معرفی و دانلود کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند

عکس جلد کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند
قیمت:
۴۶۸۰۰ 32760 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند

نحوهٔ کنار آمدن با چالش‌های روزمره و دستیابی به آرامش ذهنی در این دنیای پرهیاهو و پراسترس کار دشواری است. از این رو جسامی هیبرد و جو اسمار در کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند تمرین‌های کاربردی را به شما معرفی می‌کنند که با کمک آن‌ها به خودباوری برسید و از زندگی‌تان نهایت لذت را ببرید.

درباره کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند:

زندگی در قرن بیست و یکم کمی دشوار است؛ فناوری‌های جدید، تغییرات مداوم و فشارهای اضافی میزان استرس ما را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. هنگامی که شما استرس دارید، حس ناامنی به شما سراغ شما می‌آید؛ بنابراین شکستن این چرخه غیرممکن به نظر می‌رسد. اما چگونه می‌توان نسبت به روبه‌رو شدن با این شرایط آمادگی کافی را داشت؟

دکتر جسامی هیبرد و جو اسمار در کتاب این کتاب شما را آرام می‌کند (This Book Will Make You Calm) به این سؤال مهم پاسخ می‌دهند. آن‌ها این نکتهٔ مهم را به شما یادآوری می‌کنند که استرس و نگرانی بیش از حد برای انسان چیزی مخرب است و بعد از مدتی او را از فعالیت روزمره دور نگه می‌دارد.

این نویسندگان از تجربه‌های حرفه‌ای خود و نتایج پژوهش‌ها و تحقیق‌هایشان برای نوشتن این کتاب استفاده کردند. نثر کتاب بسیار ساده و روان و پر از مثال‌ها و لطیفه‌های مفید است. کسانی که مدام دچار نگرانی و اضطراب می‌شوند و آرامش خود را ازدست‌داده‌اند مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

با شنیدن این کتاب، اعتمادبه‌نفس خود را باز می‌یابید و با آرامش ذهن بیشتر تغییرات مثبتی در زندگی‌تان ایجاد خواهید کرد. در هر بخش از کتاب روش‌های عملی و کاربردی مختلفی برای رویارویی با مشکلات به شما معرفی شده است. با کمک این روش‌ها این فرصت را خواهید داشت تا استرس و اضطراب را از خود دور کنید و با فشارهایی که در طول روز تجربه می‌کنید، به‌راحتی کنار بیایید.

نویسندگان کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند، هر دو نگرانی و اضطراب را در زندگی شخصی خود تجربه کرده‌اند و نتیجهٔ تجربیات خود را در این اثر درخشان با شما در میان گذاشته‌اند. آن‌ها با اشاره به این موضوع که انسان در قرن بیست و یکم در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارد، راهکارهایی را برای این موضوع در اختیار شما قرار داده‌اند. با کمک این راهکارها می‌توانید زندگی آرام‌تری را تجربه کنید و اضطراب‌های معمول را از خود دور نگهدارید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند:

- این کتاب قصد دارد ابزارهایی را برای درک احساسات، نحوه فکر و رفتار شما و سپس تغییر آن را ارائه دهد. (نشریه Female First)
- جو اسمار و جسامی هیبرد، حقایق و آمار و ارقام سرگرم‌کننده‌ای را مستند کرده‌اند که خواندن کتابشان را بسیار شیرین‌تر و راحت‌تر کرده است. (نشریه Fangirl Nation)
- راهبردهای هوشمندانه و راهکارهای عملی زیادی دارد. (Zest)

کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر واقعا می‌خواهید یک تغییر مثبت در زندگی‌تان ایجاد کنید و از فشار زندگی روزمره و استرس‌های ناشی از آن خسته شده‌اید، ما به شما کتاب صوتی «این کتاب شما را آرام می‌کند» را توصیه می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند بیشتر آشنا شویم:

جسامی هیبرد (Jessamy Hibberd) نویسنده و روان‌شناس آمریکایی و پدیدآورنده الگوهای نوین خودسازی است. او تابه‌حال آثار زیادی در زمینه خودسازی را به‌صورت مشترک با جو اسمار منتشر کرده است که مورد استقبال و توجه زیادی قرار گرفته‌اند. اکثر این کتاب‌ها به چند زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. کتاب‌های این نویسنده همواره در لیست پرفروش‌ترین آثار ساندی تایمز و دیگر مجلات دیده می‌شوند.

جو اسمار (Jo Usmar) پیش از ورود حرفه‌ای به عرصهٔ نویسندگی در نشریاتی مثل تلگراف و استایلیش فعالیت داشته است. کتاب‌های وی شامل موضوعات روان‌شناسی به زبان ساده می‌شود.

از دیگر آثار مشترک این دو نویسنده که به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند، می‌توان به «این کتاب شما را آرام می‌کند»، «این کتاب شما را می‌خواباند» و «این کتاب شما را موفق می‌کند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند می‌شنویم:

درمورد استرس باید گفت موضوع این نیست که مسئله تا چه اندازه بزرگ است. این قضیه نیز مطرح است که آیا گمان می‌کنید می‌توانید از پس مسئله برآیید یا نه. این امر بستگی به این دارد که تا چه اندازه انتظارات و توقعات بیرونی و درونی از شما وجود دارد، به نظرتان تا چه اندازه اختیار را در دست دارید، طول مدت زمانی که این رخداد در جریان بوده است و نیز اینکه شما چگونه آدمی هستید.

تصور کنید در تعطیلات آخر هفته به هتلی رفته‌اید تا به‌اتفاق همکارانتان درباره حراجی گفت‌وگو کنید. به دلیلی برق قطع می‌شود. شما احساس راحتی می‌کنید، چون به نظرتان می‌رسد که همه برنامه به‌هم‌خورده است. ناراحت می‌شوید که چرا آن هتل را انتخاب کرده‌اید، دیگران چه می‌گویند؟ اما یکی از همکارانتان به نام کلر با موضوع به شکل دیگری برخورد می‌کند. او می‌گوید: «دست‌کم همه ما موضوعی داریم که درباره‌اش حرف بزنیم.» ارزیابی اولیه اشخاص با هم تفاوت دارد. یکی رویداد اتفاق افتاده را مشکل به شمار می‌آورد و دیگری احتمالاً آن را فرصتی مناسب ارزیابی می‌کند.

سپس نوبت به ارزیابی ثانویه می‌رسد. شما فرض را بر این گذاشته‌اید که قطع برق یک مشکل است. حالا می‌خواهید بدانید آیا می‌توانید با این مشکل برخورد کنید. اگر فکر بعدی شما این باشد که «دستگاه‌های برقی فروش خوراکی به علت قطع برق‌کار نمی‌کند و من حتی نمی‌توانم یک نوشابه بخرم، واقعاً که چه اتفاق وحشتناکی است»، میزان استرس شما سر به فلک می‌کشد. اما کلر که پیشاپیش به این نتیجه رسیده که اتفاق مهمی نیفتاده است، امکان دارد با خود فکر کند «دست‌کم امروز غذای مجانی می‌خوریم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
یادداشت‌های نگارندگان
28 دقیقه
فصل اول: درک کردن استرس
22 دقیقه
فصل دوم: رفتاردرمانی شناختی
28 دقیقه
فصل سوم: نفس عمیق بکشید
24 دقیقه
فصل چهارم: حمله به اضطراب
23 دقیقه
فصل پنجم: کنترل استرس
18 دقیقه
فصل ششم: چه مى‌شود اگر به «چه مى‌شود» فکر نکنید؟
15 دقیقه
فصل هفتم: نگرانى را سر جاى خود بنشانید
22 دقیقه
فصل هشتم: بررسى واقعیت
15 دقیقه
فصل نهم: از مسامحه دست بردارید... همین حالا
21 دقیقه
فصل دهم: چگونه آرامش خود را حفظ کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
راوینسرین رضایی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ 32760 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند

Faezezarei
۱۴۰۲/۷/۲۵
خیلی عالی برای درک بهتر و بیشتر نیاز است چند مرتبه گوش داده شود
محسن ثمرقندی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
خیلی عالی است با خواندن این کتاب خیلی آرام شدم
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۳/۲
کتاب خوب وسرشارازارامش بود... مفیدوسودمندبود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند

برای دریافت کتاب صوتی این کتاب شما را آرام می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.