معرفی و دانلود کتاب این بازی‌ها خطر داره

عکس جلد کتاب این بازی‌ها خطر داره
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این بازی‌ها خطر داره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این بازی‌ها خطر داره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این بازی‌ها خطر داره

آموزش شیوه‌ی مراقبت از خود و آشنا کردن کودکان با عواملی که می‌توانند سلامتی آن‌ها را تهدید کنند، از چالش‌هایی‌ست که والدین با آن روبه‌رو هستند. کتاب این بازی‌ها خطر داره از مریم اسلامی، در قالب اشعار کودکانه، فرزند شما را با بعضی از عواملی که ممکن است برای سلامتی او مشکلاتی را به وجود بیاورند آشنا می‌کند و برای آموزش نکات ایمنی و خودمراقبتی گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب این بازی‌ها خطر داره

در صورتی که فرزند خردسالی داشته باشید که با کنجکاوی به سراغ تست کردن هر وسیله و بازی‌ای می‌رود و مراقبت از سلامتی او برای شما به یک دغدغه تبدیل شده، حتماً به دنبال روشی هستید که بتوانید از طریق آن او را با خطراتی که در اطرافش وجود دارند، آشنا کنید. احتمالاً تا به حال روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید و ممکن است نتوانسته باشید نتیجه‌ی دلخواهتان را بگیرید. استفاده از یک داستان یا شعر آموزنده که با استفاده از تصاویر خطرات را به او نشان دهد و او را به فاصله گرفتن از عوامل و بازی‌های خطرناک تشویق کند، می‌تواند راهگشای شما باشد. مریم اسلامی در کتاب این بازی‌ها خطر داره، اشعار کودکانه‌ای را سروده که می‌تواند فرزند شما را از بازی‌هایی که سلامت او را تهدید می‌کنند، آگاه سازد.

استفاده از اشعار برای آموزش نکات مختلف به کودکان، باعث می‌شود تا مواردی که در پی آموزش آن‌ها هستید، مانند ریتم آهنگین اشعار در ذهن کودکتان حک شوند و حتی زمانی که شعر را به خاطر می‌سپارد و ممکن است ناخودآگاه آن را تکرار کند، این موارد در ذهن او تثبیت می‌شوند. از طرفی، مصور بودن کتاب نیز، باعث می‌شود تا کودک ارتباط بهتری با مطالب آن بگیرد و با کمک تصاویر بتواند مفاهیم را بهتر درک کند. همچنین درگیرشدن حافظه‌ی تصویری او نیز در فرایند آموزش بی‌تاثیر نیست و بسیاری از کودکان، تصاویر و اشکال را راحت‌تر به خاطر می‌سپارند. کتاب این بازی‌ها خطر داره که برای آشنایی کودک با بازی‌های آسیب‌زننده و خطرناک تهیه شده، یک کتاب مصور است که تصویرگری آن توسط سمیرا بحرانی انجام شده است. از همین رو، می‌تواند در امر آموزش دوری از موقعیت‌های خطرناک به فرزندتان، همراه خوبی برای شما باشد.

بهتر است تلاش کنید هنگام خواندن این کتاب برای فرزندتان، از او بخواهید کنار شما بنشیند و توجه او را به تصاویر کتاب جلب کنید و درباره‌ی هر موقعیتی که در کتاب آورده شده، با او صحبت کنید. تلاش کنید حتماً او را در این فرایند آموزشی و در عین حال سرگرم‌کننده درگیر کنید تا موقعیت‌ها را بهتر در ذهن خود ثبت کند.

کتاب این بازی‌ها خطر داره توسط انتشارات نواندیشان دنیای کتاب به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه مواظب خودمم

کتاب‌های مجموعه‌ی «مواظب خودمم» با هدف آموزش خودمراقبتی و آگاهی‌بخشی به کودکان تالیف شده‌اند و با استفاده از اشعار کودکانه و تصاویر جذاب، سعی در آموزش نکاتی دارند که کودک برای محافظت از خود نیازمند آن‌هاست. از کتاب‌های این مجموعه اشعار کودکانه می‌توان به «اون‌جا نرو خطر داره»، «حریم شخصی یعنی چی؟»، «غریبه یعنی چه کسی؟»، «به مامان و بابام می‌گم»، «دست نزنی به تنم» و «با غریبه‌ها جایی نمی‌رم»، اشاره کرد.

کتاب این بازی‌ها خطر داره برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب شعر آموزنده، کودکان زیر 7سال هستند.

در بخشی از کتاب این بازی‌ها خطر داره می‌خوانیم

دوستای من به من می‌گن، بریم یه بازی قشنگ
می‌گم چیه اسم بازی؟ به من می‌گن «پرتاب سنگ»
وای خدا جون خطر داره، پرتاب چیز به سمت هم
می‌گم نه من دوست ندارم، حتی یه بار، حتی یه کمآ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این بازی‌ها خطر داره
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نواندیشان دنیای کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-622-94485-8-8
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این بازی‌ها خطر داره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این بازی‌ها خطر داره

برای دریافت کتاب این بازی‌ها خطر داره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.