معرفی و دانلود کتاب باب اسفنجی

عکس جلد کتاب باب اسفنجی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باب اسفنجی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باب اسفنجی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باب اسفنجی

باب اسفنجی، اسفنج زرد بامزه‌ای‌ست که در زیر دریا با دوستانش زندگی می‌کند. او همیشه ایده‌های جالبی دارد. این بار باب در کتاب باب اسفنجی نوشته اریکا پاس می‌خواهد پدرش را در یک جشن عالی همراهی کند و چه چیز بهتر از بازی و وقت گذراندن با پدر! این داستان دوست‌داشتنی را بخوانید تا ببیند باب اسفنجی، شلوار مکعبی برای این جشن چه کارهایی در سر دارد.

درباره کتاب باب اسفنجی:

قرار است در ساحل صدف در نزدیکی اقیانوسی که اهالی بیکینی باتم (محل زندگی باب اسفنجی) در آن هستند، سالگردی برای بازی پدرها و بچه‌هایشان برگزار شود. باب اسفنجی برای این جشن خیلی هیجان‌زده است. چون همه پدرها قرار است در این روز حاضر شوند و باب خیلی مشتاق دیدن پدرش است.

در کتاب جذاب باب اسفنجی (!SpongeBob SquarePants: hooray for dads)، با پدر دوست‌داشتنی پاتریک، اختاپوس، سندی و همه دوستان باب اسفنجی آشنا می‌شوید و در هیجان شرکت در این جشن که اتفاقا مسابقه جالبی هم در آن برگزار می‌شود، سهیم خواهید شد.

وقتی مسابقه شروع می‌شود، همه مشغول بازی می‌شوند و برای به دست آوردن جایزه بزرگ تلاش می‌کنند. نویسنده این کتاب، اریکا پاس (Erica Pass) در این داستان به کودکان یاد می‌دهد که همه چیز به برد و باخت محدود نمی‌شود؛ بلکه باید قدر اوقات خوشی که در کنار هم داریم را بدانیم و از وجود یکدیگر لذت ببریم.

انیمیشن اقتباس شده براساس کتاب باب اسفنجی:

انیمیشن باب اسفنجی، سریالی تلویزیونی محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال 1999 آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد. این مجموعه‌ی طنز و ماجراجویانه، داستان باب اسفنجی و دوستانش را در شهری خیالی در زیر آب به تصویر می‌کشد. انیمیشن باب اسفنجی جوایز گوناگون و متعددی را نیز دریافت کرده است و علاوه بر سریال تلویزیونی، 4 فیلم انیمیشن سینمایی نیز از آن ساخته شده که همه‌ی آن‌ها با استقبال بسیار زیاد کودکان و حتی بزرگسالان در دنیا مواجه شدند.

کتاب باب اسفنجی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال از خواندن این داستان و دیدن تصاویر جذاب این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب باب اسفنجی می‌خوانیم:

باب اسفنجی با تعجب گفت: "جایزه؟! مگر به جز لذت و خوش‌گذراندن با پدرهایمان در این روز، جایزه‌ای هم وجود دارد؟ " سندی گفت: " البته باب اسفنجی. ما یک مسابقه هم داریم که فقط یک تیم می‌تواند جایزه را برنده شود. اما جایزه مخفی و یک غافلگیری است و هیچکس نمی‌داند چیست. " اختاپوس که حوصله‌ی مسابقه را نداشت با خودش گفت: "خب، انتظار داشتم که این تعطیات برای استراحت باشد و من را از این کارها دور کند. "

باب اسفنجی گفت: "من به جایزه اهمیتی نمی‌دهم. من فقط برای بودن با پدرم هیجان زده هستم. " درست همان موقع صدای بوق اتوبوسی که همه‌ی پدرها در آن جمع شده بود تا به ساحل بیایند، شنیده شد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باب اسفنجی
نویسنده
مترجممینا فاضلی
ناشر چاپینشر فرواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-5679-11-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باب اسفنجی

Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۱/۹/۱۹
یک کتاب جذاب برای کودکان فقط کمی متن کتاب خشک و رسمی بود و اشاره مستقیم داشت به موضوع اخلاقی یا درس اخلاقی داستان و این زیاد برای من جالب نبود میشد کمی خلاقا نه تر این پیام به بچه‌ها انتقال داد تصویر سازی کتاب از نظر تنوع رنگی خوب بود ولی یک جاهایی تصویر از وسط قطع شده بود و باعث میشد تصویر قابل درک نباشه و ناقص بنظر بیاد پسرم بسیتر از داستان خوشش میاد ممنونم از کتابراه
نسرین سعادتی
۱۴۰۲/۱/۹
در موقعیتی طلایی بداد من رسید. کودکانی میهمان من شدند و در لحظه به فکر افتادم که باهم کتاب بخوانیم که سرگرم و خوشحال شوند. باهم اپ کتاب راه را باز کردیم و در بخش کتاب کودک به سلیقه خودشان این کتاب راانتخاب کردیم و باهم خواندیم و. کتاب راه متشکرم.
زینب سبزعلی
۱۴۰۲/۴/۲
کتاب خوب و بامزه‌ای بود عالی
توصیه می‌کنم وقتی کتاب را برای بچه‌ها می‌خوانید مکالمه‌ها را به زبان گفتاری بخوانید
Zeinab Yousefi
۱۴۰۲/۴/۱۴
سلام‌ای کاش نتیجه مسابقه هر مشخص بود تا برای بچه دلیل برنده شدن پلانکتون مشخص باشه
A
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خوبی برای کودکان است اما میتوانست خلاقانه تر عمل کند تا پیام اخلاقی به شکل بهتری منتقل شود
الهام نظاری
۱۴۰۱/۶/۲۱
نثر روان و زیبا... توصیه میکنم حتما برای کودکان تهیه کنید و بخوانید.
ژیلا ابوصابر
۱۴۰۱/۸/۱۰
کتاب خنده داری بود و دخترم خیلی خوشش اومد
رادان عامریان
۱۴۰۲/۵/۷
قصه کتاب تکراری بود و نقاشی‌های متنوع بودند
لیلا مقدم
۱۴۰۲/۲/۲۲
حاوی نکات خوبی برا کودکان بود
حمید رضا خادمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کودکم کتاب رو دوست داشت
الیاس امرایی
۱۴۰۲/۹/۱۹
خیلی خوب بود ولی صورتی نبود
مهیار
۱۴۰۲/۸/۶
خوب بود پسرم دوست داشت
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب باب اسفنجی

برای دریافت کتاب باب اسفنجی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.