معرفی و دانلود کتاب الگوی راهبردی دیدبانی

عکس جلد کتاب الگوی راهبردی دیدبانی
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الگوی راهبردی دیدبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الگوی راهبردی دیدبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الگوی راهبردی دیدبانی

کتاب الگوی راهبردی دیدبانی نوشته‌ی مجید فخری با تکیه بر تغییرات و تحولات سریع دنیای امروز به اهمیت دیدبانی به عنوان یک تکنیک کاربردی برای زیرنظر داشتن تمامی تغییرات و تحولات بزرگ و کوچک به ویژه در حوزه‌ی نظامی می‌پردازد.

دیدبانی یک هنر کاربردی است و تا حدود زیادی غفلت و بی‌خبری در حوزه‌ی مورد نظر را کاهش می‌دهد. از این ظرفیت و قابلیت دیدبانی در حوزه‌ی عملیات نظامی نیز می‌توان استفاده کرد و در این حوزه جایگاه مهم و قابل توجهی در میان دولت‌ها دارد. مجید فخری در کتاب الگوی راهبردی دیدبانی معتقد است در دنیای امروز برتری متعلق به کشوری است که اطلاعات بیشتری نسبت به سایرین در اختیار دارد و کشوری که در این حوزه ضعف داشته باشد از سوی سایر کشورها مورد ظلم واقع می‌شود.

در بخشی از کتاب الگوی راهبردی دیدبانی می‌خوانیم:

هوشمندی کسب و کار وظایف گردآوری، پردازش و تحلیل حجم وسیعی از داده‌ها از سیستم داخلی و منابع خارجی را پوشش می‌دهد و این ممکن است، چرا که هوشمندی کسب و کار از ابزار پیشرفته تحلیل و پیش‌بینی سریعی استفاده
می‌کند که به یک شرکت این کمک را می‌کند که برای دستیابی به مقاصد سازمانی تصمیمات به‌هنگام و عاجل اتخاذ کند.

هدف اصلی هوشمندی کسب و کار این است که به شرکت کمک کند که عملکرد خود را بهبود بخشد و مزیت رقابتی خود را در بازار ارتقاء دهد. هوشمندی کسب و کار از طریق این ارزیابی که آیا فعالیت‌ها به واقع منجر به پیشروی شرکت‌ها به سوی اهدافشان می‌شود یا خیر، در اتخاذ تصمیمات بهتر یاری می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفاهیم و  اصطلاحات
فصل دوم : نظریه­‌ها و رویکردهای دیدبانی
فصل سوم  فرایندهای شناخت محیط
فصل چهارم: عوامل موثر بر دیدبانی
فصل پنجم: بررسی سامانه دیدبانی در سایر کشورها
فصل ششم سخن پایانی
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الگوی راهبردی دیدبانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات214
زبانفارسی
شابک978-622-6885-63-8
موضوع کتابکتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الگوی راهبردی دیدبانی

ابوالفضل پارسیا
۱۳۹۹/۴/۸
از انتخاب این عنوان و بهره گیری از این تعریف با مسما نماینده محتوایی واقع بینانه و کاربردی است انشاالله به اهداف مورد نظر برسد و جلب نظر خوانندگان نماید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب الگوی راهبردی دیدبانی

برای دریافت کتاب الگوی راهبردی دیدبانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.