معرفی و دانلود کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج

عکس جلد کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج
قیمت:
29200 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج

کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز اثر آدام گیدویتز، ماجرای مهیج و فوق‌العاده جذاب بچه‌هایی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند از موجودات افسانه‌ای جهان محافظت کنند.

موضوع کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج چیست؟

الیوت در اولین روز مدرسه‌اش اصلاً هیجان‌زده و خوشحال نیست؛ چرا که بدون هیچ دوستی قرار است همراه با مدرسه به اردو برود. الیوت همراه با بچه‌های مدرسه و پروفسور فانا به جنگلی ترسناک می‌روند؛ پروفسور فانا عجیب‌ترین معلمی‌ست که الیوت تا به حال دیده است. همه چیز این سفر از نظر الیوت عجیب و ناراحت کننده بود و درست در همان زمان که الیوت تصمیم به فرار از اردو گرفت، دختری به نام اوچنا با او شروع به صحبت کرد... اگر می‌خواهید بدانید الیوت و اوچنا قرار است چه ماجراجویی‌های غیر قابل پیش بینی و خطرناکی را تجربه کنند، داستان موجود عجیب جنگل کاج (The Creature of the Pines) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه انجمن نجات تک شاخ:

آیا آماده‌ی محافظت از موجودات افسانه‌ای هستید؟ اگر جوابتان مثبت است حتماً داستان‌های مجموعه پرفروش و محبوب انجمن نجات تک شاخ (The Unicorn Rescue Society) را دنبال کنید تا از ماجراجویی‌هایی جذاب و پرهیجان سر در بیاورید. آدام گیدویتز (Adam Gidwitz) از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز و برنده‌ی نشان نیوبری، ماجراهای دختر و پسری به نام‌های الیوت و اوچنا را به تصویر کشیده که یک گروه مخفی به نام انجمن تک شاخ را تشکیل داده تا از موجودات افسانه‌ای جهان محافظت کنند. داستان‌هایی پر از ماجراجویی، سرگرمی و دوستی که شما را در دنیایی فانتزی غرق می‌کنند.

کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج مناسب چه کسانی است؟

این داستان فانتزی و سرگرم کننده برای کودکان سنین 7 تا 12 سال دوست داشتنی و جالب خواهد بود.

با آدام گیدویتز بیشتر آشنا شویم:

نویسنده پر افتخار نیوبری، داستان‌نویس خلاق کودک و نوجوان، آدام گیدویتز، سال 1982 در سان فرانسیسکو متولد شد. او که دانش‌آموختۀ ادبیات انگلیسی از دانشگاه کلمبیاست، مدتی به کار معلمی در مدارس مشغول بود. گیدویتز با نوشتن مجموعه داستان «سه کودک جادویی و سگ مقدس آن‌ها» به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

در بخشی از کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج می‌خوانیم:

صدای کلفتی از پشتِ سرشان گفت: «کاملاً درسته.» چرخیدند. پروفسور از زیرِ ابروهای پاچه‌بُزی‌اش با دقت نگاهشان می‌کرد. «خب شاید واقعاً مجبور بشین از کاجستون فرار کنین؛ چون همون‌طور که گفتم، این جنگل‌ها می‌تونن مرگبار باشن، ولی برای حفظ کردن نقشه خودت رو به زحمت ننداز؛ تقریباً غیرممکنه بتونی از روی نقشه راهِ خروج رو پیدا کنی، اون هم بین اون ‌همه دوراهی و زمین‌هایی که به‌خاطر آتش‌سوزی درخت‌هاش رو قطع کردن و حالا شبیه جاده‌ن، اما جاده نیستن. این نقشه یه ‌جورهایی مثل... یه تله‌ست.» پروفسور فانا لبخند پهنی به آن‌ها زد و بعد یک‌دفعه رویش را برگرداند و رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج
نویسنده
مترجمشبنم حاتمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-462-478-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
29200 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج

برای دریافت کتاب انجمن نجات تک شاخ 1: موجود عجیب جنگل کاج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.