معرفی و دانلود کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

عکس جلد کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
قیمت:
62000 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

همه‌ی ما برای تبلیغ کسب‌وکارمان به رسانه‌های اجتماعی نیاز داریم. کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به ما کمک می‌کند به‌جای امیدواری به پٌست‌های متعدد و بی‌هدف، برای پیشرفت در وب مارکتینگ برنامه‌ریزی کنیم. در یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی وب مارکتینگ آمازون، اندرو مکارتی ترفندهایی را در اختیارتان می‌گذارد که برای بهینه‌کردن شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها نیاز دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

برخلاف سایر کتاب‌های مرتبط با موضوع وب مارکتینگ، کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (500 Social Media Marketing Tips) به‌گونه‌ای طراحی شده است که پس از هر بار مطالعه، مطلبی ارزشمند به شما بیاموزد. هر زمان که به سراغ این کتاب صوتی اثر اندرو مکارتی (Andrew Macarthy) بروید، چه پنج دقیقه پس از صبحانه، چه نیم‌ساعت در مترو و یا تمام آخر هفته، فرصتی برای یادگیری چند نکته‌ی مفید از بین این نکته‌های کاربردی بی‌شمار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خواهید یافت. این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه با استفاده از صدها استراتژی سریع و کاربردی کسب‌وکار خود را در اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، لینکدین، تیک‌تاک و یا پینترست رشد دهیم.

هر دوره‌ای شیوه‌های بازاریابی مختص به خود را دارد و امروزه با فراگیر شدن دسترسی به اینترنت، بازاریابی هم تغییرات چشم‌گیری داشته است. رشد شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توئیتر، این پلت‌فرم‌ها را به محیط خوبی برای برنامه‌ریزی بازاریابی تبدیل کرده است. هرکدام از این شبکه‌های اجتماعی به شیوه‌ای خاص مخاطب و برند را به هم متصل می‌کنند. به همین دلیل اندرو مکارتی در کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نگاهی کامل و جامع به همه‌ی شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد انداخته است. طبقه‌بندی اطلاعات مربوط به شبکه‌های مختلف کمک می‌کند تا شنونده بر اساس نیاز خاصی که دارد بتواند نکاتی را که اندرو مکارتی در کتاب خود گفته است، به کار بگیرد.

هر بخش از کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی سرشار از دانش تخصصی است که با زبان و لحنی مناسب بیان می‌شود. می‌توانید این کتاب را نه بر اساس فهرست اولیه‌ی کتاب بلکه بر اساس نیاز خود گوش دهید. کتاب حاضر به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌شود هر بار روی یک شبکه‌ی اجتماعی تمرکز یا به‌شکلی تصادفی نکات پراکنده را دنبال کرد.

کلید موفقیت در رسانه‌های اجتماعی ایجاد یک برنامه‌ بازاریابی قوی و ثابت است که آگاهی از برند را افزایش دهد و منجر به جذب مشتریان وفادار شود. اندرو مکارتی در این کتاب تلاش می‌کند ما را برای انتخاب یک استراتژی بازاریابی قدرتمند آماده کند. طراحی مارکتینگ متناسب با نوع کسب‌وکار از نکات مهمی است که در این کتاب مطرح می‌شود. انواع محتواهایی که باید برای پلت‌فرم‌های گوناگون تولید شوند و چگونگی تولید چنین محتواهایی، توصیه‌هایی برای جذب دنبال‌کننده و توسعه‌ی جامعه‌ی مخاطب نیز از مسائلی است که گوش سپردن به کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به ما می‌آموزد. این کتاب توسط حامد غفاری به فارسی ترجمه شده و انتشار نسخه‌ی متنی آن را انتشارات برآیند به عهده داشته است.

نسخه‌ی صوتی این کتاب از اندرو مکارتی با صدای احسان شاه‌کرمی توسط شرکت توسعه محتوای لحن دیگر منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

  • جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی وب مارکتینگ. (وب‌سایت آمازون)
  • جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی تجارت الکترونیک. (وب‌سایت آمازون)
  • جزو فهرست 500 کتاب پرفروش کتابخوان کیندل

نکوداشت‌های کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

  • پر از نکات آسان و کاربردی که حتی فکرش را هم نمی‌کردم تا قبل از آن امتحان‌شان کنم. (ال. پی مگزین)
  • کسانی که قصد دارند فروش خود را در اینترنت و از طریق رسانه‌های اجتماعی بهبود بخشند، باید این کتاب را خریداری و مطالعه کنند. (ان. هیندس)
  • نکاتی بس ساده و در‌عین‌حال، ارزشمند در تمام رسانه‌های اجتماعی. کتابی خواندنی، آسان و لذت‌بخش با بسیاری از نکات برتر برای پیاده‌سازی در کسب‌و‌کار شما. (وب‌سایت آمازون)

کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای چه کسی مناسب است؟

اگر قصد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی دارید یا می‌خواهید استفاده‌ی بهینه‌تری از شبکه‌های اجتماعی کنید، نکته‌های این کتاب برای شما مناسب خواهد بود.

با اندرو مکارتی بیشتر آشنا شویم

نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی، اندرو مکارتی (متولد 1986)، در ولز به دنیا آمده است. مکارتی از طریق کتاب، وبلاگ، و برنامه‌های یوتیوب به پیشرفت هزاران کسب‌وکار کمک کرده است. اندرو که در آغاز به‌عنوان تولیدکننده‌ی محتوا و کپی رایتر فعالیت می‌کرد، تجربه‌ی خود را در قالب کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. استقبال بیش از انتظار از کتاب اندرو مکارتی باعث شد او فعالیت خود را به‌عنوان مدرس و آموزش‌دهنده‌ی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهد.

در بخشی از کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌شنویم

یکی از بزرگ‌ترین دام‌هایی که خیلی از شرکت‌ها را در خود گیر می‌اندازد، پست کردن نوعی از پست‌ برای ترغیب مخاطبان به لایک و کامنت‌گذاری است. بارزترین مثال آن را در اینستاگرام می‌بینیم: «دو بار ضربه بزن، ببین چی میشه». این نوع پست‌ها برای برخی اهداف خاص، خوب عمل می‌کنند، اما دید دقیقی از طرفداران و مشتری‌هایی که به محتوای شما علاقه دارند ارائه نمی‌کنند؛ در نتیجه نمی‌توانید میزان موفقیت واقعی خود را بسنجید. هرکسی می‌تواند برای لایک گرفتن عکس گربه جذابی را بگذارد؛ اما آیا چنین چیزی به برند شما مربوط می‌شود و آیا می‌تواند نظر واقعی طرفدارانتان را درباره‌ی شرکت شما نشان دهد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
3 دقیقه
سخن ناشر
3 دقیقه
سخن مترجم
4 دقیقه
چرا کسب‌وکار شما به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد؟
1 دقیقه
نوشته پشت جلد
57 دقیقه
فصل اول: نکته های مهمی که باید پیش از شروع کار درباره‌ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانید؟
59 دقیقه
فصل دوم: بهترین نوع محتوا برای انتشار در شبکه های اجتماعی؟
55 دقیقه
فصل سوم: ترفندهای فیسبوک - قسمت اول
46 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
33 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
39 دقیقه
فصل چهارم: ترفندهای توییتر - قسمت اول
39 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
42 دقیقه
فصل پنجم: ترفندهای پینترست - قسمت اول
22 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
51 دقیقه
فصل ششم: ترفندهای لینکدین
28 دقیقه
فصل هفتم: ترفندهای یوتیوب - قسمت اول
30 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
45 دقیقه
فصل هشتم: ترفندهای اینستاگرام - قسمت اول
32 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
34 دقیقه
فصل نهم: ترفندهای اسنپ چت
30 دقیقه
فصل دهم: نکته های بلاگ نویسی
9 دقیقه
فصل یازدهم: استراتژی کلی برای ابربازاریابی در شبکه های اجتماعی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
نویسنده
مترجمحامی معافی غفاری
راویاحسان شاه کرمی
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
62000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

شیرین کبریایی
۱۴۰۲/۶/۵
خیلی کتاب مفیدی بود. تشکر از آقای طالبی و آقای غفاری عزیز و سایر دوستان. من خود کتاب رو هم از آقای طالبی هدیه گرفتم و خیالم راحته که میتونم به منابعی که معرفی شده، خیلی سریع از طریق خود کتاب رجوع کنم.
روزبه دهقانی
۱۴۰۲/۷/۲۰
سلام. کتاب مفیدی هست اما داخل ایران کارایی ۱۰۰٪ندارد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب صوتی 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.