معرفی و دانلود کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم

عکس جلد کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم
قیمت:
۴۵۰۰۰ 22500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم

با درک آنچه درون ذهن اتفاق می‌افتد بهتر می‌توان چرایی‌ها و دلایل پایبند نبودن به رژیم‌های غذایی را متوجه شد. پاملا لنو در کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! روش‌های موثری را برای درک بهتر وضعیت ذهنی و تغییر آن متناسب با رژیم موردنظر ارائه می‌کند. او نشان می‌دهد که تنها شمارش کالری‌ها باعث کاهش کربوهیدرات‌ها نمی‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو!

عوامل بسیاری در افزایش وزن افراد دخیل هستند. پاملا لنو (Pamela Leno) در کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! (Weight-Loss Hypnosis) ابتدا ما را با عوامل مختلف تأثیرگذار بر چاقی و لاغری آشنا می‌کند. غذا خوردن زیاد تنها دلیل چاقی نیست؛ بسیاری از افراد بااینکه غذای زیادی نمی‌خورند نسبت به دیگران استعداد بیشتری برای افزایش وزن دارند یا دیگرانی با وجود حجم زیاد مواد غذایی همچنان لاغر می‌مانند. علاوه بر تفاوت‌های فیزیولوژیک، بخش مهمی از عوامل مؤثر در تغییر وزن به ذهن افراد مربوط می‌شود. با درک بهتر ذهن خود می‌توانیم وسواس‌ها و نگرانی‌های پنهانی را که بر پرخوری ما تأثیرگذارند، شناسایی کنیم.

پس از درک ذهن و به دست آوردن آگاهی نسبی از نیازهای واقعی خود باید گام‌هایی عملی برای ازبین‌بردن افکار و رفتارهایی برداریم که در افزایش وزن ما تأثیرگذار بوده‌اند. کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! همچنان که در ایجاد درک بهتر کمک می‌کند،‌ این راهکارهای عملی را نیز پیش پای ما قرار می‌دهد. پاملا لنو در این کتاب صوتی نشان می‌دهد که بسیاری از رفتارهای ما ناشی از خودباختگی در برابر وضعیت‌های ذهنی است. کنترل نیازهای بدن و مدیریت شیوه‌ی پاسخ‌گویی به این نیازها از کلیدهای لاغر شدن با هیپنوتیزم است.

تبلیغات وسوسه‌برانگیز صنایع غذایی نقش مخربی در کنترل وزن دارند. هرچقدر ما سعی کنیم با درک بهتر ذهن به شکل بهتری شیوه‌ی مصرف خود را مدیریت کنیم؛ بازهم این تبلیغات می‌توانند ما را از مسیر درستی که انتخاب کرده‌ایم گمراه کنند. پاملا لنو در کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! راه‌هایی برای شناسایی تبلیغات ناسالم شرکت‌های غذایی معرفی می‌کند. با شناسایی این تبلیغات ناسالم می‌توانیم کمتر خود را در معرض تبلیغ آن‌ها قرار داده و بیشتر به رژیم غذایی خاصمان پایبند بمانیم.

یکی از مشکلات روانی آسیب‌زننده به فرایند کاهش وزن، ناامیدی ناشی از آشکار نبودن تغییر وزن است. هر بار که روی ترازو برویم و اعداد مورد انتظار خود را نبینیم باعث می‌شود از ادامه دادن به رژیم غذایی دلسرد شویم. پاملا لنو معتقد است باید انتظاری را که از خود داریم با توجه به وضعیت ذهنی و روانی‌مان تطبیق دهیم تا پیش خود دچار سرشکستگی نشویم. تطبیق انتظارمان از خود و سرعت واقعی کاهش وزن باعث می‌شود همیشه اعتمادبه‌نفس کافی را برای کاهش وزن در خود داشته باشیم.

کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! یک رویکرد گام‌به‌گام از درون به بیرون است که به ما برای دستیابی به وزن مناسب کمک می‌کند. این کتاب توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی ترجمه شده و انتشارات جزیره‌ی کتاب آن را با صدای لیلا ولی پور در اختیار شنوندگان قرار داده است.

کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند مناسب است. اگر فکر می‌کنید رژیم‌ها و روش‌های پیشین برای لاغر شدن، پاسخ مناسبی به نیاز شما نداده‌اند، شنیدن این کتاب می‌تواند راهکارهای جدیدی را پیش‌پایتان بگذارد.

با پاملا لنو بیشتر آشنا شویم

پاملا جی. لنو (Pamela J Leno) متخصص تغذیه و مربی تناسب‌اندام آمریکایی است که از انرژی‌درمانی و هیپنوتیزم برای کمک به بیمارانش استفاده می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! می‌شنویم

سه نوع استرس وجود دارد؛ خوب، بد و زشت. به‌عبارت‌دیگر استرس سازنده یا انگیزه‌بخش، استرس حاد و استرس مزمن. درمجموع استرس خلاق یا انگیزشی می‌تواند چیزی مثل خرید خانه، ماشین، ازدواج و غیره باشد. استرس حاد زمانی است که به ماشینی که جلوی شماست برخورد می‌کنید یا تلفن همراه خود را در دریاچه می‌اندازید. آن‌ها یک آغاز و یک پایان دارند. ترشح هورمون‌های استرس، آدرنالین و کورتیزول در بین بقیه بلافاصله از غدد فوق کلیوی شما خارج می‌شود و بدن را برای مبارزه، دویدن، ثابت ماندن یا واکنش سریع آماده می‌کند. سومین نوع استرس، خطرناک‌ترین آن یعنی استرس مزمن است. همان چیزی که ما در اینجا تمرکز خواهیم کرد تا به شما کمک کند بفهمید چه تأثیری بر سلامتی دارد. خبر خوب اینکه شما همچنین چهار تکنیک را یاد خواهید گرفت که هورمون‌های استرس را قطع کرده و در عرض شصت ثانیه به شما تسکین می‌دهد.

استرس مزمن انتشار مداوم هورمون‌های استرس به‌صورت روزانه است که متوقف هم نمی‌شود. نمونه‌هایی از این می‌تواند زندگی مشترک ناخوشایند، فقر، نژادپرستی، شغلی که از انجامش متنفر هستید، کووید 19 یا مرگ ناشی از آن باشد. مطمئنم شما می‌توانید به بخشی از نمونه‌های خودتان دست پیدا کنید. احتمالاً چیزی که در حال حاضر تجربه می‌کنید. من آن را یک ضربه‌ی چکشی از هورمون‌های استرس می‌نامم. آن‌ها خاموش نمی‌شوند. مثل یک زنجیره از هورمون‌های استرس است که به‌طور مداوم در جریان خون وارد می‌شود. این استرس روی خواب،‌ سیستم ایمنی و سایر هورمون‌ها تأثیر می‌گذارد و بدن را از استفاده از چربی برای انرژی کاملاً بازمی‌دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
معرفی و فصل یک
16 دقیقه
فصل دو و فصل سه
26 دقیقه
فصل چهار و فصل پنج
28 دقیقه
فصل شش و فصل هفت
32 دقیقه
فصل هشت و فصل نه
19 دقیقه
فصل ده و فصل یازده
11 دقیقه
فصل دوازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو!: هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ 22500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو!

فریبا دیده بان
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتابی خوب و جامع در ارتباط با آرامش جسم و روح می‌باشد. مطالب آموزنده و کاربردی در ارتباط رسیدن به یک جسم خوب و نرمال و بهره گیری از اصول تغذیه‌ای مناسب و همچنین چگونه با خود مهربان باشیم و اینکه چگونه در برابر آسیب‌های فردی و اجتماعی از خود محافظت کنیم و بتوانیم به بهترین گونه زندگی متعادل و آرامی را داشته باشیم.
لیلا اصفهانی
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتاب بسیار عالی و خوبی بود
به شدت توصیه میشود، تاثیرش بی نظیر بود برای من
سپهر ودایع خیری
۱۴۰۲/۹/۱۲
تو دسته کتابهای هیپنوتیزم و قانو جذب و.. ضعیفترین کتابی بود که خوندم تا حالا
نسرین نادری راد
۱۴۰۲/۲/۱
راهنمایی‌های خوبی در کتاب برای جلوگیری از پرخوری بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو!

برای دریافت کتاب صوتی با هیپنوتیزم لاغر شو! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.