معرفی و دانلود کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

عکس جلد کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد
قیمت:
۴۶,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

داشتن حس عدم امنیت و عزت نفس پایین دو ویژگی هستند که ممکن است زندگی و آینده شما را تخریب کنند. به همین خاطر جسامی هیبرد و جو اسمار در کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد با معرفی راهکارهای ساده‌ای به شما کمک می‌کنند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و بر توانایی‌ها و مهارت‌هایتان آگاهی پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد:

شاید تا به حال بارها این تصمیم را گرفته باشید که بخواهید درمورد اتفاقات و تصمیمات پیرامون خود تجدیدنظر کنید و به زندگی خود سروسامان دهید. اما موفق نشدید و شکست خوردید. خب باید بدانید که این پایان ماجرای شما نیست و اشکال کارتان در این است که خودتان را به اندازه کافی نمی‌شناسید. عدم شناخت باعث وجود ترس‌های وجودی می‌شود و این ترس‌ها نمی‌گذارند که چیزهای جدید را امتحان کنید.

اگر شناخت بیشتری نسبت به خود داشته باشید، آن زمان است که به تصمیمات‌تان ایمان قلبی می‌آورید. کلید اصلی شناخت هم چیزی نیست جز اعتماد به نفس. شاید فکر کنید اعتماد به نفس چیز مهمی نیست یا فکر کنید به اندازه کافی دارای عزت نفس هستید. اما باید گفت براساس آخرین تحقیقات روان‌شناسی که انجام شده، عامل اصلی موفقیت هر انسانی داشتن اعتماد به نفس کافی است.

کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد (This Book Will Make You Confident) براساس آخرین و جدیدترین تحقیقات پزشکی و روان‌پزشکی نوشته شده و بر مبنای رفتار درمانی شناختی است. البته برای درک مطالب آن نیازی به پیش‌زمینه در این رشته‌ها نیست؛ چراکه نویسندگان آن با زبانی بسیار ساده و روان آن را به رشته تحریر درآورده‌اند.

جسامی هیبرد و جو اسمار در این کتاب به شما کمک می‌کنند خودتان را بیشتر و بهتر بشناسید و به رشد و توسعه فردی بالایی دست پیدا کنید. آن‌ها با استفاده از نمونه‌ها و داستان‌های افراد واقعی و با زبانی طنز به کتاب فضایی صمیمی و دوستانه بخشیده‌اند.

راهکارهای ارائه شده در کتاب صوتی «این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد» باعث می‌شوند تا شما به شکلی عمیق و ماندگار عشق به خود را در دلتان بکارید. همچنین با انجام تمرین‌های اثر حاضر، متوجه تغییرات درونی و افزایش کیفیت زندگی‌تان می‌شوید.

کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد مناسب چه کسانی است؟

اگر مدت‌هاست که از کمبود عزت نفس و آگاه نبودن به توانایی‌هایتان رنج می‌برید و نداشتن اعتماد به نفس به معضلی جدی در زندگی‌تان بدل شده است، وقت آن است که کتاب «این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد» را بشنوید و از راهکارهای بی‌نهایت مفید آن بهره‌مند شوید. همچنین تمامی علاقمندان کتاب‌های روانشناسی خودسازی از شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

با نویسندگان کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد بیشتر آشنا شویم:

جسامی هیبرد (Jessamy Hibberd) نویسنده و روان‌شناس آمریکایی و پدیدآورنده الگوهای نوین خودسازی تا به حال آثار زیادی در زمینه خودسازی را به صورت مشترک با جو اسمار منتشر کرده‌اند که مورد استقبال و توجه زیادی قرار گرفته‌اند. همچنین بیشتر این کتاب‌ها به چند زبان زنده در سراسر جهان ترجمه شده‌اند. کتاب‌های وی همواره در لیست پرفروش‌ترین آثار ساندی تایمز و دیگر مجلات دیده می‌شوند.

جو اسمار (Jo Usmar) قبل از ورود حرفه‌ای به عرصهٔ نویسندگی در نشریاتی همچون تلگراف و استایلیش فعالیت داشته است. کتاب‌های او شامل موضوعات روان‌شناسی به زبان ساده می‌شود.

از دیگر آثار مشترک این دو نویسنده که به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند، می‌توان به «این کتاب شما را آرام می‌کند»، «این کتاب شما را می‌خواباند» و «این کتاب شما را موفق می‌کند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد می‌شنویم:

وقتی احساس نااطمینانی می‌کنید، هنگامی که اعتمادبه‌نفس ضعیف دارید، به احتمال بیشتری بدترین‌ها را پیش‌بینی می‌کنید. وقتی به آینده می‌نگرید همه‌چیز را تیره و تار می‌بینید. افکاری مانند «نمی‌توانم این کار را بکنم، خیلی سخت است» یا «به اندازه کافی تجربه ندارم، کارم را خراب می‌کنم و همه مسخره‌ام می‌کنند» سبب می‌شوند به هر کار جدیدی که دست بزنید ناممکن و کلافه‌کننده به نظر برسد.

پیش‌بینی کردن درباره آینده و ارزیابی اینکه در آینده ممکن است چه اتفاقی بیفتد یا نیفتد روشی است برای بقا. در روزگار دایناسورها و لباس‌های درست شده از پوست حیوانات، مردم غارنشین مجبور بودند خطر بعضی از موقعیت‌ها را تجزیه و تحلیل کنند. حس‌گرهای خطر (خطریاب‌ها) امروزه به اندازه گذشته حساس هستند. اگر خطر را ارزیابی نمی‌کردیم، برای خنده از روی پل به پایین می‌پریدیم و یا آنچه را درباره رئیسمان احساس می‌کنیم با او در میان می‌گذاشتیم. وقتی با کمبود عزت‌نفس روبه‌رو هستید، نمی‌توانید رخدادهای آینده را به درستی پیش‌بینی کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
فصل اول: درک کردن اعتمادبه‌نفس
22 دقیقه
فصل دوم: رفتار درمانی شناختی و اعتماد‌به‌نفس
17 دقیقه
فصل سوم: من فکر می‌کنم، پس هستم
19 دقیقه
فصل چهارم: شانس از آن شجاعان است
17 دقیقه
فصل پنجم: صدای عمل رساتر از صدای فکر
16 دقیقه
فصل ششم: غرور یا تعصب
18 دقیقه
فصل هفتم: حالت بگیرید
18 دقیقه
فصل هشتم: فواید اجتماعی
19 دقیقه
فصل نهم: نشانه‌ای از عزت‌نفس
17 دقیقه
فصل دهم: اعتمادبه‌نفس تضمین شده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
راویبهادر ابراهیمی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

علی اصغر زمانپور
۱۴۰۱/۸/۱۶
این کتاب فوق العاده است. نسبت به تایمی که داره واقعا اطلاعات مفیدی در خودش جای داده. نویسنده زیاد داستان پردازی نکرده که این از نظر من خوبه...
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۱/۴
اگر دنبال اعتماد به نفس هستید لطفا گوش کنید
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۰/۸/۲۸
حفظ اعتماد به نفس نیاز به مراقبت همیشگی دارد
S.razavi
۱۴۰۱/۱۲/۱
اطلاعاتش مفید و آموزنده است... عالی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

برای دریافت کتاب صوتی این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.