معرفی و دانلود کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری

عکس جلد کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری

کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری شصت‌وپنج دستورالعمل برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های لاغری و سم‌زدا را در بر دارد که توسط ملیسا کاترین، کارشناس کاهش وزن و متخصص تغذیه ارائه شده است. این کتاب همچنین به نکات مهم و جالب‌توجهی درباره‌ی خواص میوه‌ها و گیاهان دارویی اشاره می‌‌کند که می‌تواند به‌عنوان راهنمایی برای ترکیب موادِ متفاوت و تهیه‌ی نوشیدنی‌های جدید به کار رود.

درباره‌ی کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری

ملیسا کاترین (Melissa Kathryn) در کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری (Sip Yourself Slim) از شیوه‌ی آماده‌سازی شصت‌وپنج نوشیدنی لاغرکننده و سم‌زدا برای شما گفته است. اگر در شرایط وزنی ایدئال به سر نمی‌برید و تصور می‌کنید خیلی لاغر یا خیلی چاق هستید، اگر گمان می‌کنید که بدن شما به پاکسازی، تقویت سیستم ایمنی و سم‌زدایی نیاز دارد و اگر به دنبال راهی برای کاهش خستگی و بهبود خلق‌وخوی خود هستید، می‌توانید از دستورالعمل‌هایی که نویسنده در این کتاب ارائه کرده است استفاده کنید تا به وضعیت تندرستی مطلوب دست یابید.

ملیسا کاترین بهترین دستورالعمل‌های خود را برای تهیه‌ی نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های سلامتی در کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری گرد آورده است. کاترین کارشناس کاهش وزن و متخصص تغذیه است و به‌عنوان فردی آگاه در این حوزه، از تأثیری که آب و ترکیبات آن بر سلامت افراد می‌گذارند، مطلع است. او که دلیل پوست شفاف و درخشان و ظاهر جوانش را نوشیدنِ زیاد آب و ترکیبات متنوعِ آن با میوه‌ها و گیاهانِ مختلف و همین‌طور سبک زندگی سالم می‌داند، در این کتاب قصد دارد شما را نیز راهنمایی کند تا با بهره بردن از این شیوه‌ی او، به بدنی سالم و شاداب دست پیدا کنید.

پایه‌ی اصلی نوشیدنی‌های ملیسا کاترین را آب تشکیل می‌دهد. کاترین با افزودن میوه‌ها و گیاهانِ متنوع به آب، به ترکیباتی دست پیدا کرده است که نوشیدنِ هر جرعه از آن‌ها اندک‌اندک سبک زندگیِ افراد را تغییر می‌دهد و بر سلامت جسم و روان آن‌ها اثر می‌گذارد. او همچنین مخاطبان خود را ترغیب می‌کند تا آن‌ها نیز با ترکیب مواد غذایی موردعلاقه‌شان با آب، به نوشیدنی‌های متفاوتی برسند که هم باب طبع و مطابق ذائقه و سلیقه‌شان باشد و هم از خاصیت‌های غذایی آن‌ها بهره‌مند شوند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که نوشیدنِ آب موجب افزایش طبیعی متابولیسم بدن می‌شود و در از بین بردن سلول‌های چربی مؤثر است و به همین دلیل، نوشیدنِ دمنوش‌های میوه‌ای و گیاهی، می‌تواند راهی ساده و بی‌ضرر برای کاهش وزن باشد. این نوشیدنی‌ها اغلب به آسانی تهیه می‌شوند و فاقد کالری می‌باشند و همین موضوع باعث شده است تا به ابزاری کارآمد و قابل دسترس برای کاهش وزن و پاکسازی و رسیدن به سلامتی تبدیل شوند. از دیگر آثار و جنبه‌های مثبت استفاده از دمنوش‌ها، می‌توان به بهبود کارکرد دستگاه گوارش اشاره کرد؛ دمنوش‌ها سموم بدن را دفع می‌کنند و در رفع گرسنگیِ کاذب و ایجاد احساسِ سیری طولانی‌‌تر دخیل هستند.

در کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری با خاصیت‌های غذایی مواد تشکیل‌دهنده‌‌ی اغلب دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید بنا به هدفی که در نظر دارید، خودتان دست به ترکیب مواد بزنید. ملیسا کاترین این مواد را در دسته‌های مختلفی از جمله میوه‌ها، دانه‌ها، روغن‌های اسانس، گیاهان دارویی و چای قرار داده است و پس از اشاره‌ی کوتاهی به ویژگی‌های هر ماده‌ی غذایی و ترکیبات احتمالی آن‌ها، به معرفی دمنوش‌هایی می‌پردازد که بیشتر از همه امتحان کرده و از آن‌ها نتیجه گرفته است. به‌عنوان مثال نام یکی از نوشیدنی‌های او «آب لاغری» است. برای درست کردنِ آب لاغری باید از دو عدد لیموی متوسط، یک خیار نازک، دوازده برگ نعناع و دو قاشق غذاخوری زنجبیل رنده‌شده و پوست‌کنده استفاده کنید. کاترین می‌گوید این نوشیدنی محبوب او برای وزن کم کردن و سم‌زدایی است که تمام بدن را شستشو می‌دهد. او پیشنهاد می‌کند به‌صورت روزانه از این دمنوش استفاده کنید تا نتایج شگفت‌انگیز آن را در زندگی خود ببینید.

کتاب جرعه‌های شیرین لاغری به‌کوشش انتشارات جزیره کتاب و با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به بازار کتاب عرضه شده است. نسخه‌ی صوتی آن را با خوانش محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی راه‌های مؤثری برای بهبود وضعیت جسمانی و رسیدن به تندرستی هستید، شنیدنِ کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری را که حاوی دستورالعمل‌هایی برای آماده‌کردنِ نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های متنوع و سالم است، به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری می‌شنویم

مادربزرگم، فرشته‌ای حیرت‌انگیز که از درون و بیرون خیره‌کننده بود، گفت: «ملیسا می‌خواهی بزرگ شوی تا زنی زیبا با پوستی درخشان باشی؟» من گفتم بله و او گفت: «پس آب بنوش و همیشه آن دو چیز را خواهی داشت.» به نظر می‌رسد تحقق چنین وعده‌ی بزرگی فقط با آب خوردن ممکن نباشد اما من گوش دادم و به‌دلیل همان توصیه، آب نوشیدنی روزانه‌ی من بود. من معتقدم پوست شفاف، رنگ درخشان و ظاهر جوان من تا حد زیادی به آب و یک سبک زندگی سالم وابسته است. البته باید یادآوری کنم که بدنم به‌خاطر این کار عاشق من است. من عشقم به آب را با سابقه‌ام به‌عنوان یک مختصص تغذیه با مدرک رسمی کارشناس کاهش وزن و مربی آموزشی زنان در راهنمای دستور آماده‌سازی این نوشیدنی در این‌جا ترکیب کرده‌ام. هر یک از نوشیدنی‌های شفابخش و تابناک من سرشار از عشق و مزایای فوق‌العاده‌ی غذاهای مورد علاقه‌ی خودم است. در هر جرعه آنزیم‌های قدرتمند، عناصر زیباکننده و تقویت کننده سلامتی را در یک ترکیب خوشمزه، سالم و شفابخش با طعم‌های متفاوت و با طراوت دریافت می‌کنید. دستورالعمل‌های نوشیدنی در راهنمای تهیه‌ی آب تابناک به شما در موارد زیر کمک می‌کند: نفخ‌زدایی، لاغری، سم‌زدایی، پاک‌سازی، تقویت ایمنی بدن، کاهش التهاب‌ها و قرمزی پوست، افزایش قدرت مغز، کاهش روند پیری، بهبود هضم غذا، افزایش مصرف مواد مغذی و بهبودی خلق‌و خوی روزانه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
قسمت اول
29 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های آموزش آشپزی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری

Maryam hadi
۱۴۰۲/۱۲/۷
واقعا جرعه‌های شیرین و خوشمزه‌ای یاد میده عالی هستین ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری

برای دریافت کتاب صوتی جرعه‌های شیرین لاغری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.