معرفی و دانلود کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟

عکس جلد کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟

کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟ نوشته‌ی مریم پورحسین دناک، ماجرای دختر بچه‌ای است که زمان خواب، وقتی پدر و مادرش چراغ‌های خانه را خاموش می‌کنند به شدت می‌ترسد و گریه می‌کند.

درباره‌ی کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟

همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات بزرگی که والدین با فرزندان خود دارند، مربوط به خواب و ترس از تاریکی است. کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟ علاوه بر اینکه برای کودکان مناسب است به پدر و مادرها نیز راهکارهایی ساده و عملی ارائه می‌دهد تا دیگر فرزندانشان از تاریکی نترسند.

ماجرای داستان این کتاب از اینجا آغاز می‌شود که دختر کوچکی موقع خوابیدن در اتاقش از تاریکی اتاقش می‌ترسد و حس می‌کند که صدای تق تق چوب جادوگر می‌آید. او از شدت ترس از پدر و مادرش می‌خواهد که در کنار آن‌ها بخوابد و دیگر دوست ندارد اتاقش را ببیند. مادر و پدر به دخترشان توضیح می‌دهند که هیچ چیز وحشتناکی در خانه وجود ندارد و جای نگرانی نیست، اما باز به بهانه‌های مختلف پیش مادرش برمی‌گردد و نمی‌تواند تنهایی بخوابد. به نظر شما در این شرایط پدر و مادر دختر کوچولوی قصه‌ی ما چه راهی را در پیش می‌گیرند تا به او اطمینان خاطر دهند؟

سخنی با والدین عزیز:

همه‌ی ما قادر هستیم تا هر چیز وحشتناکی را در دل تاریکی تصور کنیم و بترسیم. بنابراین الزماً در بزرگسالی شخصی در برابر ترس‌های خیالی مصونیت ندارد. پس منطقی است که برخی از کودکان از هیولاها، تاریکی و هر چیز چندش‌آور و حشتناکی بترسند. ترس از تاریکی نشان‌دهنده‌ی قوه تخیل و هوش بالا در کودکان است، نه حماقت و بی‌عرضگی!

هرگز کودکی را که از چیزی ترسیده است مسخره نکنید، زیرا این کار اصلاً صحیح نیست! در این شرایط سعی کنید با یافتن راهکارهایی جهت آرامش بخشیدن، به کودکتان کمک نمایید. برای مثال چراغ خوابی عروسکی و بامزه در اتاقش بگذارید و شب‌ها برایش روشن کنید تا دیگر احساس ترس به سراغش نیاید. هرگز اجازه ندهید که فرزندتان فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی ترسناک تماشا کند و همیشه از او مراقبت کنید تا شب‌ها خواب راحتی داشته باشد.

کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این قصه‌ی دلنشین همراه با تصاویر دوست‌داشتنی برای کودکان سنین 7 تا 9 سال مناسب است. همچنین والدین عزیز با بهره‌گیری از راهکارهای کاربردی این کتاب می‌توانند به کودکشان کمک کنند تا دیگر از تاریکی نترسند.

در بخشی از کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟ می‌خوانیم:

می‌شه چراغ‌ها رو موقع خواب روشن گذاشت؟
روح چیه مامانی؟
از کجا بدونم جادوگرا به سراغم نمان بابایی؟
چند شبه که خوب نخوابیدم... همش خواب بد می‌بینم و مامان و بابا رو صدا می‌زنم.
بعضی شب‌ها هم میرم تو اتاق مامان و بابا می‌خوابم.
دیگه اصلاً دوست ندارم برم توی اتاق خودم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آزمون یار پویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-622-683364-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟

برای دریافت کتاب با هیولای زیر تختم چه کار کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.