معرفی و دانلود کتاب اونجا نرو خطر داره

عکس جلد کتاب اونجا نرو خطر داره
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اونجا نرو خطر داره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اونجا نرو خطر داره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اونجا نرو خطر داره

یکی از چالش‌های همیشگی والدین، آگاه کردن کودکان از عواملی‌ست که می‌توانند سلامتی آن‌ها را تهدید کنند. کتاب اونجا نرو خطر داره از مریم اسلامی، در قالب اشعار کودکانه، فرزند شما را با بعضی از عواملی که ممکن است برای او خطرناک باشد آشنا می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای آموزش نکات ایمنی مراقبت از خود به آن‌هاست.

درباره‌ی کتاب اونجا نرو خطر داره

اگر فرزند کنجکاوی دارید که مراقبت از او به یک چالش برای شما تبدیل شده و نمی‌توانید او را به راحتی کنترل کنید تا از خطرها دور بماند، احتمالاً به دنبال یافتن راهکاری هستید تا او را با خطراتی که سلامتی‌اش را تهدید می‌کنند، آشنا کنید. استفاده از یک شعر یا داستان آموزنده که مناسب سن کودک باشد و به سادگی این خطرات را بیان و او را تشویق کند تا از بازی‌ها و فضاهای پرخطر فاصله بگیرد، می‌تواند در این راه بسیار کمک‌کننده باشد. به‌خصوص اگر به سراغ کتابی بروید که با تصاویر جذاب، این خطرها را به کودک نشان دهد، آموزش برای شما آسان‌تر خواهد شد. کتاب اونجا نرو خطر داره، سروده‌هایی از مریم اسلامی برای تشویق کودکان به دوری از موقعیت‌های آسیب‌زاست.

ریتم آهنگین اشعار، باعث می‌شود تا مفاهیم موجود در آن‌ها نیز راحت‌تر به خاطر سپرده شوند و ممکن است کودک با حفظ ناخودآگاه اشعار، گه‌گاهی هم آن‌ها را زمزمه کند، که خود باعث تکرار مفاهیم آموزشی و درک بهتر آن‌ها می‌شود. به علاوه، تصاویر موجود در کتاب نیز می‌توانند در انتقال بهتر آموزه‌ها تأثیرگذار باشند. کتاب اونجا نرو خطر داره، کودک را به دوری از موقعیت‌های پرخطر تشویق می‌کند و با به تصویر کشیدن موقعیت‌ها با طراحی‌های جذاب سمیرا بحرانی، کودک شما را بهتر با شرایط تهدیدکننده آشنا می‌سازد.

کتاب شعر کودکانه‌ی اونجا نرو خطر داره به کوشش انتشارات نواندیشان دنیای کتاب به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مواظب خودمم

کتاب‌های مجموعه‌ی «مواظب خودمم» با هدف آگاه‌سازی کودکان و آموزش شیوه‌های مراقبت از خود، تهیه شده‌اند. در کتاب‌های این مجموعه سعی شده تا آموزش خودمراقبتی‌ و نکات ایمنی، به کمک اشعار و تصاویر کودکانه، آسان‌تر شوند. «این بازی‌ها خطر داره»، ، «غریبه یعنی چه کسی؟»، «به مامان و بابام می‌گم»، «حریم شخصی یعنی چی؟» و «دست نزنی به تنم» اشاره کرد.

کتاب اونجا نرو خطر داره برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب شعر آموزنده برای کودکان زیر 7 سال سروده شده است.

در بخشی از کتاب اونجا نرو خطر داره می‌خوانیم

گربه می‌گه: «میو میو!»
این‌ور و اون‌ور می‌پره
اون منو دنبال خودش
بالای دیوار می‌بره
می‌خواد با من بازی کنه
به من می‌گه: «تو هم بپر»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اونجا نرو خطر داره
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نواندیشان دنیای کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-622-5235-18-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اونجا نرو خطر داره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اونجا نرو خطر داره

برای دریافت کتاب اونجا نرو خطر داره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.