معرفی و دانلود کتاب پاندای کونگ‌ فو کار

عکس جلد کتاب پاندای کونگ‌ فو کار
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاندای کونگ‌ فو کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاندای کونگ‌ فو کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاندای کونگ‌ فو کار

بیل اسکالون در کتاب پاندای کونگ‌ فو کار از آرزوی پاندایی می‌گوید که دوست دارد استاد کونگ‌فو شود. او عاشق به دست آوردن این قدرت است اما در حال حاضر در رستوران پدرش کار می‌کند. او راه زیادی تا قوی شدن دارد. با خواندن این قصه و دیدن تصاویر رنگارنگ این کتاب، می‌فهمید جنگجو شدن آنقدرها هم آسان نیست اما راهی دارد که این پاندای دوست داشتنی آن را کشف می‌کند.

درباره کتاب پاندای کونگ‌ فو کار:

در روزگاران بسیار دور در کشور چین پاندای تنبلی به نام پو زندگی می‌کرد. او با وجود تنبلی و شکمویی‌اش آرزو داشت که در رشته کونگ‌فو ماهر و قدرتمند شود. همه به این آرزو می‌خندیدند و تلاش می‌کردند تا پو را از این مسیر منصرف کنند. سرانجام استادش که هیچ امیدی به آموزش این پاندای بامزه نداشت، بالاخره قبول کرد تا شگرد‌های جنگجو بودن را به او یاد دهد.

استاد شیفو به کمک گروه پنج جنگجوی خشمگین افسانه‌ای تمام تلاششان را می‌کنند تا پاندای قصه را آماده نبرد کنند. در این داستان پو در جشن جنگجوی اژدها برگزیده شده و برای رفتن به میدان مبارزه خود را آماده می‌کند.

حریف او یک جنگجوی خطرناک به نام تای‌لانگ است. پو که تا به حال در این موقعیت نبوده است از جنگیدن با تای‌لانگ اطلاع زیادی ندارد. با این وجود به نظر شما او در این جنگ موفق خواهد شد؟ این کتاب را بخوانید تا شما هم با گروه پنج آتشین و ماجرهای پاندای کونگ‌فو کار همراه شوید.

کتاب پاندای کونگ فو کار (DreamWorks Kung Fu Panda) با داستانی هیجانی و تصاویر رنگارنگ و باکیفیت، کتاب جذابی‌ست که اوقات خوش و سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان و نوجوانان به همراه خواهد داشت. این قصه به آن‌ها یاد می‌دهد که رویاهای خود را دنبال کنند و دست از تلاش برای رسیدن به خواسته‌هایشان بر ندارند.

کتاب پاندای کونگ‌ فو کار مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 5 سال از خواندن این داستان و دیدن تصاویر جذاب کتاب پاندای کونگ‌ فو کار لذت می‌برند.

با بیل اسکالون بیشتر آشنا شویم:

بیل اسکالون (Bill Scollon) نویسنده و تهیه کننده رسانه‌ای با بیش از سی سال تجربه در تولید محتوای سرگرم کننده برای بچه‌هاست. او بیش از 75 کتاب کودک برای دیزنی، پیکسار، دریم ورکز، استودیو فان اینترنشنال و غیره نوشته و به انتشار درآورده و بابت کارهای ارزشمندش جوایز زیادی را کسب کرده است.

در بخشی از کتاب پاندای کونگ‌ فو کار می‌خوانیم:

در کوه‌های بالاتر از دره صلح، لاکپشتی زندگی می‌کرد که به او استاد اوگ‌وی می‌گفتند. او که باخبر شده بود تای‌لانگ، جنگجوی بی‌رحم، از زندان فرار کرده و به زودی برای انتقام و بدست آوردن طومار اژدها برمی‌گردد، از دوست قدیمی خود استاد شیفو خواست که به دیدار او بیاید. اوگ‌وی در این دیدار به دوست خود استاد شیفو گفت: "زمان آن رسیده که یک فرد شایسته، راز قدرت بی‌انتهای طومار اژدها را بداند و به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب شود تا بتواند با تایلانگ مبارزه کند! "

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاندای کونگ‌ فو کار
نویسنده
مترجممینا فاضلی
ناشر چاپینشر فرواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-5679-09-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاندای کونگ‌ فو کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پاندای کونگ‌ فو کار

برای دریافت کتاب پاندای کونگ‌ فو کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.