معرفی و دانلود کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند

عکس جلد کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند

جو اسمار در کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند ناگفته‌ها و اسرار موفقیت را فاش کرد! این اثر بی‌نهایت سودمند و کاربردی حاوی تمرین‌ها و راهکارهای قابل اجراست که رسیدن شما را به اهداف و موفقیت در زندگی شخصی و کاری‌تان تضمین می‌کند.

درباره کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند:

همه دوست دارند موفق باشند؛ امّا «موفق بودن» برای هر کسی معنایی دارد. کاملاً طبیعی است که بخواهید در بهترین حدی که می‌توانید ظاهر شوید امّا معنای این به‌راستی چیست؟ همه افراد از زندگی یک چیز را نمی‌خواهند. توفیق ممکن است معانی مختلفی داشته باشد، خوب اداره کردن شرکت، بزرگ کردن فرزندان سالم، بالا رفتن از نردبان ترقی، داشتن شغلی که آن‌را دوست دارید، داشتن خودرویی آخرین مدل و غیره. نظرها بسیار مختلف‌اند. در جامعه امروزی داشتن شغلی برای همه مدت عمر و دریافت اضافه حقوق سالیانه، به‌طور قطع و یقین خاطره‌ای غبار گرفته مربوط به گذشته‌هاست. این روزها، موفق بودن دیگر عبارت از کسب درآمد یا داشتن قدرت گذشته نیست. امروزه، توفیق معنا و مفهومی گسترده‌تر پیدا کرده است.

اگر چه موفقیت تعاریف گوناگونی دارد، در زندگی مهارت‌هایی کلیدی هستند که اگر آن‌ها را بیاموزید، طعم شیرین رسیدن به خواسته‌ها و اهدف‌تان را می‌چشید و درهای خوشبختی به روی‌تان گشوده می‌شود.

این کتاب شما را موفق می‌کند (This Book Will Make You Successful) راهنمایی برای رسیدن به آن‌چیزی است که در زندگی می‌خواهید. این اثر با بررسی‌های عمیق و گسترده، همراه با مصاحبه با روان درمانگرها و مشاوران شغلی، مذاکره‌کنندگان باتجربه و اشخاص حرفه‌ای و صاحب‌نظر در زمینه‌های مختلف، راهکارهایی را به شما ارائه می‌کند تا در کار و در زندگی روزانه به توفیق برسید.

جو اسمار با لحنی خواندنی و صمیمانه، به نکته‌ها، ابزارها و راهکارهایی اشاره می‌کند که شما را در رسیدن به هدف‌های‌تان یاری می‌دهد. در این کتاب کاربردی و مفید می‌آموزید که چگونه سیاست‌مدارتر باشید و به سازمان‌دهنده و مذاکره‌کننده‌ای خوب تبدیل شوید؛ می‌آموزید که چگونه انتقادهای سازنده کنید و مورد انتقاد سازنده قرار بگیرید؛ می‌آموزید چگونه کارتان را سروقت تمام کنید، چگونه به موقع تقاضای کمک کنید و بسیاری نکات سودمند دیگر درباره شبکه‌سازی، زبان بدن و فریب نخوردن را فرا می‌گیرید.

خواندن کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر تصور می‌کنید، موفقیت یک اتفاق است نه یک فرآیند این کتاب را بخوانید و برای همیشه دیدگاه‌تان را نسبت به این مقوله حیاتی در زندگی تغییر دهید. تمامی کسانی را که در جستجوی یک زندگی سعادت‌مندانه هستند، به خواندن این اثر شگفت‌انگیز دعوت می‌کنیم.

با جو اسمار بیشتر آشنا شویم:

بانوی نویسنده و الگوی روش‌های نوین خودسازی، جو اسمار (Jo Usmar) کتاب‌هایی را به صورت مشترک با جسامی هیبرد در زمینه خودپروری منتشر کرده که با استقبال و توجه فراوانی در سراسر دنیا مواجه بوده است. بیشتر آثار این دو نویسنده به چندین زبان در سراسر جهان ترجمه شده است. جو اسمار پیش از آن که به طور حرفه‌ای وارد عرصه نویسندگی شود در نشریاتی همچون تلگراف و استایلیش فعالیت داشته است.

در بخشی از کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند می‌خوانیم:

مخالفت و تأیید نکردن از هراس و داوری سرچشمه می‌گیرد. ما با چیزهایی مخالفت می‌کنیم که از انجام دادن آن‌ها می‌ترسیم، گرچه ممکن است ما نباشیم که آن کار را انجام می‌دهیم. ما، در ضمن، با توجه به قوانین و قواعد خود قضاوت و داوری می‌کنیم و به این حقیقت توجه نداریم که هر کس برای خود قوانین و قواعدی دارد.

ما در دنیایی بدبین و منفی زندگی می‌کنیم، که در آن اندیشه مثبت غیرواقع‌بینانه ارزیابی می‌شود. ما بدترین‌ها را پیش‌بینی می‌کنیم تا از نومیدی اجتناب ورزیم و در وضعیتی ایمن به‌سر ببریم. این اشتباه است و به ما آسیب می‌رساند. کسانی‌که به ما می‌گویند «آیا مطمئنی که می‌خواهی این کار را بکنی؟» اغلب درباره توانایی ما قضاوت منفی نمی‌کنند، بلکه بر این باورند که توجه به منفی‌ها ما را از آسیب مصون می‌دارد. آنان متوجه نیستند که وقتی می‌گویند « مراقب باش» یا «آیا مطمئنی؟ بدین معناست که «من مطمئن نیستم تو بتوانی این کار را بکنی» و یا اینکه «من این کار را نمی‌کنم، از این رو تو هم نباید این کار را بکنی.»

اما واقعیت این است که شما می‌توانید این کار را بکنید. ما بیش از آن که تصور می‌کنیم، توانایی انجام‌کارهای مختلف را داریم. اجازه ندهید که ترس، چگونگی زندگی کردن را به شما تحمیل کند. اجازه ندهید ترس سبب شود از انجام دادن کاری پاپس بکشید، و خود و دیگران را؛ به سبب انجام ندادن کاری، ناراحت کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: داستان توفیق شما
2: شجاعت مقدم بر همه‌چیز
3: با جدیت شبکه‌سازی کنید
4: چگونه به آنچه می‌خواهید برسید
5: استرس: جزایِ توفیق
6: ببینید چه کسی حرف می‌زند
7: معامله یا معامله بی‌معامله
8: مسامحه را کنار بگذارید و دست به کار شوید
9: تولیدکنندگان
10: کار + بازی = توفیق و کامیابی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این کتاب شما را موفق می‌کند
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات196
زبانفارسی
شابک978-964-442-991-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند

برای دریافت کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.