کتاب خودآموز حسابداری بازار کار شامل ده فصل است. نویسندگان این کتاب در ابتدا به آشنا کردن مخاطبان با کلیات حسابداری می‌پردازند و سپس از اصول اساسی حسابداری را شرح می‌دهند تا در نهایت به مسائل اساسی‌تر همچون اسناد و مدارک حسابداری، عملیات پایان سال مالی، حسابداری موسسات بازرگانی، حسابداری وجوه نقد و غیره می‌رسند.

از نکات مثبت این کتاب می‌توان به دو مورد اصلی اشاره کرد: 1. گذر سریع از مسائل تئوری برای رسیدن به بخش‌های عملی و تمرینی که مخاطبان را به یادگیری عمیق و کارآمد این رشته می‌رساند. 2. پرسش‌های پایان فصل و پرسش‌های چهارگزینه‌ای که در انتهای هر بخش قرار دارد و این امکان را برای مخاطبان کتاب خودآموز حسابداری بازار کار فراهم می‌کند که دانش خود را در این زمینه به‌خوبی محک بزنند.

اثر حاضر توسط موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب خودآموز حسابداری بازار کار برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای تمام دانشجویان حسابداری و افرادی که مایل‌اند این رشته‌ی کاربردی و پرطرفدار را بیاموزند و بازار کار مناسبی را برای خود ایجاد کنند، مناسب و مفید خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل 1: کلیات عمومی حسابداری
فصل 2: معادله‌ی اساسی حسابداری
فصل 3: حساب چیست؟
فصل 4: اسناد و مدارک حسابداری
فصل 5: بسط اطلاعات و تهیه صورت‌های مالی
فصل 6: عملیات پایان سال مالی
فصل 7: حسابداری مؤسسات بازرگانی
فصل 8: حقوق و دستمزد
فصل 9: حسابداری وجوه نقد
فصل 10: مطالبات مشکوک‌الوصول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودآموز حسابداری بازار کار
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات157
زبانفارسی
شابک978-622-218326-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش حسابداری، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودآموز حسابداری بازار کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودآموز حسابداری بازار کار

برای دریافت کتاب خودآموز حسابداری بازار کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.