معرفی و دانلود کتاب هواپیماها

عکس جلد کتاب هواپیماها
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هواپیماها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هواپیماها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هواپیماها

رویای شرکت در مسابقات آکروباتیک برای یک هواپیمای سمپاشی به نظر خنده‌دار و نشدنی به نظر می‌آید. اما کلی هال در کتاب هواپیماها نشان می‌دهد که چطور داستی چوپر این هواپیمای قهرمان، برای رویای خود تلاش می‌کند و بیخیال آرزوهایش نمی‌شود.

درباره کتاب هواپیماها:

در شهری کوچک یک هواپیمای سمپاشی به اسم داستی چوپر زندگی می‌کرد. کار او سمپاشی کردن مزرعه‌ها بود. اما داستی همیشه در ذهنش رویای مسابقه دادن با هواپیماهای سریع را داشت و آرزویش بود روزی در مسابقات جهانی مانورهای هوایی و آکروباتیک شرکت کند. هر چند رئیس و دوستانش این آرزو را خیلی جدی نمی‌گرفتند.

داستی هواپیمای دوست‌داشتنی و مهربانی بود که دوستان زیادی داشت. همه تمایل داشتند که به او کمک کنند تا در مسابقات شرکت کند اما رویای داستی خیلی بزرگ بود پس تصمیم گرفت تلاشش را بیشتر کند و به آن چیزی که آرزویش را دارد، برسد. اگر می‌خواهید بدانید او چطور این راه سخت و طولانی را طی می‌کند، این داستان جذاب را بخوانید و با تصاویر زیبای آن همراه شوید.

کودکان با خواندن کتاب هواپیماها (Planes) پشتکار داشتن را می‌آموزند و یاد می‌گیرند که برای رسیدن به رویاها، آرزوها و اهدافشان تلاش کنند و به ترس‌های خود غلبه کنند و به تمسخر دیگران در این مسیر اهمیت ندهند.

کتاب هواپیماها مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 5 سال از خواندن این داستان و دیدن تصاویر جذاب آن لذت خواهند برد.

کلی هال را بیشتر بشناسیم:

انیماتور، نویسنده و کارگردان تلویزیونی آمریکایی که در سال 1958 متولد شده است. کلی هال (Klay Hall) قبل از کارگردانی سگ خانواده و سیمپسون‌ها که از معروف‌ترین آثار او هستند، فعالیت خود را در بخش انیمیشن با داستان‌های شگفت‌انگیز، دنیای جالب و موش توانا: ماجراهای جدید آغاز کرد.

در بخشی از کتاب هواپیماها می‌خوانیم:

تلاش و پشتکار داستی اسکیپر را قانع کرد تا مربی او شود و به او آموزش دهد. به همین خاطر به دیدن داستی رفت تا دست به کار شوند. داستی در بین آموزش راز خود که ترس از ارتفاع بود را با اسکیپر در میان گذاشت، ولی با این حال اسکیپر اصلا به این موضوع اهمیت نداد و به آموزش خود ادامه داد.

اسکیپر برای اینکه سرعت داستی سریع و سریعتر شود به او یاد داد که با سایه‌ی هواپیماهای قدرتمندی که در بالای سرش پرواز می‌کنند مسابقه دهد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هواپیماها
نویسنده
مترجممینا فاضلی
ناشر چاپینشر فرواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-5679-08-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هواپیماها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هواپیماها

برای دریافت کتاب هواپیماها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.