معرفی و دانلود کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم

عکس جلد کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم

کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! نوشته‌ی پاملا لنو، به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان برای کاهش وزن از هیپنوتیزم استفاده کرد. لنو در کتاب خود با اشاره به این نکته که چاقی و اضافه‌وزن همیشه از تغذیه ناشی نشده و در برخی افراد ریشه در وضعیت روحی، سلامت روان و سبک زندگیِ ناسالم دارد، به راهکارهایی اشاره کرده است که با به‌کار‌گیری آن‌ها، فرآیند کاهش وزن، سریع‌تر و مؤثرتر انجام می‌شود.

درباره‌ی کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو

آیا تعداد رژیم‌های غذایی که امتحان کرده‌اید از دست‌تان خارج شده است؟ آیا تاکنون از هیچ روشی برای کاهش وزن، نتیجه‌ی دلخواه‌تان را نگرفته‌اید؟ آیا هر چقدر تلاش کرده‌اید، نتوانسته‌اید از آن وزنِ اضافه خلاص شوید؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه چیزی مانع از رسیدن شما به نتیجه است؟ و اینکه شاید اضافه‌وزن شما، دلیلی به‌جز میزان کالری مصرفی‌تان داشته باشد؟ اگر این طور است، کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! (Weight-Loss Hypnosis) نوشته‌ی پاملا لنو (Pamela Leno)، برای شماست.

معرفی و دانلود کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!

آمارها نشان می‌دهند که حدود دو سوم از جمعیت ایران به اضافه‌وزن مبتلا هستند و این رقم، در حال افزایش است. از آن‌جایی که چاقی، ریشه‌ی بسیاری از بیماری‌ها از جمله سکته، دیابت، فشار خون و... است، توجه به وزن و حفظ آن در وضعیتِ تعادل، اهمیت بسیاری دارد. پاملا لنو در کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! علاوه بر تغذیه‌ی ناسالم، دلایل دیگری را هم مسبب اضافه‌وزن می‌داند. به عقیده‌ی او، چاقی می‌تواند از استرس، خستگی و حتی وضعیت روحی و روانی نامناسب نیز ناشی شود. لنو با اشاره به اهمیتِ اتفاق‌هایی که در درون هر فرد رخ می‌دهد، راهکارهای متفاوتی را در کتاب خود ارائه کرده است که یکی از آن‌ها، استفاده از هیپنوتیزم است.

به باور پاملا لنو، هیپنوتیزم می‌تواند شیوه‌ی عملکرد و تفکر شما را در مورد همه‌چیز، از جمله تغذیه، تغییر دهد. لنو به عنوان کارشناس ارشد هیپنوتیزم، در حل انواع مشکلات ناخواسته از جمله اضطراب، استرس، اعتیاد، اختلال در خواب، فوبیاها، اضافه‌وزن و... به افراد کمک می‌کند. لنو، هیپنوتیزم را یک روش درمانیِ روانشناختی مفید و تأثیرگذار می‌داند که می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات بد را درباره‌ی بدن خود، از خودتان دور کرده و آسان‌تر، عادت‌های بد تغذیه‌ای را ترک کنید.

پاملا لنو که خود مربی تناسب‌اندام، تغذیه و هیپنوتیزم‌درمانی است، در کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد تا محرک‌های غیرتغذیه‌ای افزایش وزن خود را شناسایی کنید، از افکار و رفتارهای خودتخریب‌گرانه دوری نمایید، خود را از هجومِ تبلیغات پرسروصدای مواد غذایی ناسالم دور نگه دارید و از همه مهم‌تر، از هیپنوتیزم برای کاهش وزن بهره ببرید. کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی برگردان شده و در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!

  • پاملا لنو در کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو، از تجربه‌های زندگی شخصی خود و همین‌طور از نتایج پژوهش‌های عملی استفاده کرده و شما را در سفری به سمت یک سبک زندگی شادتر و سالم‌تر راهنمایی می‌کند. (جینا کی)

  • من از خواندن کتاب پاملا لنو، با هیپنوتیزم لاغر شو، بسیار لذت بردم. این روش برای مواجهه با استرس‌های پیچیده و فزاینده‌ای که امروزه با آن‌ها روبه‌رو هستیم، کاملاً کاربردی است. لنو اطلاعات علمی پیچیده را برای استفاده‌ی عموم مردم، ساده کرده است. (ربکا سی)

کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو مناسب چه کسانی است؟

اگر تا به حال از روش‌های زیادی برای کاهش وزن استفاده کرده‌ اما از هیچ‌کدام نتیجه‌ی دلخواهتان را نگرفته‌اید، این کتاب برای شماست. راهکارهای جدید پاملا لنو در کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو می‌تواند شما را با سرعت و سهولت بیشتری به وزن دلخواهتان برساند.

در بخشی از کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم می‌خوانیم

سه نوع استرس وجود دارد: خوب، بد و زشت. به‌عبارت‌دیگر استرس سازنده یا انگیزه‌بخش، استرس حاد و استرس مزمن. در مجموع استرس خلاق یا انگیزشی می‌تواند چیزی مانند خرید خانه، ماشین، ازدواج و غیره باشد. استرس حاد زمانی است که به ماشینی که جلوی شماست برخورد می‌کنید یا تلفن همراه خود را در دریاچه می‌اندازید. آن‌ها یک آغاز و یک پایان دارند. ترشح هورمون‌های استرس - آدرنالین و کورتیزول در میان بقیه - بلافاصله از غدد فوق کلیوی شما خارج می‌شود و بدن را برای مبارزه، دویدن، ثابت ماندن یا واکنش سریع آماده می‌کنند. سومین نوع استرس، خطرناک‌ترین آن یعنی استرس مزمن است. همان چیزی است که ما در اینجا روی آن تمرکز خواهیم کرد تا به شما کمک کند بفهمید چه تأثیری بر سلامتی‌تان دارد. خبر خوب این‌که شما همچنین چهار تکنیک را یاد خواهید گرفت که هورمون‌های استرس را قطع کرده و در عرض شصت ثانیه به شما تسکین می‌دهد. پس ادامه مطلب را بخوانید.

در واقع استرس مزمن چیست؟ استرس مزمن انتشار مداوم هورمون‌های استرس است، معمولاً به صورت روزانه، که متوقف هم نمی‌شود. نمونه‌هایی از این می‌تواند زندگی مشترک ناخوشایند، فقر، نژادپرستی، شغلی که از انجامش متنفر هستید، کووید19 یا مرگ ناشی از آن. مطمئن هستم که شما می‌توانید به برخی از نمونه‌های خودتان دست پیدا کنید، احتمالاً چیزی که در حال حاضر تجربه می‌کنید. من آن را یک ضربه چکشی از هورمون‌های استرس می‌نامم. آن‌ها خاموش نمی‌شوند. مانند یک زنجیره از هورمون‌های استرس است که به طور مداوم در جریان خون وارد می‌شود. این استرس روی خواب، سیستم ایمنی و سایر هورمون‌ها تأثیر می‌گذارد و بدن را از استفاده از چربی برای انرژی کاملاً بازمی‌دارد، زیرا بدن نمی‌داند که آیا در حال فرار از ببر، جستجوی غذا یا عبور از دشت‌هاست.

فهرست مطالب کتاب

حمایت‌ها از کتاب
1- به‌هیچ‌وجه این کتاب درباره رژیم نیست
2- من چه کسی هستم و چرا باید به من اعتماد کنید؟
3- آماده در دست گرفتن کنترل زندگی خود هستید؟
4- غذا برای فکر
5- قند و تمام جاهایی که دوست دارد در آن‌ها پنهان شود
6- استرس، قاتل خاموشی که هرگز در گواهی فوت ذکر نمی‌شود
7- دل، قلب و مغز- سلامت از درون به بیرون می‌آید
8- پرتاب فکر- افکار خود را دوباره آموزش دهید تا از موفقیت شما حمایت کنند
9- تلقین به خود و اعلان‌ها- راهکار
10- راهنمای پیشرفت آینده برای تکنیک تلقین به خود
11- نتایجی که می‌توانید اندازه‌گیری کنید
12- همه چیز عالی به نظر می‌رسد، اما...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-964-233-480-3
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو!

برای دریافت کتاب با هیپنوتیزم لاغر شو! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.