معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود

عکس جلد کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود

لیزا جاکوبسن در کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود یک راهنمای عملی و کاربردی برای بهبود روابط زناشویی ارائه می‌دهد. شما با شنیدن این کتاب، به جنبه‌های کمتر دیده‌شده از محسنات اخلاقی همسرتان پی می‌برید و راه درست گرامی داشتن این ویژگی‌ها را نیز یاد می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود

زبان قدرتمندترین عضو بدن ماست و به خود ما بستگی دارد که چطور از آن استفاده کنیم. حرف‌ها و کلمات ما انسان‌ها قدرت این را دارند که کسی را به بلندترین مرتبه‌ی لذت برسانند و یا او را از اوج خوشی به زمین بکوبند و نابودش کنند. دقیقاً به خاطر همین قدرت بسیار زیاد است که باید در استفاده از زبانمان دقت بالایی به خرج دهیم. البته این دقت، تنها در نیازردن بقیه به وسیله‌ی کلاممان خلاصه نمی‌شود. اینکه مراقب باشیم با حرف‌هایمان کسی را آزار ندهیم، کمترین کاری است که باید در برخورد با دیگران انجام دهیم. ما می‌توانیم از این محدوده فراتر رویم و با قدرت کلاممان، کاری کنیم تا افراد مهم زندگی‌مان به رشد و شکوفایی برسند. حرف‌های ساده‌ای که در نظر ما کوچک و پیش‌پاافتاده به نظر می‌رسند، چنانچه واقعی باشند و از ته دل گفته شوند، می‌توانند به عمیق‌ترین شکل ممکن در طرف مقابل اثر کنند و با تغییرات مثبت، زندگی او را دگرگون سازند.

گفتن این جملات مثبت و محبت‌آمیز به شریک عاطفیمان که مهم‌ترین فرد زندگیمان محسوب می‌شود، اهمیتی حیاتی دارد. همیشه گفته‌اند که ارزش عمل بالاتر از حرف است؛ ولی این جمله، نشان‌دهنده‌ی بی‌ارزش بودن حرف و کلام نیست. همان‌قدر که تنش و جملات منفی و قهرآمیز کیفیت یک رابطه را کاهش می‌دهند، جملات مثبت و تأکیدی نیز قادرند یک رابطه را از این رو به آن رو کنند و دوباره آن را به روزهای عاشقانه‌ی اولش بازگردانند. لیزا جاکوبسن (Lisa Jacobson) در کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود (100 Words of Affirmation Your Husband Needs to Hear) راه و روش گفتن این عبارات محبت‌آمیز را به شما آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود

بسیاری از ما در محیطی رشد نکرده‌ایم که ابراز محبت کلامی را یاد بگیریم. ما نمی‌دانیم باید چه بگوییم، آن را در چه زمانی بگوییم و به چه دلیلی آن را به زبان بیاوریم. آیا تنها گفتن و تکرار کردن جمله‌ی «دوستت دارم» کافی است یا راه‌های بهتر و متنوع‌تری نیز برای ابراز علاقه و انتقال حس مثبت وجود دارد؟ اگر شما هم در این زمینه بی‌تجربه و بی‌اطلاعید، می‌توانید از کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود کمک بگیرید. در این کتاب، لیزا جاکوبسن موقعیت‌های مختلفی را توصیف می‌کند که به خاطر چیزهای مختلف، گاه کوچک و بی‌اهمیت و گاه مهم و ضروری، قدردان همسرش بوده. شنیدن این کتاب برای یک خانم دو مزیت دارد؛ یک اینکه متوجه برخی از محسنات اخلاقی همسرش می‌شود که شاید پیش از این آن‌ها را درک نکرده، و دو اینکه یاد می‌گیرد برای هر کدام از این اخلاق‌های مثبت چطور می‌تواند جمله‌ای محبت‌آمیز و تشویقی به زبان بیاورد تا شریک عاطفی‌اش را خوشحال و دل‌گرم کند. ما شنیدن این کتاب را به آقایان نیز توصیه می‌کنیم، زیرا از این طریق، پی به هزاران موقعیتی می‌برند که می‌توانند از همسرشان حمایت کنند و از این بابت تحسین و تشویق او را به دست بیاورند.

لیزا جاکوبسن به همراه همسرش مت جاکوبسن، در زمینه‌ی نوشتن کتاب‌هایی با مضمون بهبود روابط عاطفی میان زن و شوهر سابقه‌ای طولانی دارد. معمولاً کتاب‌های آن‌ها به صورت جفت، یکی خطاب به خانم و دیگری خطاب به آقا، نوشته می‌شود. این موضوع در مورد این کتاب نیز صدق می‌کند؛ کتاب «100 عبارت تأکیدی که همسرتان نیاز دارد بشنود» توسط مت جاکوبسن نوشته شده که مخاطب اصلی‌اش، آقایان هستند. گرچه درست مثل همین کتاب،‌ خواندن آن برای بانوان نیز خالی از لطف نخواهد بود.

کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جزیره‌ی کتاب ناشر این اثر است و شما آن را با صدای محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود برای چه کسانی مناسب است؟

خانم‌ها و آقایانی که قصد دارند کیفیت رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود را بالا ببرند، مخاطبین این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود می‌شنویم

من خیلی خوب نمی‌خوابم. برای من غیرعادی نیست که در نیمه‌های شب از خواب بیدار شوم و سپس ساعت‌ها بیدار بمانم. ذهنم به راه می‌افتد و تمام ترس‌ها و نگرانی‌هایی که در طول روز از بین می‌بردم، به سراغم می‌آیند. من آگاهم که باید اضطراب خود را در دعا به خدا بسپارم و در آن آیاتی که به من یادآوری می‌کند که او کنترل را در دست دارد، تأمل کنم. بااین‌حال من بی‌خواب می‌مانم، به سقف خیره می‌شوم و برای از بین بردن نگرانی‌ها می‌جنگم. در نهایت من شوهر بیچاره‌ام را که در حال خواب است تلنگر می‌زنم و بدون اینکه حرفی بزنم، او می‌داند چه باید بکند. دست‌هایش را دور من حلقه می‌کند و من را محکم می‌گیرد و این عمل ساده بدن من را آرام می‌کند و خیالم را راحت می‌کند. چیزی در مورد بازوهای قوی او که مرا در آغوش می‌گیرد به من کمک می‌کند احساس کنم در کنارش جایم امن است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
قسمت یک
32 دقیقه
قسمت دو
30 دقیقه
قسمت سه
29 دقیقه
قسمت چهار
22 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود

عاطفه
۱۴۰۳/۲/۶
کتاب مثبت، خوب و مفیدی بود. البته بعضی از مثال‌ها و رفتار‌ها خیلی خاص بود و شاید بهتر باشه هر کس مثال‌های خودش رو پیدا کنه که کاربردی باشه وگرنه ممکنه تبدیل به توقع و سپس بدتر شدن رابطه میشه.
missha Mii
۱۴۰۳/۱/۳۱
حس خیلی خوبی بهم داد شنیدنش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود

برای دریافت کتاب صوتی 100 عبارت تاکیدی که شوهرتان نیاز دارد بشنود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.