معرفی و دانلود کتاب اینستاگرام در کسب و کار

عکس جلد کتاب اینستاگرام در کسب و کار
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اینستاگرام در کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اینستاگرام در کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اینستاگرام در کسب و کار

حضور گسترده‌ی کاربران فضای مجازی در اینستاگرام، این اپلیکیشن را به بهترین بستر برای معرفی و تبلیغ انواع برندها و کسب‌وکارها تبدیل کرده. مارتین گودوین در کتاب اینستاگرام در کسب و کار تمام نکاتی که کاربران اینستاگرام برای ارتقای کسب‌وکار و کسب درآمد از طریق فعالیت در این شبکه‌ی اجتماعی لازم دارند را گام‌به‌گام و به زبان ساده توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب اینستاگرام در کسب‌وکار

پی بردن به اینکه اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه‌ی اجتماعی است کار سختی نیست. کافی است در هر مکانی که هستید نگاهی به اطراف بیندازید تا حداقل یک نفر را در حال چک کردن اینستاگرام ببینید. اقبال عمومی در استفاده از اینستاگرام به علت قابلیت‌های متنوعی است که این اپلیکیشن به کاربران ارائه و به آن‌ها اجازه می‌دهد با هر سلیقه‌ای محتوای موردعلاقه‌ی خود را پیدا و آن را دنبال کنند. این روزها اینستاگرام باعث شده هرکسی فرصت دیده شدن داشته باشد. همه‌ی ما می‌توانیم افراد مختلفی را نام ببریم از طریق فعالیت در اینستاگرام به شهرت رسیده‌ از این راه کسب درآمد می‌کنند. درست است که دیده شدن در اینستاگرام ساده به نظر می‌رسد اما در واقع به اطلاعات کافی درباره‌ی قابلیت‌های اینستاگرام و شناخت درست از مخاطب احتیاج دارد. مخصوصا وقتی هدف فعالیت در اینستاگرام پیشرفت کسب‌وکار است، این موارد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مارتین گودوین (Martin Goodwin) در کتاب اینستاگرام در کسب و کار (Instagram For Busieness) تمام نکاتی که برای دیده شدن صفحه‌‌ی کاری خود در اینستاگرام نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد.

مارتین گودوین در این کتاب، اصول تولیدمحتوای اینستاگرامی و قابلیت‌هایی که این شبکه‌ی اجتماعی برای برقراری ارتباط و جذب دنبال‌کننده در اختیار کاربران قرار می‌دهد را به طور کامل معرفی می‌کند. درکتاب اینستاگرام در کسب‌وکار یاد می‌گیرید چگونه عکس و فیلمی جذاب برای صفحه‌ی کاری خود در اینستاگرام تهیه کنید، چطور برای تولیدمحتوا برنامه‌ریزی کنید و برای این کار چه مواردی را در نظر بگیرید. این کتاب استفاده‌ی صحیح از هشتگ‌ها، چالش‌ها، مسابقه و ویدیوی زنده (Live) را برای جذب حداکثری مخاطب به شما آموزش می‌دهد. مارتین گودین در انتهای کتاب، برندهایی که با استفاده از اینستاگرام به موفقیت و شهرت رسیده‌اند را معرفی می‌کند و ایده‌هایی که برای تولید محتوا الهام‌بخش هستند را به خوانندگان ارائه می‌دهد.

انتشارات نبض دانش کتاب اینستاگرام در کسب‌وکار را با ترجمه‌ی میلاد شیروانی و سپیده بارانی شیرزاد منتشر کرده است.

کتاب اینستاگرام در کسب‌وکار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که قصد دارند از طریق ارتقای صفحه‌ی کاری خود در اینستاگرام، پیشرفت کنند گزینه‌ی مناسبی است.

در بخشی از کتاب اینستاگرام در کسب و کار می‌خوانیم

ایجاد طرح گرافیکی برای استوری

اگر از طرح گرافیکی استفاده کنید می‌توانید عکس‌هایتان را لذت‌‌بخش‌تر نمایید و همچنین از این بابت که در استوری‌هایتان از گرافیک زیبایی استفاده می‌کنید خودتان نیز خوشحال خواهید شد. کارهای گرافیکی را می‌توانید با استفاده برنامه‌های I llustratorیا Photoshop ایجاد کنید و اطمینان حاصل نمایید که گرافیکی که می‌سازید در اندازه‌های 1080 پیکسل عرض و 1920 پیکسل طول باشند.

همچنین فایل را باید در پسوند .jpg ذخیره نمایید تا بتوانید آن را راحت‌تر به ایمیل‌تان ارسال کنید. در مرحله بعدی می‌توانید ایمیل‌تان را باز کنید و آن را به رول گوشیتان بفرستید و تنها کافی است فایل گرافیکی را در قسمت استوری اینستاگرام باز نمایید و مراحل بعدی را پیش ببرید. برای جزئیات بیشتر در مورد آپلود کردن استوری‌ها می‌توانید فصل 3 را مطالعه کنید. اگر برنامه Illustrator یا Photoshop نداشته باشید، توصیه می‌کنم که از برنامه Adobe Spark استفاده کنید و کارهای گرافیکی‌تان را با آن ایجاد نمایید. برای کسی که زیاد تجربه کار با محیط‌های گرافیکی را نداشته باشد بسیار راحت و ساده خواهد بود و کار کردن با آن نیز لذت‌بخش می‌باشد. این برنامه را حتی می‌توانید از طریق موبایل نیز اجرا نمایید که اگر این کار را انجام دهید از مرحله ارسال فایل توسط ایمیل رد خواهید شد و یک مرحله صرفه‌جویی خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: راه‌اندازی و نصب کردن اینستاگرام
فصل 2: تنظیم کردن پروفایل
فصل 3: هدف قراردادن مخاطبانتان
فصل 4: گرفتن و ارسال عکس
فصل 5: ضبط و ارسال فیلم
فصل 6: نظر دادن یا کامنت گذاشتن و Direct Messaging یا پیام مستقیم ارسال کردن
فصل 7: پیدا کردن افراد برای دنبال کردن
فصل 8: استفاده از قدرت هشتگ‌ها
فصل 9: اشتراک‌گذاری استوری اینستاگرام
فصل 10: جذاب کردن استوری‌ها
فصل 11: برنامه‌ریزی برای یک آگهی برنده
فصل 12: ایجاد یک آگهی موثر در اینستاگرام
فصل 13: ایجاد یک چالش برنده
فصل 14: اتصال نقاط بازاریابی
فصل 15: Insta-Diagnosing
فصل 16: Insta-Help در راه است
فصل 17: ده برند کشنده در اینستاگرام
فصل 18: ده مکان برای یافتن الهام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اینستاگرام در کسب و کار
نویسنده
مترجممیلاد شیروانی، سپیده بارانی شیرزاد
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-600-8871-58-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اینستاگرام در کسب و کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اینستاگرام در کسب و کار

برای دریافت کتاب اینستاگرام در کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.