معرفی و دانلود کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک

عکس جلد کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک
قیمت:
29200 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک

کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز اثر آدام گیدویتز و جسی کیسی، ادامه‌ی ماجراهای هیجان انگیز الیوت و اوچنا را به تصویر می‌کشد که این بار قصد دارند تا اژدهایی را در سرزمین باسک نجات دهند.

موضوع کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک چیست؟

پروفسور فانا این بار هم با یک ماجراجویی جدید و البته پرپیچ و خم به سراغ الیوت و اوچنا می‌آید؛ آن‌ها باید از آب‌های اقیانوس عبور کنند تا به سرزمین باسک در شمال اسپانیا برسند. اژدهایی در آنجا گم شده است و تنها کسانی که می‌توانند نجاتش دهند اعضای انجمن نجات تک شاخ هستند. به نظر شما آن‌ها موفق می‌شوند تا در این ماموریت خطرناک اژدها را پیدا کنند؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال باید ماجراهای جذاب داستان اژدهای شفابخش سرزمین باسک (The Basque Dragon) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه انجمن نجات تک شاخ:

آیا آماده‌ی محافظت از موجودات افسانه‌ای هستید؟ اگر جوابتان مثبت است حتماً داستان‌های مجموعه پرفروش و محبوب انجمن نجات تک شاخ (The Unicorn Rescue Society) را دنبال کنید تا از ماجراجویی‌هایی جذاب و پرهیجان سر در بیاورید. آدام گیدویتز (Adam Gidwitz) از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز و برنده‌ی نشان نیوبری و جسی کیسی (Jesse Casey) ماجراهای دختر و پسری به نام‌های الیوت و اوچنا را به تصویر کشیده‌اند که یک گروه مخفی به نام انجمن تک شاخ را تشکیل داده تا از موجودات افسانه‌ای جهان محافظت کنند. داستان‌هایی پر از ماجراجویی، سرگرمی و دوستی که شما را در دنیایی فانتزی غرق می‌کنند.

کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک مناسب چه کسانی است؟

این داستان فانتزی و ماجراجویانه برای کودکان سنین 7 تا 12 سال سرگرم کننده و جالب خواهد بود.

با آدام گیدویتز بیشتر آشنا شویم:

نویسنده پر افتخار نیوبری، داستان‌نویس خلاق کودک و نوجوان، آدام گیدویتز، سال 1982 در سان فرانسیسکو متولد شد. او که دانش‌آموختۀ ادبیات انگلیسی از دانشگاه کلمبیاست، مدتی به کار معلمی در مدارس مشغول بود. او با نوشتن مجموعه داستان «سه کودک جادویی و سگ مقدس آن‌ها» به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

در بخشی از کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک می‌خوانیم:

اوچنا کله‌اش را از یکی از پنجره‌های وانت بیرون آورده بود. جرسی توی کوله‌پشتی مخصوصش بود. آقای مندیزابال جیب‌های بغلِ کوله را پر از ماهی تازه کرده بود و جرسی از توی سوراخ‌های هوایی که روی محفظه‌ی اصلی کوله کنده شده بود مثل دیوانه‌ها بو می‌کشید. انگار دنبال راهی می‌گشت تا زیپ را باز کند و به ماهی‌ها‌ برسد. آقای مندیزابال که سعی می‌کرد وانت را کنترل کند تا از جاده‌های باریک کوهستانی خارج نشود، دودستی چسبیده بود به فرمان. پروفسور فانا به پنجره‌ی جلویی ماشین خیره شده بود، بدون هیچ حرفی.

الیوت انگار توی افکارش غرق شده بود. بعد از مدتی گفت: «اگه برادرانِ اشموک واقعاً هرنسوگ رو به خاطرِ تُفِش گرفتن و می‌خوان ازش یه دارو برای درمانِ همه‌جور مریضی‌ای بسازن، این کجاش بده؟ یعنی می‌گم اون‌ها می‌تونن به آدم‌های زیادی کمک کنن.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک
نویسنده،
مترجمشبنم حاتمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-600-462-490-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
29200 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک

برای دریافت کتاب انجمن نجات تک شاخ 2: اژدهای شفابخش سرزمین باسک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.